eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przebudowa przyziemia budynku Okulistyki Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie z dobudową szybu windowego i pochylni dla wózków wraz z dostawą i montażem dźwigu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34669

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przebudowa przyziemia budynku Okulistyki Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie z dobudową szybu windowego i pochylni dla wózków wraz z dostawą i montażem dźwigu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, do kontaktów: Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-88, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek Działu Technicznego, pok. nr 11, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-88, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek Działu Technicznego, pok. nr 11, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-88, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek dyrekcji "C", pok. nr 13, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661010, fax 091 4661015, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa przyziemia budynku Okulistyki Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie z dobudową szybu windowego i pochylni dla wózków wraz z dostawą i montażem dźwigu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przebudowa przyziemia budynku Okulistyki Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie z dobudową szybu windowego i pochylni dla wózków wraz z dostawą i montażem dźwigu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa netto: powyżej 130 000 euro. Stan docelowy przewiduje zachowanie istniejącej funkcji kondygnacji. Istniejący układ konstrukcyjny nie ulega zmianie. Podstawowe zmiany budowlane wewnętrzne polegają na wyburzeniach wyznaczonych ścian działowych, przebiciach nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz na wydzieleniu nowymi ściankami działowymi projektowanych pomieszczeń. W ramach przebudowy wymieniona zostanie stolarka okienna i drzwiowa oraz warstwy wykończeniowe i izolacyjne posadzek. Należy odtworzyć zbite wcześniej tynki wewnętrzne ścian oraz wykonać izolację powłokową i termiczną zewnętrznych powierzchni ścian na wysokości kondygnacji. Na zewnątrz budynku dobudowany zostanie szyb dźwigowy usytuowany przy ścianie klatki schodowej oraz pochylni dla wózków. Szyb dźwigu wykonać należy w konstrukcji żelbetonowej monolitycznej. Pochylnię dla wózków wykonać należy jako płytę betonową zbrojoną, wylewaną na gruncie. Ściany oporowe pochylni wykonać należy jako betonowe. Ponadto wykonawca dostarczy i zamontuje dźwig zgodnie z dokumentacją. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 14 000,00 PLN Wadium należy wnieść zgodnie z informacją zawartą w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniający warunki okreslone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączą oświadczenie oraz dokumenty wymienione w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wykonawca udowodnił wysokość posiadanych środków finansowych, bądź zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000 000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci. Wykaz ma dotyczyć osób, o których mowa w rozdz. 1 pkt III ppkt 1.6 SIWZ oraz podmiotów jeśli wykonawca przewiduje ich zatrudnienie. (Do realizacji robót objętych niniejszym postępowaniem wymagni są pracownicy legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budolwanej bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał 1. przynajmniej 2 roboty budowlane, których łączna wartość będzie nie mniejsza niż cena brutto złożonej oferty oraz 2. przynajmniej 2 roboty budowlane wykonane na rzecz szpitali lub zamkniętych jednostek służby zdrowia. Ad. 1 i 2: poparte dokumentami z których będzie wynikało, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/220/37/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005, cena - 17000 PLN. Warunki i sposób płatności: - w przypadku odbioru osobiście - gotówka - w przypadku przesyłki listem poleconym - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wszystkie osoby zainteresowane - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 10:00, Szczecin al. Powstańców Wlkp. 72 - budynek Anatomii Prawidłowej, sala nr 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.