Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Tarnów: zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 34685 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH, POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO, WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.89.19.00-9, 15.87.22.00-3, 15.83.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie przedstawią: - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz - Oświadczenie , że Wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A - Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.03.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb pszenny 19 000 kg 2. Chleb pszenno-żytni 25 000 kg 3. Graham 11 000 kg 4. Weka 100 kg 5. Bułka tarta 700 kg 6. Drożdżówka z serem 100 kg 7. Cwibak 60 kg 8. Babka drożdżowa 100 kg 9. Chleb słonecznikowy 10 kg 10. Bułeczki z ziarnem 200 kg 11. Bagietka 20 kg 12. Keks 30 kg 13. Chałka z kruszonką 60 kg 14. Bułka zwykła 100g 200 szt. 15. Rogalik drożdżowy z marmoladą 100 kg 16. Szarlotka 100 kg 17. Babka piaskowa 30 kg 18. Drożdże 10 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukier (opakowanie jednostkowe 1 kg) 20 000 kg 2. Ryż (opakowanie jednostkowe 1 KG) 5 000 kg 3. Mąka pszenna (opakowanie jednostkowe 1kg) 6 000 kg 4. Mąka ziemniaczana(opakowanie jednostkowe max1kg) 700 kg 5. Mąka kukurydziana(opakowanie jednostkowe max1kg) 40 kg 6. Kasza manna (opakowanie jednostkowe max 1kg) 2 000 kg 7. Kasza kukurydziana(opakowanie jednostkowe max 1kg) 1 500 kg 8. Kasza jęczmienna(opakowanie jednostkowe max1kg) 1 600 kg 9. Płatki jęczmienne(opakowanie jednostkowe max 1kg) 1 400 kg 10. Płatki owsiane górskie(opakowanie jednostkowe max 1kg) 1 500 kg 11. Biszkopty 200 kg 12. Suchary dietetyczne ( delikatesowe) 400 kg 13. Chrupki kukurydziane 400 kg 14. Galaretka owocowa 70 kg 15. Kisiel-bez cukru(opakowanie jednostkowe max 1kg) 70 kg 16. Budyń-bez cukru (opakowanie jednostkowe max 1kg) 70 kg 17. Herbata czarna granulowana (ETERNAL- opakowanie jednostkowe max 100g) 800 kg 18. Kakao naturalne 120 kg 19. Kawa inka 150 kg 20. Ocet(opakowanie jednostkowe ? l) 200 l 21. Olej uniwersalny (rzepakowy) 1000 l 22. Bita śmietanka (w proszku) 5 kg 23. Krakersy 600 kg 24. Herbatniki z cukrem 300 kg 25. Musztarda 500 kg 26. Majonez 500 kg 27. Migdały (płatki) 3 kg 28. Śliwka kalifornijska 20 kg 29. Morela suszona 5 kg 30. Kawa rozpuszczalna (Nescafe classic a 100g) 20 szt. 31. Kawa rozpuszczalna (Nescafe classic a 200g) 15 szt. 32. Groszek ptysiowy 50 kg 33. Rodzynki 10 kg 34. Wafel tortowy 50 szt. 35. Herbata Lipton (ekspresowa 25 szt) 20 szt. 36. Sok owocowy bez cukru (karton1 l-czarna porzeczka) 1 000 szt. 37. Sok owocowy bez cukru (karton1 l-pomarańcza) 2 000 szt. 38. Sok owocowy bez cukru(karton1 l-jabłko) 3 000 szt. 39. Sok owocowy bez cukru(karton1l-multiwitamina) 1 000 szt. 40. Sok owocowy ( 0.20 l-pomarańcza) 1 000 szt. 41. Napój owocowy (0,20 l-pomarańcza) 1 000 szt. 42. Woda mineralna gazowana (butelka 0,33l) 130 000 szt. 43. Woda mineralna Piwniczanka (1,5l - lekko gazowana ) 700 szt. 44. Sok pomidorowy (karton 1 l ) 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZUPKI I ODŻYWKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bebiko 1 (350g) 1 200 szt. 2. Bebiko 2 (350g) 600 szt. 3. Bebilon Ha 1 (400g) 60 szt. 4. Bebilon 1 (800 g) 500 szt. 5. Bebilon 2 (800 g) 250 szt. 6. Bebilon comfort 1 (400g) 120 szt. 7. Bebilon comfort 2 (400g) 60 szt. 8. Nan 1(350g) 800 szt. 9. Nan 2 (350g) 300 szt. 10. Nan 2R(350g) 60 szt. 11. NAN HA 1 (400g) 60 szt. 12. Kleik ryżowy 170 g 350 szt. 13. Kleik kukurydziany 170 g 220 szt. 14. Kaszka ryżowa z jabłkami 180 g 300 szt. 15. Kaszka ryżowa z bananami 180 g 60 szt. 16. Zupa marchwiowa z ryżem 125-130 g 1 800 szt. 17. Zupa jarzynowa z kurczakiem 125-130g 1 200 szt. 18. Zupa jarzynowa z królikiem 125-130g 1 200 szt. 19. Zupa jarzynowa z indykiem 125-130g 1 400 szt. 20. Zupa jarzynowa z indykiem(dla alergików) 125-130g 200 szt. 21. Zupa jarzynowa z kurczakiem i kaszą manną 125-130 g 150 szt. 22. Jabłko przetarte 130 g 1 700 szt. 23. Marchew przetarte 125-130g 400 szt. 24. Kasza manna błyskawiczna 15 kg 25. Bobo frut 0.175l 6 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.19.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZYPRAWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Majeranek 4 kg 2. Papryka mielona-słodka 5 kg 3. Papryka mielona-ostra 1 kg 4. Kminek 6 kg 5. Ziele angielskie 6 kg 6. Liść laurowy 5 kg 7. Przyprawa do potraw greckich (Gyros) 2 kg 8. Curry 1 kg 9. Sos do drobiu 90 kg 10. Sos pieczarkowy 50 kg 11. Sos z zielonym pieprzem 10 kg 12. Sos włoski sałatkowy 30 kg 13. Sos biały 150 kg 14. Zupa pieczarkowa 150 kg 15. Bazylia 2 kg 16. Żelatyna 50 kg 17. Fix do potraw chińskich 15 kg 18. Pieprz ziołowy (mielony) 5 kg 19. Kokos 3 kg 20. Sól jodowana 2 500 kg 21. Przyprawa w płynie 1l (maggi) 1 100 szt. 22. Przyprawa w płynie 0.20 l 150 szt. 23. Rosół wołowy 150 kg 24. Oregano 2 kg 25. Rosół drobiowy 300 kg 26. Rosół jarzynowy 700 kg 27. Vegeta 10 kg 28. Pieprz czarny mielony 25 kg 29. Kwasek cytrynowy 50 kg 30. Cynamon 2 kg 31. Cukier waniliowy 10 kg 32. Proszek do pieczenia 5 kg 33. Cukier puder 40 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIÓD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miód naturalny 1 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.