Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Chrzanów: Dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zamówienie podzielono na dziewięć części
Numer ogłoszenia: 346971 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zamówienie podzielono na dziewięć części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia Rozmiar Wielkość opakowania Planowana wiekość zakupu Część A 1. Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 2 ml 100szt. 200op. 2 Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 5 ml 100szt. 400op 3 Strzykawki jednorazowe dwuczęściowe 10ml 100szt. 200op 4 Strzykawki jednorazowe do cewnika 100ml 1 szt. 200szt 5. Strzykawki jednorazowedwuczęściowe 20ml 100szt. 25op. 6. Strzykawki tuberkulinówki 1ml 100szt 10op. Część B 1 Igły jednorazowe importowane 0,4x16 100szt. 40op. 2 Igły jednorazowe importowane 0,5x25 100szt. 300op. 3 Igły jednorazowe importowane 0,6x30 100szt. 100op. 4 Igły jednorazowe importowane 0,7x30 100szt. 150op. 5 Igły jednorazowe importowane 0,8x40 100szt. 1000op. 6 Igły jednorazowe importowane 0,9x40 100szt 200 op. 7 Igły jednorazowe importowane 1,2x40 100szt 20 op. 8 Wenflon 22G niebieski, 20G różowy, 18G zielony 1szt. 200szt. 9 Neo-wenflon 1 szt 60szt 10 Igły do nakłuć lędzwiowych 1,2x90 1szt. 300szt Część C 1 Termometry lekarskie elektroniczne 1szt. 80szt. 2 Szpatułki drewniane 100szt. 800op. 3 Cewniki Foleya 1szt. 150szt. 4 Stazy gumowe 1 szt 20szt. 5 Worek na mocz 1szt. 100szt 6 Kieliszki 1x 1 op =70szt. 100op. 7 Zestaw do przetaczania (przyrząd do przetaczania krwi) 1 szt. 100szt 8 Bańki bezogniowe -12 sztuk 1komplet = 12 sztuk . 20 kompl. . 9 Słuchawki lekarskie 1 szt. 20szt 10 Aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy 1 szt. 40szt. 11 Aparat do mierzenia ciśnienia dla dzieci 1szt. 10szt. 12 Gruszki Polotzera 1szt 10szt 13 Wzierniki uszne jednorazowe 10 szt. 1000szt 14 Pasy gumowe do EKG-średnie 1szt. 20 szt 15 Elektroda -przyssawka do EKG 1 kompl. 20 kompl. 16 Lampa bakteriobójcza przyścienna pojedyncza moc palników TUW30G30 TSUW-C long life , bez liczników 1szt. 10szt 17 Lampa bakteriobójcza przyścienna podwójna moc palników TUW30G30 TSUW-C long life , bez liczników 1szt. 10szt. 18 Ostrza wymienne nr 10,11,20,22 100szt. 40op. 19 Stazy automatyczne 1szt. 50szt. 20 Żarówka do mikroskopu BIOLAR 6V 15W 1szt. 30szt. 21 Żarówki srebrzanka 12V35W 1szt. 60szt. 22 Żarówki 12V75W z gwintem bagnetowym do lamp bezcieniowych 1szt. 5szt. 23 Żarówki LH58-24V65W typ męski 1szt 20szt 24 Żarówki do rzutnika okulistycznego XLX64251 6V20W 1szt 50szt 25 Żarówki do rzutnika okulistycznego HLX 64250 6V 20W 1szt 50szt. 26 Elektrody EK -S50 WPSG średnica 5 cm do prób wysiłkowych i holterowskich 1szt 12 000szt Część D 1 Taśma do EKG E-30 50x100 1szt. 30szt 2 Taśma do EKG - Ascard A33 1szt. 20szt 3 Żel do USG 0,5l 1szt. 200op. 4 Papier do EEG 16 kanałowy bez nadruku wym. 420x300x2000 2000 kartek 1op. 50op. 5 Papier K61 B do drukarki USG 1 op. 80op. 6. Żel do EKG 0,5l 1szt. 50szt 7. Cytofix 150ml 1szt 30szt. 8. Taśma do EKG E 300 1szt 10szt 9. Taśma EKG Z 215x280mm 215x280mm 1szt 50szt 10 Taśma do EKG ASCARD MR.RD Szer.6cm 1szt 400szt Część E 1. Nożyczki proste końcówki ostre/tępe 14 cm(+- 10% długości narzedzia) 1 szt. 20szt 2. Nożyczki proste końcówki ostre/ostre 18 cm (+- 10% długości narzedzia) 1szt. 40szt. 3. Nożyczki do szwów 14cm(+/- 10% długości narzedzia) 1szt. 20szt 4 Nożyczki okulistyczne proste, Iris Standard 1szt. 20szt 5. Nożyczki odgięte końcówki ostre/tępe 18 cm(+-10% długości narzedzia) 1szt. 40szt 6. Penseta anatomiczne 16cm 1szt. 40szt 7. Penseta anatomiczna 18cm 1 szt. 40szt 8. Pean chrurgiczny prosty 16cm 1szt. 20szt 9. Pean chirurgiczny prosty 18cm 1szt. 20szt 10 Pean anatomiczny odgięty 16cm 1szt. 20szt 11 Pean anatomiczny odgięty 18 cm 1szt. 20szt 12 Kocher prosty 16 cm 1szt. 10szt 13 Kocher prosty 18cm 1szt. 10szt 14 Kocher odgięty 16 cm 1szt. 10szt 15 Kocher odgięty 18cm 1szt. 10szt 16. Igły do ciał obcych 1szt 60szt. 17. Wzierniki uszne stalowe różnej wielkości 1szt. 120szt. 18. Wzierniki nosowe Hartman róznej wielkości 1szt. 60szt. 19. Pensety chirurgiczne 16cm 1szt. 40szt. 20. Lusterka krtaniowe wielkości 20,22,24,26,28 mm 1szt 300 szt. 22 Imadła 16 cm(+- 10% długości narzedzia) 1szt. 60szt. 23. Trzonki do ostrzy nr 3, 4 1szt. 30szt 24. Trzonki do lusterek krtaniowych 1szt. 20szt 25. Watotrzymacz Briiningsa 1szt. 10szt 26. Kleszczyki do tamponady nosa 1szt. 50szt. 27 Szyny Kramera Szer.10cm dł. 150 cm 1szt. 100szt 28. Szyny Kramera Szer. 15 cm 1szt. 100szt. 29 Szyny palcowe składające się z elementu metalowego i gąbki 420x20mm 1szt. 200szt 30 Reduktor do butli tlenowej 10 l 1 szt. 2 szt. RAZEM: Część F 1. Ustnik plastikowy do spirometru PNEUMO RS 1op=50szt 5 op 2 Ustnik kątowy do inhalatora PORTA NEB 1szt. 400szt. Część G 1. Wzierniki ginekologiczne 1x użytku 1szt 9 000szt 2 Cytoszczotki niesterylne Cerver- Brush z tworzywa sztucznego do pobierania wymazów cytologicznych 50 szt. 150 op. Część H 1. Rękawice lateksowe rozmiar S 100szt 1800 op 2. Rękawice lateksowe rozmiar M 100szt 100op 3. Rekawice lateksowe rozmiar L 100 szt 400op 4 Rekawice lateksowe rozmiar XS 100szt 300op. 5. Rekawice winylowe 100szt 20op. 6 Rękawice chirurgiczne sterylne - 7.5 50szt 30 op. 7 Rękawice lateksowe bezpudrowe XS 100szt 200op. 8 Rękawice lateksowe bezpudrowe S 100 szt 150 op Część I 1 Nici chirurgiczne DERMALON 2-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm lub równoważne 1op=36 szt 4op. 2. Nici chirurgiczne DERMALON 3-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm lub równoważne 1op=36szt 4op. 3. Nici chirurgiczne DERMALON 4-0 z igłą Grubość igły 19mmC-13,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm lub równoważne 1op=36szt 4 op. 4. Nici chirurgiczne DERMALON 3-0 z igłą Grubość igły 36mm DS24,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm lub równoważne 1op=36 szt 4op 5. Nici chirurgiczne DERMALON 2-0 z igłą Grubość igły 36mm DS24,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm lub równoważne 1op=36 szt 4 op 6. Nici chirurgiczne SAFIL 2-0 z igłą Grubość igły 24mm DS24,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm - wchłanialne lub równoważne 1op=36szt 2op. 7. Nici chirurgiczne SAFIL 3-0 z igłą Grubość igły 24mm DS24,3/8 koła ,ostra .długość nitki 75cm - wchłanialne lub równoważne 1op=36szt 2op 8. Nici chirurgiczne Dexon 3-0 z igłą Grubość igły 20mm T16 -okrągła .długość nitki 45cmlub równoważne 1op=36szt 3op. 9. Nici chirurgiczne Amifil 3-0 z igłą Grubość igły 22mm HR, 1/2 C ostra .długość nitki 75cm 1op=36szt 5 op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
32-500 Chrzanów ul. Sokoła19
tel/fax.(032) 624 03 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(032) 624 03 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn. "Budowa dworca autobusowego w Chrzanowie wraz z parkingiem P&R (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej DP 1043K w km od 1 + 180,00 do km 2 +170,00 w miejscowości Trzebinia, Powiat Chrzanowski
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Roboty budowlane oraz dekarskie w postaci wymiany poszycia dachu wraz z elementami służącymi szczelności w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Chrzanowie przy ul. Mickiewicza 6
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.