eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProwadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Lublin: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 347050 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć dydaktycznych na 16 innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach na Wydziale Humanistycznym w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych 2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron), 3. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django; część 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint; część 3 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług), 3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii; 4. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django; część 4 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych 1) co najmniej 2 publikacje z zakresu teorii edytorstwa (z zakresu teorii edytorskiej, metodologicznych problemów dyscypliny) oraz edycje krytyczne dzieł literackich; 2) minimum roczne doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym przygotowującym edycję krytyczną, praca o charakterze samodzielnym, potwierdzona publikacją publikacjami 3) realizacja zadań naukowych w zakresie edytorskim wraz z publikacją wystąpieniem konferencyjnym potwierdzającym przeprowadzenie badań 4) minimum 3-letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie tekstologii i edytorstwa ; część 5 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych - minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów, konwersatoriów oraz warsztatów z zakresu reklamy, public relations, teorii komunikowania masowego, komunikacji medialnej i politycznej oraz z zajęciami i ze szkoleniami w zakresie e-lerningu oraz redakcji i edycji tekstu - przygotowanie minimum po jednym programie nauczania, sylabusie, ekspertyzie, materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji społecznej i marketingu - opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu komunikacji reklamowej i marketingowej; część 6 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa (z uwzględnieniem języka serbskiego) 1. Biegła znajomość języka serbskiego poświadczona ukończeniem studiów magisterskich w zakresie języka serbskiego. 2. Minimum 5 letni staż pracy dydaktycznej związanej z nauczaniem języka serbskiego w systemie szkolnictwa wyższego. 3. minimum 3 publikacje z zakresu językoznawstwa serbskiego i lub słowiańskiego językoznawstwa porównawczego z uwzględnieniem języka serbskiego.; część 7 Wykształcenie: minimum wyższe 1. Udokumentowana znajomość języka nowogreckiego poprzez: posiadanie dyplomu ukończenia studiów z zakresu języka nowogreckiego lub posiadanie dyplomu ukończenia studiów na greckiej uczelni z zakresu nauk humanistycznych lub posiadanie certyfikatu znajomości języka nowogreckiego na poziomie C 2. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w nauczaniu języka nowogreckiego.; część 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z przedmiotowego zakresu; 2. autor min. 10 publikacji, artykułów naukowych z zakresu nowych technologii, 3. wiedza z zakresu digital storytelling.; część 9 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie wiedzy z zakresu możliwości zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0 w reklamie i promocji kultury; 2. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0 i jego praktycznych zastosowań; 3. przygotowanie z metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0), 4. minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i:lub Secend Life, i lub e-learningu, 5. doświadczenie w tworzeniu współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego.; część 10 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach kultury; 2. posiadanie wiedzy z zakresu typologii placówek kulturalnych oraz pełnionych przez nie funkcji, 3. posiadanie wiedzy z zakresu kierunków polityki kulturalnej państwa i jednostek samorządowych; część 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie umiejętności w zakresie zarządzania projektami finansowanymi z funduszy europejskich i wiedzy dotyczącej zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, 2. minimum 10 lat praktyki w zakresie planowania, pisania komercyjnych i niekomercyjnych projektów, 3. uprawnienia trenera w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami strukturalnymi, 4. autor min. 5 publikacji z zakresu projektowania społeczno- kulturalnego.; część 12 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego min. 2 lata (w tym zajęcia z: marketingu, zarządzania marką, marki miasta miejsca regionu; 2. minimum 50 godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń z zakresu zarządzania marką dla osób dorosłych; 3. autor min. 15 artykułów i lub publikacji, i lub wystąpień konferencyjnych z zakresu PR marketingu marki (w tym min. 2 międzynarodowych); 4. wiedza z zakresu marketingu kultury poparta doświadczeniem zawodowym; 5. doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury w zakresie marketingu i PR; część 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie w zakresie psychologii społecznej 1. min. 5 lat doświadczenia zawodowego jako trener i coach, 2. min. 15 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej, 3. wiedza z zakresu komunikacji społecznej i interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych poparta doświadczeniem zawodowym m.in. we współpracy z mediami.; część 14 Wykształcenie minimalne: doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line), 3. znajomość tematyki związanej z fenomenologiczną analizą elementów kultury i sztuki współczesnej, poparte publikacją minimum 1 książki i lub 5 artykułów naukowych.; część 15 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w radio, 2. autor min. 10 audycji radiowych, 3. minimum 30-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych.; część 16 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych, 2. reżyser min. 10 filmów dokumentalnych lub programów telewizyjnych lub spektakli teatralnych.; część 17 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. min. 10-letni staż pracy jako operator, 2. autor zdjęć do min. 10 filmów, 3. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych; część 18 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie - przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleń z zakresu autoprezentacji, negocjacji i marketingu w ciągu ostatnich 3 lat, - przygotowanie min. jednego programu nauczania lub i ekspertyzy lub i opracowania lub i sylabusa z zakresu wystąpień publicznych, - min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności biznesowej (w obszarze negocjacji, marketingu, sprzedaży), -udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach biznesowych (min. 12 w ciągu roku) oraz przynależność (przynajmniej do jednej) organizacji biznesowej - doświadczenie trenerskie (trener biznesu) potwierdzone certyfikatem.; część 19 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 150 godzin doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem w szkołach wyższych różnego typu wykładów i seminariów nt. rozwoju ścieżki kariery i lub komunikacji oraz negocjacji, przywództwa, marketingu 2. minimum 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu doradztwa biznesowego dla firm: negocjacje, marketing, budowanie marki 3. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i lub sylabusa i lub materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji w biznesie 4. opublikowanie przynajmniej 15 artykułów nt. rozwoju osobistego i lub obsługi klienta i lub marketingu w prasie fachowej dla managerów; część 20 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Bogate (minimum 100 godzin lub minimum 5 lat) doświadczenie w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji indywidualnej i społecznej ( p. w. praktyczne potrzeby komunikacji w budowaniu ścieżki kariery) 2. Doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleń, sylabusów, materiałów dydaktycznych z zakresu przedmiotu nauczania (min. 1 z każdej kategorii) 3. Autorstwo artykułów związanych z przedmiotem nauczania (min. 3); część 21 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie -kierunek historia specjalność archiwalna/archiwistyczna udokumentowane wykształcenie, co najmniej podyplomowe w zakresie informatyki 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego min. 2 lata, 2. minimum 100 godzin doświadczenia jako trener w zakresie archiwistyki, zarządzania dokumentacją lub record s management.; część 22 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Organizator turystyki (min. pięcioletnie doświadczenie w organizacji imprez turystycznych krajowych i zagranicznych) 2. Pilot wycieczek (min. pięcioletnie doświadczenie w obsłudze imprez turystycznych krajowych i zagranicznych) 3. Nauczyciel z zakresu przedmiotu (przedmiot wymagana liczba przeprowadzenia zajęć) - Obsługa ruchu turystycznego min. 300 godz. - Tworzenie produktu turystycznego min. 400 godz. - Marketing turystyki min. 200 godz. 4. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć (trener ekspert) z zakresu obsługi ruchu turystycznego i marketingu w turystyce z pracownikami branży turystycznej.; część 23 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praktyk zatrudniony w organizacji turystycznej 2. doświadczenie w zakresie koordynowania współpracy pomiędzy przedstawicielami samorządów w regionie lubelskim 3. doświadczenie w zakresie przygotowywania programów rozwoju produktów turystycznych 4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z reprezentowaniem regionu lubelskiego na międzynarodowych i krajowych targach turystycznych 5. ukończone szkolenia w zakresie komunikacji medialnej , marketingu i kreowania marki produktów turystycznych 6. ukończone szkolenie w zakresie możliwości i sposobów pozyskiwania środków na rzecz rozwoju turystyki 7. ukończony kurs pilotów wycieczek; część 24 - wykształcenie wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielska konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, ze szczególnym uwzględnieniem dydaktyki translacji 2. minimum czteroletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego, w szczególności kabinowego/konferencyjnego w zakresie języków polski--angielski; część 25 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemiecka konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia kursu (min. 120h) z tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, ze szczególnym uwzględnieniem dydaktyki translacji 2. minimum czteroletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego, w szczególności kabinowego/konferencyjnego w zakresie języków polski--niemiecki; część 26 - wyższe z translatoryki lub inne neofilologiczne - minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego - minimum trzyletnie doświadczenie praktyki gospodarczej jako tłumacz (nie w ramach umowy o pracę, tzw. in-house), - udział w minimum jednym projekcie biznesowym lub szkoleniowym dla studentów kierunków lub specjalizacji translatorskich (ustnych lub pisemnych, koniecznie w ramach programów akademickich kształcenia tłumaczy, nie praktycznej nauki języka obcego) lub minimum rok pracy w charakterze wykładowcy uczelni wyższej na kierunku lub specjalizacji translatorskiej (ustnej lub pisemnej, koniecznie w ramach programu akademickiego kształcenia tłumaczy, nie praktycznej nauki języka obcego); część 27 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski--angielski 2. doświadczenie w zakresie akademickiej lub pozaakademickiej dydaktyki translacji; część 28 -wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--ANG.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makro i mikroekonomia), 3. Prawodawstwo unijne (UE); część 29 -wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--ANG.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna; część 30 - wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. energetyka 2. ekologia (zrównoważone wykorzystanie zasobów, zrównoważony rozwój cywilizacji, zrównoważone rolnictwo, itp.); część 31 - wyższe z translatoryki (niemiecki-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki-polski lub filologii germańskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemieckiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--NIEM.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. Debaty polityczne i społeczne (w tym debaty na poziomie UE i lub organizacji międzynarodowych) 2. Bankowość (w tym polityka Europejskiego Banku Centralnego i Narodowych Banków Centralnych); część 32 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. niemieckim z zakresu kultury, literatury, muzyki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 7 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, przed upływem terminu związania ofertą, z zastrzeżeniem art. 94 ust 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 2) Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający, w przypadku wybrania oferty Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.