To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Kamińsk: Dostawy artykułów ogólnospożywczych w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 346668 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313186 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kamińsku, ul. XXX - lecia 1, 11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7617400, faks 089 7617444.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Więziennictwo..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów ogólnospożywczych w okresie 12 miesięcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów spożyw-czych w asortymencie podanym jak niżej: Część 1 zamówienia: 1. Groch suszony łuskany połówki w ilości 2.000 kg , 2. Fasola suszona typu Jaś w ilości 2.500 kg , a) wymagania jakościowe - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 3 miesiące; - opakowania zbiorcze 25 kg; - dostawa partii przedmiotu zamówienia musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej sa-mej jakości w ramach jednej dostawy; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów, o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów, objawów psucia się, wilgotności, stęchlizny; Część 2 zamówienia: 1. Cukier kryształ w ilości 8.000 kg , wymagania jakościowe - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 12 miesięcy; - dostawa partii przedmiotu zamówienia musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej sa-mej jakości w ramach jednej dostawy; - opakowania 25 kg; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów; - konsystencja sypka, nie zlepiająca się lub zbrylona; Część 3 zamówienia: 1. Kawa zbożowa w ilości 2.000 kg, (opakowanie do 20 kg) 2. Sól w ilości 2.600 kg, kod CPV - 15872400 - 5, (opakowanie do 4 kg) 3. Przyprawa do zup w płynie w ilości 3.000 l, ( opakowania 1 l ) 4. Przyprawa do mięs w ilości 70 kg, (opakowania do 1 kg ) - 5. Czosnek granulowany w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ) 6. Liść laurowy w ilości 40 kg, (opakowania do 1 kg ) 7. Papryka mielona ostra w ilości 40 kg, ( opakowania do 1 kg ) 8. Pieprz naturalny w ilości 50 kg, (opakowanie do 1 kg ) 9. Pieprz ziołowy w ilości 50 kg, (opakowania do 1 kg ) 10. Ziele angielskie w ilości 50 kg, (opakowania do 1 kg ) 11.Kwasek cytrynowy w ilości 35 kg (opakowania do 1 kg ) 12. Herbata granulowana w ilości 30 kg, (opakowania do 1 kg ) 13. Majeranek w ilości 20 kg, (opakowania do 1 kg ) 14. Woda mineralna niegazowana - w ilości 2.800,5 l, ( 1867 butelek x 1,5 l) 15. Ocet spirytusowy 10 %, w ilości 850 l (opakowanie 1l ) a) wymagania jakościowe - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 6 miesięcy; - dostawa partii przedmiotu zamówienia musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej sa-mej jakości w ramach jednej dostawy; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości bez obcych posmaków i zapachów; - konsystencja sypka, nie zlepiająca się lub zbrylona - wilgotna; Część 4 zamówienia: 1)Miód sztuczny płynny w ilości 3.500,00 kg , a) wymagania jakościowe - opakowania - słoiki jednorazowe bezzwrotne o gramaturze 400 g, wszystkie muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością oraz posiadać atest PZH; - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 10 miesięcy; - konsystencja lejąca, słodka, charakterystyczna dla miodu sztucznego; Część 5 zamówienia: 1. Kasza jęczmienna w ilości 8.500 kg , 2. Kasza manna w ilości 7.500 kg , 3. Ryż biały w ilości 8.500 kg , 4. Mąka pszenna w ilości 7.000 kg, 5 Makaron w ilości 14.500 kg (świderki 8.500 kg, nitki 6.000 kg), a) wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy na w/w artykuły musi wynosić minimum 6 miesięcy; - smak i zapach - charakterystyczny dla artykułów mącznych, bez posmaków i zapachów obcych; - konsystencja - sypka, nie zlepiająca się przy nacisku; - zawartość szkodników - niedopuszczalna; - opakowania jednostkowe - wszystkie muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, jednorazowe, bezzwrotne, wa-ga netto: kasza jęczmienna, kasza manna, ryż, mąka pszenna - 25 kg, makaronu różne formy 5 kg ; - właściwa wydajność makaronu ma wynosić : 100 gramów gotowego produktu, z 33 gramów masy suchej Część 6 zamówienia: 1. Koncentrat sosów w ilości kg 1.000 (biały 500 kg, pieczeniowy 500 kg), 2. Koncertant zup instant w ilości 1.200 kg (żurek 240 kg, grzybowa 240 kg, kalafiorowa 240 kg, bieszczadzka 240 kg, brokułowa 240 kg) 3. Koncentrat rosołu w ilości 1.600 kg (jarzynowy około 550 kg, drobiowy 550 kg, wołowy 500 kg) a) wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 3 miesiące; - opakowania 10 kg; - dostawa partii przedmiotu zamówienia musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej sa-mej jakości i wielkości w ramach jednej dostawy; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułów, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych po-smaków i zapachów; - bez objawów psucia się, wilgotności, zapachu stęchlizny; Część 7 zamówienia: 1.Kotlet sojowy w ilości 400 kg , 2.Kostka sojowa w ilości 500 kg , 3.Granulat sojowy w ilości 300 kg , a) wymagania jakościowe: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy minimum 10 miesięcy; - waga: 1 szt. kotleta sojowego ok. 15 - 20 g. - waga: 1 szt. kostki sojowej ok. 0,5 - 0,10 g. Wszystkie opakowania - jednorazowe bezzwrotne 15 kg; Część 8 zamówienia: 1.Musztarda - w ilości 1.800 kg, 2.Ketchup w ilości 1.800 kg, 3.Majonez w ilości 350 kg, 1) wymagania jakościowe: - opakowania: 3 kg; - wygląd i konsystencja poszczególnych artykułów: jednolita; - smak i zapach: charakterystyczny, typowy dla wyżej wymienionych artykułów, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - struktura konsystencji: lepka, płynna; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj.: tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy w/w artykuły - 3 miesiące;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 03.21.22.13 - Groch suszony 03.22.12.10 - Fasola 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.33.14.62 - Groch puszkowany 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.83.16.00 - Miód 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.87.12.60 - Sosy 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.88.20.00 - Produkty dietetyczne 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.12.30 - Ketchup .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy grochu i fasoli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
- BARTEX F.H.U., ul. Podleśna 16B/5, 11-130 Orneta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13145,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12912,62
Oferta z najniższą ceną: 12912,62 / Oferta z najwyższą ceną: 17611,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy cukru.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Sp. z o.o., ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22953,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawy przypraw i dodatków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- Firma Handlowa EKKA, ul. Czerniejewska 2b, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17351,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16944,37
Oferta z najniższą ceną: 16944,37 / Oferta z najwyższą ceną: 37914,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawy miodu sztucznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hartes Spółka Jawna, ul. Grunwaldzka 60/66, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17303,74
Oferta z najniższą ceną: 17303,74 / Oferta z najwyższą ceną: 23813,08
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawy artykułów zbożowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- Firma Handlowa EKKA, ul. Czerniejewska 2b, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73865,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79817,76
Oferta z najniższą ceną: 79817,76 / Oferta z najwyższą ceną: 88962,62
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawy sosów, zup i bulionów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART - LINE Sp. z o.o., ul. Białostocka 31, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14672,90
Oferta z najniższą ceną: 14672,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20112,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawy wyrobów sojowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W.I.E.P-H LIPRO, ul. Aliantów 4, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6445,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6041,12
Oferta z najniższą ceną: 6041,12 / Oferta z najwyższą ceną: 11897,19
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawy musztardy, keczupu i majonezu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART - LINE Sp. z o.o., u. Białostocka 31, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9720,46
Oferta z najniższą ceną: 9720,46 / Oferta z najwyższą ceną: 14491,25
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
więcej: Groch suszony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.