eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › zakup zdalnie sterowanego zestawu RTG z systemem cyfrowym, z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników pracowni rentgenowskiej



Ogłoszenie z dnia 2006-06-30

POZYCJA 34678

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Oleśnica: zakup zdalnie sterowanego zestawu RTG z systemem cyfrowym, z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników pracowni rentgenowskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Stanisław Ptak, ul. Mikołaja Reja 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7982803, 7982801, fax 071 3143507, e-mail: szpzoz_ol@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.um.olesnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup zdalnie sterowanego zestawu RTG z systemem cyfrowym, z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników pracowni rentgenowskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna nr 1, ul. Ludwikowska 10, 56-400 Oleśnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zdalnie sterowanego zestawu RTG z systemem cyfrowym wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników pracowni rentgenowskiej, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 5.1 Aktualny odpis koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeśli takiego obowiązku nie nakładają ustawy w przypadku niniejszego zamówienia, wykonawca składa stosowne oświadczenie. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5.6 Wykaz wykonanych dostaw aparatury RTG w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 5.7 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.8 Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /np. instalacja oprogramowania, instalacja i uruchomienie systemu cyfrowego, opracowania obliczeń osłon stałych, wykonanie testów akceptacyjnych o których jest mowa w punkcie 2.2 lit. e, niniejszej SIWZ/. 5.9 Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z odpisem tych uprawnień. 5.10 Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności / np.: PIT roczny lub za dany okres / - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5.11 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.12 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaz i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników pracowni rentgenowskiej zamawiajacego - zdalnie sterowanego zestawu RTG z systemem cyfrowym. W skład zestawu muszą wchodzić minimum nastepujące elementy /zespoły/: 1/ zestaw RTG do radiografii i prześwietleń typu telekomando, 2/ skaner do płyt obrazowych, 3/ kasety RTG z płytami obrazowymi, 4/ CR konsola technika, 5/ trójmonitorowa stacja diagnostyczna z oprogramowaniem, 6/ kamera obrazowa w systemie suchym, 7/ sieć komputerowa spinajaca elementy systemu CR, 8/ system archiwizacji PACS/RIS. Całkowita wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium stanowi kwotę 40 00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw, montażu i uruchomienia aparatury rentgenowskiej, wynikające z przedmiotu działalności potwierdzonej wpisem do właściwego rejestru. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Zgodnie z art. 23 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy wspólnie. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym przetargu. Pełnomocnictwo udzielane jest jednym dokumentem, pod którym podpisują się wszyscy wykonawcy, udzielający pełnomocnictwa oraz przyjmujący pełnomocnictwo. W przypadku wyboru oferty wspólnej wykonawców, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy do złożenia umowy regulującej ich współpracę. 4.3 W zakresie warunku podanego w punkcie 4.1 ppkt 2, zamawiający wymaga wykonania co najmniej trzech dostaw aparatów RTG, w tym przynajmniej 1 dostawy aparatury RTG z systemem cyfrowym. 4.4 W zakresie warunku podanego w punkcie 4.1 ppkt 3, zamawiający wymaga posiadania co najmniej 2 000 000 PLN obrotu rocznego z ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy z tego okresu oraz wykazania środków finansowych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, albo zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać sie będzie na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca /konsorcjum/ musi spełnić minimalne wymagania, o których mowa jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania określono w punkcie II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 50 2. Ocena techniczna 30 3. Gwarancja 5 4. Koszty serwisu pogwarancyjnego 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olesnica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 09:30, 56-400 Oleśnica, ul. M. Reja 10 - II piętro /siedziba zamawiającego/pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr Z/2.02/III/3.5.2/102/04/U/100/05 poprawa jakości świadczenia usług medycznych w SZPZOZ w Oleśnicy / Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 1. Zdalnie sterowany zestaw RTG z systemem cyfrowym musi odpowiadać przepisom rozporzadzenia Ministra zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizujacego dla wszystkich rodzajów ekspozucji medycznej /Dz. U. nr 194, poz. 1625 z 2005 roku/. 2. Szczegółowy zakres zobowiązań wykonawcy określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia - patrz opis przedmiotu zamówienia, pkt 2.2 - 2.4. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.