Ogłoszenie z dnia 2006-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łącko: dostawa sortowni owoców z rozładunkiem wodnym Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sądecka Grupa Producentów Owoców i Warzyw "Owoc Łącki" spółka z o. o., do kontaktów: mgr inż. Bolesław Alfred Zając, Łącko 761, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4412406, kom. 0 602785264, fax 018 4445863, e-mail: cegielnia-zawada@planty.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cegielnia-zawada.planty.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Cegielnia Zawada, mgr inż. Bolesław Alfred Zając, ul. Nawojowska 260, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4439414, fax 018 4439414, kom. 0 602785264, e-mail: cegielnia-zawada@planty.pl, www.cegielnia-zawada.planty.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cegielnia Zawada, mgr inż. Bolesław Alfred Zając, ul. Nawojowska 260, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4439983, kom. 0 602785264, fax 018 4439414, e-mail: cegielnia-zawada@planty.pl, www.cegielnia-zawada.planty.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Cegielnia Zawada, mgr inż. Bolesław Alfred Zając, ul. Nawojowska 260, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4439983, kom. 0 602785264, fax 018 4439414, e-mail: cegielnia-zawada@planty.pl, www.cegielnia-zawada.planty.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Grupa producentów; Produkcja żywności. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sortowni owoców z rozładunkiem wodnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Łącko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Specyfikacja techniczna trzyrzędowej sortowni owoców z wodnym rozładunkiem Trzyrzędowa elektroniczna maszyna sortująca na wagę z co najmniej ośmioma plus jedno wyjściami długości conajmniej 16 m. Urządzenie do wodnego rozładunku owoców z rolkami na jedną pełną skrzyniopaletę kanałem wodnym co najmniej 3 metrowym, oraz rolkami na dwie puste skrzyniopalety do ociekania, wykonane ze stali kwasoodpornej. Suszarka do owoców wykonana ze stali kwasoodpornej o wymiarach ( 220 cm długości - 70 cm szerokości). 6 sztuk taśm do pakowania o wymiarach ( 370 cm długości - 50 cm szerokości ) z fotokomórkami. 4 załadowarki do skrzyniopalet o wymiarach (120 x 100 x 77 cm ). Drukarka z panelem sterującym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1 .posiada uprawnienia do wykonywania czynności niezbędnych do zrealizowania zamówienia 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (z późn. zmianami). Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 3) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.53.00.00 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 42.20.00.00 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ponad 60 000 euro - 1 zestaw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. Na podstawie par. 1-2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.Nr 87, poz. 605), zwanego dalej "rozporządzeniem", w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.*, oraz że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) formularza ofertowego (wg załączonego wzoru) 2) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp.), a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia); 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp* - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia); 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp* - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia); 6) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. rozporządzenia); 7) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia); 8) Wykaz osób. które będą wykonywać zamówienie lub będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (par. 1 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia), a w szczególności zamawiający wymaga, aby co najmniej osoba kierująca wykonaniem świadczenia miała wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe z branży maszynoznawstwa. 9) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (par. 2 pkt 2 rozporządzenia), a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy dostawy podobne o podobnej wielkości lub większej; (§ 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia); 10) sprawozdania llnansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (par. 1 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia); 11) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (par. 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia) i; 12) uchwały wspólników zgodna z art. 230 K. s. h., w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku należy załączyć umowę spółki; 13) oświadczenia o spełnianiu wymogów przez Oferenta, 14) prospekt oferowanego towaru w języku polskim, 15) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 16) specyfikacja techniczna oferowanych produktów. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4 zastępuje sieje zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust.l, pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, lit.a i c oraz pkt.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.4 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w krórym wykonaca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cegielnia-zawada.planty.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2006, godzina 11:00, Cegielnia Zawada, 33-300 Nowy Sącz - ul. Nawojowska 260.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; zamierzenie inwestycyjne finansowane jest w ramach realizacji Rozporządzenia Rady (WE) br 2200/96, z dnia 28 października 1996 roku w sprawie wspólnej organizacji rynku owoców i warzyw oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1432/2003 z dnia 11 sierpnia 2003 roku ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 2200/96 w odniesieniu do warunków uznania organizacji producentów i wstępnego uznania grup producentów 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.