eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlemieńRemont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 346978 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Ślemień: Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327072-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, krajowy numer identyfikacyjny 7001013600000, ul. ul. Krakowska  148, 34323   Ślemień, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 338 654 098, faks , e-mail ugslemien@ugslemien.ig.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIBR.ZP.271.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn:" Remont drogi gminnej ul. Jodłowa w Ślemieniu od km 0+000 do km 0+375, G125-G000125", na podstawie projektu opracowanego przez : Nadzory i Projekty Budowlane mgr inż. Marek Mieszczak, Kocierz Rychwałdzki, ul. Słoneczna 14, 34-321 Łękawica. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, - ( roboty ziemne): - wykopy pod przepusty poprzeczne: km 0+290-7,50 m, O 500mm:7,50 x1,0 x 1,0 =7,50m3, - wykop pod korytka ściekowe szer. 50 cm, gr. 30 cm, km 0+152do km 0+375: 223x0,5 x0,3 =33,45 m3 - odwiezienie materiału z wykopu na odległość do 5,0 km : 40,95 m3 - ( przepusty): - Przepust z rur żelbetowych typu Wipro O 500, km 0+290 - 7,50m - ścianki czołowe betonowe przepustów O 500, beton B-25 : km 0+290 - 2 ścianki - ( regulacja pokryw urządzeń podziemnych): - regulacja pokryw studni kanalizacyjnych żeliwnych 600 mm- 6 szt. - regulacja pokryw zasuw wodociągowych : 2 szt. - ( podbudowy): pobocza z kruszywa łamanego 0-31 mm gr. 10 cm: km 0+024 do km 0+152: 128x 0,3 x2= 76,80 m2, km 0+152 do km 0+375:223x0,8=178,40. Razem: 255,20 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0,63 mm gr. śr. 10 cm: km 0+152do km 0+165: 13,00x3,00 = 39,00; km 0+165 do km 0+375: 210,00x2,70 = 567,00; zjazdy: km 0+065 -8,00; km 0+124 - 6 ,00; km 0+145 - 6,00, Razem 626,00 m2. - ( korytka ściekowe): - korytka ściekowe betonowe, szerokości 50 cm, grubości 30 cm, na betonie B-15 gr. 10 cm: km 0+152 do km 0+375: 223,00-7,50 ( przepust 500mm ) =215,50 m. - ( nawierzchnia):: oczyszczenie podbudowy : km 0+000 do km 0+024: 24x3,4 = 81,60; km 0+024 do km 0+ 165: 141x3= 423; km 0+165 do km 0+375; 210 x2,7 =567,00 ; zjazdy: km 0+065 -8,00; km 0+124 -6,00; km0+145 -6,00. Razem: 1091,60 m2 - skropienie podbudowy emulsją asfaltową : 1010,00 +1091,60=2101,60 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: 1091,60 - 81,60 = 1010,00 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm: 1091,60 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - uproszczona dokumentacja techniczna - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: Tam gdzie w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji technicznej m.in. projekcie budowlanym. opisach technicznych, STWiOR oraz w przedmiarach robót) zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej ( uproszczonej dokumentacji technicznej )

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232452-5, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT93121.12
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki,  ekoinzbiuro@o2.pl,  ul. Beskidzka 19,  34-326,  Zarzecze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114538.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114538.98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154102.26
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetarg nieograniczony  na podstawie art. 39 Pzp  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta jest najkorzystniejszą ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, otrzymała łącznie 100, w tym, w kryterium cena : 60 pkt. w kryterium : gwarancja :40 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.