Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koniecpol: budowa deszczowni na szkółce leśnej - Małachów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koniecpol, do kontaktów: Marcin Wałkowicz, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, fax 034 3551265, e-mail: koniecpol@katowice.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lasykatowice.com.pl/koniecpol Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa deszczowni na szkółce leśnej - Małachów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkółka leśna Małachów w Nakle, Gmina Lelów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie obudowy oraz uzbrojenie studni głębinowej 2. Budowa wyrównawczego zbiornika wodnego, rurociągu doprowadzającego do studni czerpalnej oraz studni czerpalnej 3. Budowa deszczowni rurociągów głównych i pomocniczych (sekcyjnych) łącznie z robotami ziemnymi 4. Montaż kabli sterujących zaworami deszczowni 5. Budowa budynku z pomieszczeniem pompowni 6. Zakup i montaż urządzeń technologicznych w przepompowni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.21 - Rurociągi nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.21 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Wykonanie obudowy oraz uzbrojenie studni głębinowej - obudowa studni z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, właz stalowy - zamontowanie pompy głębinowej o wydajności 32 m sześc./h przy P= 58 m, silnik 4 kW - montaż wymaganych urządzeń sygnalizacyjno-zabezpieczeniowych pompy - montaż sieci wodociągowej - rura ssawna na odcinku studnia zbiornik o długości 45 m wykonana z polietylenu PE, PEHD średnica zewnętrzna 75 mm PN 10 2. Budowa wyrównawczego zbiornika wodnego, rurociągu doprowadzającego do studni czerpalnej oraz studni czerpalnej - ziemny zbiornik wyrównawczy o pojemności Vu - 250 m sześc. wykonany na gł. 1,5 m uszczelniony folią 1,5 mm - wykonanie studni czerpalnej o głębokości 3 m z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - wykonanie rurociągu grawitacyjnego doprowadzającego wodę ze zbiornika wyrównawczego do studni czerpalnej - rura PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm i długości 32 m - wykonanie - 120 m kw. ogrodzenia zbiornika wyrównawczego z sitki stalowej na słupkach stalowych obetonowanych 3. Budowa deszczowni rurociągów głównych i pomocniczych (sekcyjnych) łącznie z robotami ziemnymi - rurociąg główny tłoczny wykonany z polietylenu (PE, PEHD)o średnicy zewnętrznej 110 mm PN 7,5 , o długości 580 m, zawory elektryczne 3" z regulatorami ciśnienia podwójne i pojedyncze sterujące nawadnianiem umieszczono w 6 studzienkach osłonowych śr. 1200 i głębokości 2 m. - rurociągi sekcyjne wykonane z polietylenu (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 90 mm i łącznej długości 1000 m oraz rury polietylenowe (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 75 mm PN 4 (ciśnienie 4 bara) i łącznej długości 950 m, na rurociągach zamontowane będą tyczki zraszaczy z rur 3/4 " - rury stalowe ocynkowane h = 1,5 m ze zraszaczami o wydajności 2 m sześc./h, d = 33 m, dysza 5 mm - ilość 126 szt. - rurociągi polietylenowe PE o średnicy zewnętrznej 50 mm i łącznej długości 600 m wraz ze zraszaczami o wydajności 0,52 m sześc./h, d = 23 m - ilość 50 szt. 4. Montaż kabli sterujących zaworami deszczowni 5. Budowa budynku z pomieszczeniem pompowni - budynek murowany o powierzchni zabudowy 72 m kw. kryty blachą ze stropem drewnianym,ocieplony, powierzchnia użytkowa 58,1 m kw., kubatura 396,0 m sześc., ilość pomieszczeń 7 - wykonanie wymaganej instalacji elektrycznej budynku - wykonanie małej oczyszczalni ścieków 6. Zakup i montaż urządzeń technologicznych w przepompowni - pompa pionowa z silnikiem o mocy 7,5 kW, wydajność 32 m sześc./h z przetwornicą częstotliwości (falownikiem), ciśnienie robocze od 0,3 - 0,6 MPa - automatyczny system filtracji np. typu SPIN-KLIN 2x2" z dyskami 80 Mesch - pompa nawozowa inwektorowa np. typu "AMID" - sterownik 12 zaworowy, oraz system sterujący pracą pompy oraz jej zabezpieczeniem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wpłatą wadium w wysokości: 10 000,00 zł jednak jej wpłata wymagana jest na etapie składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytowa w wysokości co najmniej 100 000 zł potwierdzone stosowną opinią z banku wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: - kierownikami budowy, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności wodno-melioracyjnej oraz w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrologicznych. Wymagane jest by w/w osoby bądź osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.6. udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; 1.7. wykonają prace objęte zamówienie nie później niż do dnia 15.12.2006r. 1.8. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: - Wykonawca musi wykazać i udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda. W/w roboty muszą być wykonane z należytą starannością i być potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o złożony wniosek i załączniki wg zasady SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA 2. W przypadku kiedy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: - Wykonawca otrzyma po 10 pkt. za każde zrealizowane zamówienie wykonane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda; - w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót netto, wyszczególnionych w wykazie robót Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór nr 1); 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2); 3. Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 3); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 8. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy (wzór nr 4); 9. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, to jest w specjalności wodno-melioracyjnej oraz w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrologicznych; 10. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.); 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 12. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 6); 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże SIWZ Wykonawcom zaproszonym do składania ofert po dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wzór wniosku o dopuszczenie do udziały w postępowaniu wraz z załącznikami dostępny jest w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu nawodnień na fragmencie obiektu Kuwasy
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- "Budowa budynku kancelarii dla leśnictwa Możdżanów"
- Nazwa inwestycji: Optymalizacja zużycia energii w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radlinie - Powtórka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.