eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępicePrzygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla około 260 osób w okresie nauki szkolnej od 02.09.2013r. do 20.12.2013r. dla uczniów Szkoły Podstawowej w Warcinie, Zespołu Szkół w Biesowicach, Zespołu Szkół w Barcinie, Zespołu Szkół w Kępicach, Gimnazjum w Kępicach i Zespołu Szkół w Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym i innych osób skierowanych przez OPS w Kępicach.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Kępice: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla około 260 osób w okresie nauki szkolnej od 02.09.2013r. do 20.12.2013r. dla uczniów Szkoły Podstawowej w Warcinie, Zespołu Szkół w Biesowicach, Zespołu Szkół w Barcinie, Zespołu Szkół w Kępicach, Gimnazjum w Kępicach i Zespołu Szkół w Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym i innych osób skierowanych przez OPS w Kępicach.
Numer ogłoszenia: 346850 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300922 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576359, faks 059 8576359.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla około 260 osób w okresie nauki szkolnej od 02.09.2013r. do 20.12.2013r. dla uczniów Szkoły Podstawowej w Warcinie, Zespołu Szkół w Biesowicach, Zespołu Szkół w Barcinie, Zespołu Szkół w Kępicach, Gimnazjum w Kępicach i Zespołu Szkół w Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym i innych osób skierowanych przez OPS w Kępicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół: Szkoła Podstawowa w Warcinie Zespół Szkół w Barcinie, Zespół Szkół Biesowicach, Zespół Szkół Korzybiu Zespół Szkół w Kępicach Gimnazjum Kępicach. w okresie od 02.09.2013r. do 20.12.2013r. gorącego posiłku dla uczniów ww. szkół oraz dzieci nie objętych obowiązkiem29.07.2013 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=300922&rok=2013-07-29 bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=300922&rok=2013-07-29 2/6 szkolnym i innych osób skierowanych przez OPS w Kępicach 1)Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną z normą żywieniową , muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego (wg Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP). 2)Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci i winny być przygotowane z komponentów zakupionych przez Wykonawcę. Od poniedziałku do piątku posiłek składa się z jednego dania, w tym: a)dwa razy zupa z wkładką + pieczywo, tj. jedna porcja zupy (300 ml) z wkładką (100g) w postaci sztuki mięsa lub wędliny + pieczywo (200g), b)dwa razy danie mięsne lub rybne + kompot zawierające sztukę mięsa w sosie lub kotlet schabowy lub udziec z kurczaka lub kotlet z piersi drobiowej lub kotlet mielony lub pulpety lub schab pieczony lub filet rybny lub paluszki rybne ( min.150g) oraz dodatek w postaci ziemniaków, zamiennie ryż lub kasza (min. 200g), surówkę lub jarzyny gotowane (min. 100g), kompot lub napój(200 ml).. c)jeden raz danie jarskie + kompot typu: naleśniki z serem lub konfiturą, kopytka w sosie, pierogi, pyzy, krokiety lub danie z makaronem itp. o minimalnej gramaturze 250 g + napój lub kompot (200 ml). 3)Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu dekady (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 4)Posiłki Wykonawca dostarczać będzie transportem spełniającym wymagania konieczne do zapewnienia właściwych warunków higienicznych i zdrowotnych, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków, oraz zadba o czystość termosów do transportu posiłków. 5)Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 260 (liczba ta w trakcie roku 2013 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu).W przypadku zmiany liczby posiłków, Wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 6)Określona przez Zamawiającego liczba osób objętych posiłkiem jest wartością prognozowaną, ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia . 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie leżało to w interesie Zamawiającego. W związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 8)Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu jadłospisu dekadowego najpóźniej w czwartek na kolejny okres dekadowy. 9)Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych Szkół wyłącznie w dni nauki szkolnej, najpóźniej do godz.12.30. 10)Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły lub wskazanym pracownikiem i kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej lub inną osobą upoważnioną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie MY DLA WAS, Przytocko 17, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3,10

  • Oferta z najniższą ceną: 3,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.