Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę odzieży i obuwia dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 34699 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica Sp. z o.o. w Ełku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę odzieży i obuwia dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ Pakiet 1 CPV 33.19.90.00 ; CPV 18.10.00.00 Odzież lekarzy i asystentów Odzież damska 1 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 30 2 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 30 Odzież męska 3 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 22 Odzież pielęgniarek, pielęgniarzy, ratowników medycznych Odzież damska 4 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 241 5 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 241 Odzież męska 6 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 12 Odzież techników Odzież damska 7 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 20 8 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 20 Odzież męska 9 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 3 Odzież asystentów, techników Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Odzież damska 10 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 17 11 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 17 Odzież męska 12 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 4 Odzież sekretarek, rejestratorek, magazynierów Odzież damska 13 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 21 14 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 21 Odzież męska 15 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 2 Odzież pracowników Działu Utrzymania Czystości Odzież damska 16 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 55 17 Komplet 2 (wg opisu w SIWZ) kpl. 55 Odzież męska 18 Komplet 1 (wg opisu w SIWZ) kpl. 5 Razem: L.P. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ Pakiet 2 Odzież pacjentów CPV18.10.00.00 1 Piżama damska ( wg opisu w SIWZ) szt. 300 2 Piżama męska ( wg opisu w SIWZ) szt. 300 3 Koszula operacyjna ( wg opisu w SIWZ) szt. 250 4 Koszula dla położnic ( wg opisu w SIWZ) szt. 50 Piżamy - Odział Pediatryczny 5 Piżama niemowlęca do 1-go roku życia ( wg opisu w SIWZ) szt. 120 6 Piżama dzieci od 2 do 5 lat ( wg opisu w SIWZ) szt. 60 7 Piżama dzieci od 6 do 11 lat ( wg opisu w SIWZ) szt. 60 8 Piżama młodzież od 12 do 18 lat ( wg opisu w SIWZ) Chłopcy szt. 30 9 Piżama młodzież od 12 do 18 lat ( wg opisu w SIWZ) Dziewczynki szt. 30 Razem: Pakiet 3 Odzież Blok operacyjny CPV 33.19.90.00 Bluza plus spodnie ( wg opisu w SIWZ) 1 Rozmiar S kpl. 30 2 Rozmiar M kpl. 30 3 Rozmiar L kpl. 100 4 Rozmiar XL kpl. 60 5 Rozmiar XXL kpl. 60 Sukienka operacyjna ( wg opisu w SIWZ) 6 Rozmiar S szt. 5 7 Rozmiar M szt. 5 8 Rozmiar L szt. 5 9 Rozmiar XL szt. 5 Razem: Pakiet 4 Obuwie CPV 18.80.00.00 Obuwie damskie 1 35 rozmiar para 3 2 37 rozmiar para 30 3 38 rozmiar para 110 4 39 rozmiar para 150 5 40 rozmiar para 110 6 41 rozmiar para 60 7 42 rozmiar para 30 Obuwie męskie 8 41 rozmiar para 4 9 42 rozmiar para 10 10 43 rozmiar para 10 11 44 rozmiar para 10 Razem: Pakiet 1 :Warunki ogólne odzieży: Tkanina elanobawełna o składzie : 63 % - 65 % poliester ; 35 % - 37 % bawełna Tkanina dekatyzowana Gramatura: 165 +/- 10 g/m2 Możliwość prania wyrobu w temp. Ok 70 o C Wyrób odporny na odbarwienia Wyrób odporny na działanie środków dezynfekujących używanych w szpitalnictwie Kurczliwość wyrobu max do 4 % Pakiet 2 Warunki ogólne do odzieży pacjentów: Tkanina flanela ; Tkanina dekatyzowana wyrób odporny na odbarwienia Gramatura: 155 +/- 10 g/m2 ; kurczliwość wyrobu max do 4 % możliwość prania wyrobu w temp. Ok 70o C wyrób odporny na działanie środków dezynfekujących używanych w szpitalnictwie Pakiet 3 odzież operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej oddychającej chłonnej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny min 60 % max 70 % , poliester min 30 % max 40 % gramatura: min 150 g/m2 - max 195 g/m2 . Kurczliwość wyrobu max : 3 % Temperatura prania : powyżej 60 oC . Pakiet 4 kolor biały ; Damskie -palce odkryte / Męskie - palce zasłonięte wyściółka i wierzch ze skór naturalnych z perforacją pod wyściółka miękka gąbka wkładka skórzana pełna perforowana z miękką gąbką obuwie przeszywane do spodów spody poliuretanowe spody antypoślizgowe z profilem ortopedycznym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0, 18.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet 1 - 2100 zł ( słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) Pakiet 2 - 1250 zł ( słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 3 - 1200 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Pakiet 4 - 1000 zł ( słownie: tysiąc złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione zgodnie ze wskazaniami o których mowa w § XIV SIWZ. 3) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena jedn. netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 4) Uzupełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 5)Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk w pokoju 027A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk pokoj 504 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla pracowników, 18 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0, 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież pacjentów , 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież blok operaycjny, 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie, 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Dostawa fortepianu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.