Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 346615 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Główny przedmiot: 1. Prowadzenie bankowych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla niżej wymienionych jednostek: - Gmina Miejska Świeradów-Zdrój 12 rachunków - Urząd Miasta 1 rachunek - Miejski Zespół Szkół 3 rachunki - Szkoła Podstawowa Nr 2 3 rachunki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecz. 4 rachunki - Miejska Biblioteka Publiczna 1 rachunek Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Zamawiającego zwiększenie liczby rachunków, to do każdego nowego rachunku zastosowanie będą miały stawki/ceny zaproponowane przez Wykonawcę na etapie ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Prowadzenie kasowej obsługi Gminy i jej jednostek organizacyjnych (dokonywanie wypłat gotówkowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych). 3. Przechowywanie środków pieniężnych na rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych. 4. Przeprowadzanie na zlecenie Gminy i jej jednostek organizacyjnych rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Zapewnienie programu do elektronicznej obsługi rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych. 6. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku obowiązywania umowy do maksymalnej kwoty 300.000 zł, którego oprocentowanie ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1 M i marżę banku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Zachodni WBK S.A., ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38210,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38208,00
Oferta z najniższą ceną: 38208,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38208,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek: 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.jedn. : Dz. U. Z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.); Zamawiający w dniu 09.01.2009r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę pn.: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych i w dniu 03.02.2009r. udzielił zamówienia Wykonawcy: Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław. 2. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego ; Zamówienie uzupełniajace zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia : 9793-2009, data zamieszczenia : 09.01.2009r. w sekcji II pkt 1.7. 3. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług; Dotychczasowym Wykonawcą usługi był Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław. 4. Zamówienie uzupełniajace może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 03.02.2009r. co zostało potwierdzone ogłoszeniem o udzieleniu zamówienia zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.02.2009r. numer ogłoszenia: 16202-2009, w związku z tym zamówienie uzupełniające może być udzielone (data podpisania umowy) do dnia 03.02.2012r. 4. Zamówienie uzupełniające może polegać na powtórzeniu usług tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym; Zamówieniu podstawowe obejmowało usługi bankowe i inwestycyjne o numerze CPV 66.10.00.00-1, co zostało potwierdzone w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia : 9793-2009, data zamieszczenia : 09.01.2009r. w sekcji II pkt 1.4. Zamówienie uzupełniające będzie obejmowało ten sam rodzaj usług tj. usługi bankowe i inwestycyjne o numerze CPV 66.10.00.00-1. 5. Zamówienie uzupełniające może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego; Wartość zamówienia podstawowego została potwierdzona w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.02.2009r. numer ogłoszenia: 16202-2009 r. w w sekcji II pkt 1.5. i wynosiła: 92.160,00 PLN. W świetle powyższego Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 46.080,00 PLN. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego na kwotę 7.869,37 PLN, co zostało potwierdzone ogłoszeniem o udzieleniu zamówienia zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.04.2010r. numer ogłoszenia: 113556-2010. W związku z powyższym Zamawiający w dalszym ciągu ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty pomniejszonej o kwotę udzielonego już zamówienia uzupełniającego (46.080,00 PLN - 7.869,37 PLN ) tj. do kwoty 38.210,63 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.