eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójŚwiadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Busko-Zdrój: Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 346636 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy , ul. Kościuszki 2A, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 041 378-44-42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób objetych pomocą usługową MGOPS na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej z dn. 12 marca 2004r. Katalog czynności realizowanych przez wykonawców : kontakt z lekarzem realizowanie recept podawanie leków mierzenie ciśnienia zabiegi higieniczne zakupy gotowanie i podawanie posiłków przynoszenie obiadów ze stołówki sprzątanie pranie prasowanie palenie w piecu , przynoszenie opału czytanie rozmowy dokonywanie opłat pomoc w załtwianiu spraw urzedowych Średnia liczba środowisk dla których świadczone są usługi wynosi 90 środowisk co stanowi 550 godz. tygodniowo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.00 - 93.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 100% cena.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunkó określonych w art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego zał. nr2 do niniejszej siwz b) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia , wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie z własciwego US potwierdzające ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skąłdania ofert d) aktualne zaświadczenie z własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organy - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykaz osób które będa uczestniczyc w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej siwz f) projekt umowy - zał. nr4 g) poliose lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci Dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt 1 ppkt b,c,d,g nienijszeje specyfikacji nalezy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.busko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Kościuszki 2a 28-100 Busko-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Kościuszki 2a 28-100 Busko-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.