Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Regimin: Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: Wiedza - kapitał na przyszłość
Numer ogłoszenia: 346577 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie, Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: Wiedza - kapitał na przyszłość.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 - Dostarczenie zestawów interaktywnych do 2 pracowni w: a) Gminny Zespół Szkół w Regiminie - 2 zestawy W skład jednego zestawu wchodzą: tablica rozmiar: przekątna od 78 do 80, technologia dotykowa, projektor krótkoogniskowy, regulowany uchwyt ścienny do projektora, montaż. Wykonawca do oferty powinien załączyć opisy techniczne urządzeń wchodzących w skład zestawu. Cena powinna być podana oddzielnie dla każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na tablice interaktywne w technologii pozycjonowania w podczerwieni ponieważ spełnia ona wszystkie nasze oczekiwania pod względem funkcjonalności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany przekątnej tablicy interaktywnej Wykonawca ma obowiązek dobrać sprzęt w ten sposób żeby elementy takie jak tablica interaktywna i projektor dobrze ze sobą współpracowały. To znaczy, że przy wyświetlaniu obrazu na przekątnej ekranu tablicy interaktywnej 78 do 80 obraz ma być czytelny a nie zamazany, czyli nieczytelny. Chciałbym również przypomnieć, że wykonawca ma obowiązek zamontować i zaprezentować działanie całego sprzętu. Jeżeli podczas prezentacji okaże się, że elementy ze sobą nie współpracują a obraz jest nieczytelny nie będziemy mogli takiego zestawu przyjąć, bo będzie on przez zamawiającego traktowany, jako zestaw interaktywny niesprawny. Część II ZADANIE 2 - Zakup komputerów Parametry techniczne zestawu komputerowego: Procesor nie gorszy niż Intel Core i3 3.1 GHz Ilość pamięci operacyjnej 4 GB DDR 3 Karta graficzna nie może być zintegrowana Pamięć karty graficznej nie mniej niż 1024 MB Pojemność dysku twardego nie mniej niż 800 GB Napęd optyczny nagrywarka DVD+R/RW Karta dźwiękowa zintegrowana Czytnik kart pamięci MMC, CF, MS, SD, XD, MS Złącza na przednim panelu 2xUSB i audio System operacyjny Windows 7 Professional Klawiatura, mysz, podkładka Monitor nie mniej niż 19 LCD Głośniki Zakup zestawów komputerowych w ilości 6 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 30.19.50.00 - Tablice 38.65.21.00 - Projektory 33.19.51.00 - Monitory 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: operacja pt. Zakup zestawów interaktywnych i komputerów do realizacji projektu: -Wiedza - kapitał na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - PO KL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1 - Dostarczenie zestawów interaktywnych do 2 pracowni w:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOLTEX S.A., UL. WÓJTA HENRYKA 45, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12795,90
Oferta z najniższą ceną: 12795,90 / Oferta z najwyższą ceną: 15539,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 - Zakup komputerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ALL MEDIA S.C. PIOTR TOMASZ RZECZKOWSKI, MARIUSZ TADEUSZ SIEMIĄTKOWSKI
- ALL MEDIA S.C. ELŻBIETA RZECZKOWSKA, MARIUSZ SIEMIĄTKOWSKI, UL. PUŁTUSKA 20C LOK.2, 06-400 CIECHANÓW, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15539,99
Oferta z najniższą ceną: 15539,99 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę został zastosowany ponieważ te dwa zadania nie przekraczają kwoty 14 000 EURO. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. 2. W przypadku zapytania o cenę udzielenie zamówienia na usługi i dostawy jest możliwe tylko wtedy , gdy wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, a w naszym wypadku nie przekracza kwoty 125 000 euro. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23.12.2009r. (Dz.U. z 30 grudnia 2009 r. Nr 224, poz. 1795). Na podstawie art 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655, z późn. zm.)
INNE PRZETARGI REGIMIN
więcej: przetargi REGIMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.