eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Łomża: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża
Numer ogłoszenia: 346992 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża w obrębie granic administracyjnych miasta, wraz z przygotowaniem materiałów wyjściowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powierzchnia obszaru wynosi 3267 ha..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także zespoły autorskie, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: opracowali w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej 2 uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), obejmujących obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 50ha oraz co najmniej 2 projektów zmiany studium lub opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym min. jeden projekt dla miasta o wielkości min. 3.500 ha, wykonawcy, którzy dysponują co najmniej czterosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta), zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu, w tym specjalistów w dziedzinie: komunikacji, ochrony środowiska i infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego opracowania, co najmniej 1 z nich musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do izby urbanistów i co najmniej 1 z nich jest architektem. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach w terminie 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu: a) po przyjęciu projektu studium zaakceptowanego przez MKUA i Zamawiającego - 10% ceny ofertowej, b) po przyjęciu projektu studium przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu - 50% ceny ofertowej, c) po przyjęciu projektu studium przygotowanego do uchwalenia - 30% ceny ofertowej, d) po przekazaniu kompletu dokumentacji planistycznej - 10% ceny ofertowej. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. VI.1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:/ 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3/ Wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej 2 uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), obejmujących obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 50ha oraz co najmniej 2 projektów zmiany studium lub opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym min. jeden projekt dla miasta o wielkości min. 3.500 ha; wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem . 4/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu posiadających uprawnienia i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży Wydział Urbanistyki i Architektury 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14 tel. ( 086) 2156810.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży Wydział Urbanistyki i Architektury ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża w pokoju nr 101 Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.