eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych segregowanych i nieczystości płynnych z posesji stanowiacych własność Gminy Miasto Suwałki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Suwałki: Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych segregowanych i nieczystości płynnych z posesji stanowiacych własność Gminy Miasto Suwałki
Numer ogłoszenia: 34702 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach , ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, faks 087 5628400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych segregowanych i nieczystości płynnych z posesji stanowiacych własność Gminy Miasto Suwałki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych segregowanych i nieczystosci płynnych z posesji stanowiacych własność Gminy Miasto Suwałki . 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na : 1.1.Ustawieniu zamykanych pojemników stanowiących własność wykonawcy w miejscach (gniazdach) gromadzenia odpadów komunalnych i segregowanych zwanych dalej odpadami zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Pojemniki muszą spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 840-6/2005 . 1.2.Zestaw pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych składa się : 1.2.1.Pojemnik NIEBIESKI z napisem PAPIER na odpady z makulatury . 1.2.2.Pojemnik ZIELONY z napisem SZKŁO KOLOROWE na odpady ze szkła kolorowego . 1.2.3.Pojemnik ŻÓŁTY z napisem METALE, TWORZYWA SZTUCZNE na odpady z metali i tworzyw sztucznych oraz wielomateriałowe . 1.2.4.Pojemnik BIAŁY z napisem SZKŁO BEZBARWNE na odpady ze szkła bezbarwnego . 1.3.Sukcesywnym opróżnianiu i odwożeniu odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Suwałkach z częstotliwością niezbędną do utrzymania porządku i ładu, lecz nie rzadziej niż co 4 dni . 1.4.Opróżnianie nieczystości płynnych z jam pomyjnych i odwożeniu ich do punktu zlewowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach . 1.5.Utrzymanie porządku wokół miejsc gromadzenia odpadów i nieczystości płynnych . 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1. Przestrzeganie zasad ujętych w uchwale Nr XXIII/255/04 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 26.05.2004 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Suwałki i uchwale Nr XLIV/480/06 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 25.01.2006 r. zmieniającą uchwałę Nr XXIII/255/04 z dnia 26.05.2004 r. w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Suwałki . ( publikowane na stronie bip.um.suwalki.pl ) . 2.2. Uzgadnianie z Zamawiającym ilości, rodzajów i typu pojemników . 2.3. Sukcesywnym opróżnianiu i odwożeniu odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Suwałkach z częstotliwością niezbędną do utrzymania porządku i ładu, lecz nie rzadziej niż co 4 dni . 2.4. Sukcesywnym opróżnianiu i odwożeniu nieczystości płynnych z jam pomyjnych do punktu zlewowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach z częstotliwością niezbędną do utrzymania porządku i ładu . 2.5. Comiesięczne dostarczanie Zamawiającemu kwitów wagowych (wraz z fakturami) przekazanych odpadów komunalnych do ZUOK w Suwałkach . 2.6. Ustawienie pojemników w miejscach gromadzenia odpadów : - zamykanych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych (różnych), - zamykanych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych . 2.7. Utrzymywanie pojemników w dobrym stanie technicznym i sanitarnym ( czyszczenie, dezynfekcja ) oraz dokonywanie ich wymiany w razie zniszczenia lub złego stanu sanitarno - estetycznego . 2.8. Prowadzenie prac przy wywozie odpadów i nieczystości płynnych w sposób niepowodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni . 2.9. Wywóz ze wszystkich miejsc gromadzenia odpadów, przedmiotów wielkogabarytowych jak : meble, pralki, lodówki, telewizory itp. . 3.Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia : 3.1.Średnia roczna wielkość wywozu odpadów i nieczystości płynnych wynosi : 3.1.1. Odpadów komunalnych 820 T 3.1.2. Odpadów segregowanych 5 T 3.1.3. Nieczystości płynnych 500 m3 3.2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z terenem i specyfikacją zabudowy w miejscach gromadzenia odpadów ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 03.03.2009 roku do godz. 9 00 w wysokości : 4 300,00 PLN słownie złotych: cztery tysiące trzysta . 2.Wadium może być wniesione w następujących formach : 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku nr 42, poz.275) . Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Bank Pekao S.A Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 Przy czym datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1.5.Wyrażają zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia jej u zamawiającego . 1.6.Wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ . 1.7.Posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania podobnych robót objętych zamówieniem, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonywaniu usługi z należytą starannością . 1.8.Posiadają aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN. 1.10.Posiadają średnio roczny przychód w usługach w zakresie wywozu odpadów i nieczystości płynnych za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniej niż 100 000 PLN . 1.11.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w postaci sprzętu do wywozu odpadów stałych i nieczystości płynnych, oraz pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości gwarantującej wykonanie zamówienia . 1.12.Posiadają decyzję Prezydenta Miasta Suwałk na usuwanie stałych odpadów komunalnych . 1.13.Posiadają decyzję na zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego . 1.14.Sami wykonają zamówienie ( bez możliwości zlecenia podwykonawcom ) . 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ . 3.Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP . 4.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale VIII SIWZ pkt. 1 ppkt 1.1, 1.4, 1.5, 1.8 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złożenie formularza ofertowego - Załącznik nr 3 do SIWZ . 2.Aktualne decyzje Prezydenta Miasta Suwałk na usuwanie stałych odpadów komunalnych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego . 3.Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4.Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 6 do SIWZ . 5.Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 7.Podpisany i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona) - Załącznik nr 4 do SIWZ . 8.Potwierdzenie wniesienia wadium ( w kopercie zewnętrznej ) . 9.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie . 10.Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 11.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 12.Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . 13.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Załącznik Nr 5 do SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ul. Noniewicza 10 16-400 Suwałki p. 328..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarzad Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ul. Noniewicza 10 16-400 Suwałki p.324.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.