Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Busko-Zdrój: Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 346636 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy , ul. Kościuszki 2A, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 041 378-44-42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób objetych pomocą usługową MGOPS na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej z dn. 12 marca 2004r. Katalog czynności realizowanych przez wykonawców : kontakt z lekarzem realizowanie recept podawanie leków mierzenie ciśnienia zabiegi higieniczne zakupy gotowanie i podawanie posiłków przynoszenie obiadów ze stołówki sprzątanie pranie prasowanie palenie w piecu , przynoszenie opału czytanie rozmowy dokonywanie opłat pomoc w załtwianiu spraw urzedowych Średnia liczba środowisk dla których świadczone są usługi wynosi 90 środowisk co stanowi 550 godz. tygodniowo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.00 - 93.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 100% cena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunkó określonych w art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego zał. nr2 do niniejszej siwz b) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia , wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie z własciwego US potwierdzające ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skąłdania ofert d) aktualne zaświadczenie z własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organy - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykaz osób które będa uczestniczyc w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej siwz f) projekt umowy - zał. nr4 g) poliose lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci Dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt 1 ppkt b,c,d,g nienijszeje specyfikacji nalezy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.busko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul.Kościuszki 2a
28-100 Busko-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Kościuszki 2a 28-100 Busko-Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawa warzyw i owoców
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa leków z programów lekowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- ,,Dostawy artykułów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku -Zdroju na 2025 rok"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.