Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Brzeg: Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia.
Numer ogłoszenia: 346994 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Miejskich , ul. B. Chrobrego 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4168745, faks 077 4045059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znmbrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz i utylizację nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia, zarządzanych przez Zamawiającego do Zakładu Gospodarowania Odpadami w miejscowości Gać oraz dostarczenie w ciągu 48 godzin od zawarcia umowy pojemników na odpady z podziałem na: zmieszane, szkło i bioodpady, zgodnie ze wskazaniami wynikającymi z załącznika nr 1 do umowy, który określa ilość, wielkość oraz miejsce posadowienia (nr gniazda) . Częstotliwość wywozu nieczystości co najmniej raz na dwa tygodnie (poniedziałek) lub częściej, jeśli zachodzi taka potrzeba, po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym, faxem lub pisemnie przez Zamawiającego, określającego cmentarz, z którego zostaną wywiezione nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) podstawienia pojemników na odpady, spełniających następujące wymagania: a) zgodność z Polską Normą. b) w kolorach wynikających z przepisów prawa miejscowego, tj. na odpady zmieszane- czarne lub szare, na bioodpady- brązowe, na szkło- zielone lub w innych, pod warunkiem czytelnego opisania ich, do jakiej zbiórki odpadów służą, c) oznaczone w sposób wskazujący ich właściciela i zarządcę nieruchomości, d) wyposażone w: koła umożliwiające ich transport ręczny, szczelną pokrywę w celu zapewnienia właściwego stanu porządkowego i technicznego, a w przypadku pojemników na bioodpady- system przewietrzania, w celu ograniczenia gnicia odpadów i uciążliwości zapachowej, 2) czyszczenia i odkażania pojemników z częstotliwością zapewniającą utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym, 3) oznakowania pojemników na odpady w sposób opisany powyżej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy, pod rygorem odstąpienia od niej przez Zamawiającego z winy leżącej po stronie Wykonawcy, 4) niezwłocznego naprawiania i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności, przy czym Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia lub zaginięcie pojemników, 5) dokładnego oczyszczania miejsc zaśmieconych przy załadunku nieczystości i zabrania wszystkich odpadów w obrębie miejsca posadowienia pojemników, 6) niedopuszczania do przepełnienia pojemników, 7) pełnej dyspozycyjności w odniesieniu do terminowości wywozu nieczystości, a w szczególności przed i po dniach wolnych od pracy (weekendy, święta, tzw. długie weekendy) oraz w okresie od 10 października do 10 listopada, 8) poruszania się samochodem do odbioru nieczystości wyłącznie po utwardzanych alejkach, 9) ręcznego transportowania pojemników na odpady posadowionych w miejscach w pobliżu alejek nieutwardzonych, oznaczonych w załączniku nr 1 numerami od 1 do 8 i 15, do alejki utwardzonej, 10) wjazdu na teren cmentarzy w celu odbioru nieczystości wyłącznie pojazdem z opróżnioną skrzynię załadunkową, co każdorazowo będzie sprawdzane przez Zamawiającego, podobnie jak zapełnienie komory ładunkowej- z chwilą wyjazdu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie nieczystości o wartości minimum 100.000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 5 do oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 2 niniejszej umowy na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie łączne wynagrodzenie Wykonawcy brutto, zaś łączne wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do niniejszej umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej; c) zmniejszenia zakresu niezbędnych do wykonania prac z przyczyn niezależnych od stron umowy , w szczególności wynikającego z nieprzewidzianych warunków zewnętrznych powodujących zmniejszenie zakresu niezbędnych do wykonania prac, oraz odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu 2) Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znmbrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Miejskich, 49-300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 32, pok. nr 109..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 09:20, miejsce: Zarząd Nieruchomości Miejskich, 49-300 Brzeg, ul. B. Chrobrego 32, pok. nr 101, sekretariat/biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczystości
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.