eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieDostawa środków dezynfekcyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Piekary Śląskie: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 347020 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z transportem dla Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. oraz rozładunek w Magazynie Apteki Szpitalnej w Piekarach Śląskich, ul. Szpitalna 11. 2.W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia udziału i pokrycia kosztów szkolenia/ konferencji o tematyce obejmującej zakażenia szpitalne z uwzględnieniem w ramach tematyki, co najmniej profilaktyki zakażeń, zgodnie z aktualnymi badaniami w tym zakresie dla zwalczania, których stosowane są zaoferowane produkty, zgodnie z ich podaną charakterystyką w wymiarze co najmniej 3 dni szkoleniowych. 3.Szczegółowy wykaz środków dezynfekcyjnych będących przedmiotem zamówienia ze wskazaniem prognozowanych ilości i asortymentu został wskazany w załączniku nr 5 - wykaz pakietów . 4.Podane ilości środków należy traktować jako orientacyjne ( ustalone na podstawie przeciętnego zużycia na przestrzeni ostatnich 12-tu m-cy ), przyjęte na potrzeby przeprowadzenia procedury i wyłonienia Wykonawcy . Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilości zamawianych środków zawsze będzie uzależniona od ilości pacjentów i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej niż określona w specyfikacji ilości środków. 6.Zaoferowane do przetargu środki winny odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniać aktualnie obowiązujące normy i przepisy tj. a)środki sklasyfikowane jako wyroby medyczne winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze. zm. ) b) środki sklasyfikowane jako produkty biobójcze winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252), c) środki sklasyfikowane jako produkty lecznicze winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271). 7.Wykonawca winien być w posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i użytkowania oferowanych środków a także kart charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla środków posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. 2007 r., Nr 215, poz. 1588). 8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wezwanie Zamawiającego wskazane powyżej dokumenty w wyznaczonym terminie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane środki obowiązujących norm i przepisów ( Załącznika nr 3 do specyfikacji ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 4 do specyfikacji) .Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują, d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy ( np. w ramach tzw. promocji okresowych ), bez konieczności starań ze strony Zamawiającego, 3) zmiany cen jednostkowych towaru objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta towaru z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 2.Strony dopuszczają również następujące zmiany postanowień zawartej umowy : a) zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, b) zmiana wielkości opakowania towaru, w przypadku braku dostępności. 3.Strony dopuszczają również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyrobu z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie środków określonych w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę środek posiada parametry nie gorsze niż środek wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Piekarach Śląskich, ul. Szpitalna 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 zawiera srodki dezynfekcyjne: 1.Preparat do odkażania skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami o szerokim spektrum działania Szybko działający,szybko schnący, bezbarwny,dobrze tolerowany przez skórę, autosterylny z nadtlenkiem wodoru, nie zawierający jodu, nie zawierający grup fenolowych Zawierający w składzie alkohole jako substancje czynne, 2.Preparat do odkażania skóry przed punkcjami, zabiegami i operacjami.Barwiony, nie zawierający jodu I grup fenolowych, gotowy do użycia, szybkoschnący,szybko działający, autosterylny z nadtlenkiem wodoru,możliwość zastosowania w położnictwie i ginekologii,łatwo usuwalny z bielizny operacyjnej 3.Preparat do odkażania błon śluzowych,stosowany przed badaniami ginekologicznymi, położniczymi, przed cewnikowaniem pęcherza moczowego, nie wywołujący podrażnień, łatwy w stosowaniu, autosterylny, aktywny przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi,o fizjologicznym pH, kompatybilny ze środkami do odkażania skóry, nie zawierający jodu, zawierający nadtlenek wodoru, chlorheksydyne oraz etanol 4.Alkoholowy żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pełnym spektrum wirusobójczym, bakteriobójczym, drożdżobójczym w krótkim czasie działania, zawierający składniki pielęgnacyjne( aloes, pentanol, glicerynę), może być stosowany w obszarach wysoskiego ryzyka 5.Środek do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, nie zawierający mydła, w postaci piany, posiadający dobre właściwości myjące, nie wysuszajacy skóry, do częstego stosowania, zawierający środki pielęgnujące  skórę, kompatybilny ze środkami do dzynfekcji rąk 6.Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi, wykonanych z tworzyw sztucznych, szkła, może być stosowany do dezynfekcji osprzętu anestezjologicznego,bez formaldehydu, szybko działający, wysoce skoncentrowany, niskie stężenie użytkowe, 7.Chusteczki do dezynfekcji powierzchni, bezalkoholowe, do dezynfekcji wszystkich powierzchni i powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu oraz głowic USG 8.Preparat dezynfekcyjny - myjący w tabletkach,zawierający chlor jako substancję czynną oraz tenzydy myjące, ekonomiczny w użyciu,łatwy w stosowaniu, niskie stężenie użytkowe,możliwe stosowanie do pomieszczeń mających kontakt z żywnością, szybko działający, stężenia do 1000 ppm, Clostridium difficile do 10000 ppm 9.Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni,łatwy w stosowaniu, wolny od aldehydów, dobra tolerancja materiałowa, nie drażniący dróg oddechowych, krótki czas działania, szerokie spektrum działania, zawierający substancje czynną nielotną glukoprotaminę 10.Środek do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych ,oparty o substancję nielotną glukoprotaminę , bez zawartości QAV,aldehydów 11.Preparat do wstępnego mycia endoskopów, usuwający zanieczyszczenia organiczne, posiadający doskonałe właściwości myjące, krótki czas działania, bardzo dobra tolerancja materiałowa, w postaci koncentratu, ekonomiczny, możliwość stosowania w myjkach ultradźwiękowych 12.Preparat dezynfekcyjny, na bazie aktywnego tlenu w postaci granulatu, bez aldehydów,szerokie spektrum działania, doskonala tolerancja materiałowa do dezynfekcji i mycia endoskopów giętkich, zminimalizowany efekt pienienia,paski do kontroli aktywności preparatu, pozytywna opinia PZH, pozytywna opinia firmy Olympus 13.Preparat trójenzymatyczny, płynny do dezynfekcji i mycia narzędzi, może być stosowany do mycia inkubatorów, kompatybilny, bardzo wydajny, zawierający kompleks trzech enzymów(proteaza, limaza, amylaza), szerokie spektrum biobójcze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 obejmuje następujące środki dezynfekcyjne: 1.Preparat bezalkoholowy służący do do odkażania ran, błon śluzowych, o szerokim spektrum działania, gotowy do użycia antyseptyk, zawiera octanidynę, bez pochodnych jodu, bezbarwny, szybko działający, usuwa biofilm, nie pozostawia plam 2.Chusteczki do dezynfekcji skóry i rąk, szybko działające, szerokie spektrum bójcze, ph 5,5, zawierajace propanol jako substancję czynną, alkohol izopropylowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.