Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Lublin: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
Numer ogłoszenia: 347050 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć dydaktycznych na 16 innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach na Wydziale Humanistycznym w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych 2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron), 3. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django; część 2 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego 3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp); 4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint; część 3 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych 1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług), 3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii; 4. znajomość języka programowania Python, framework u do tworzenia aplikacji www Django; część 4 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych 1) co najmniej 2 publikacje z zakresu teorii edytorstwa (z zakresu teorii edytorskiej, metodologicznych problemów dyscypliny) oraz edycje krytyczne dzieł literackich; 2) minimum roczne doświadczenie w pracy w zespole redakcyjnym przygotowującym edycję krytyczną, praca o charakterze samodzielnym, potwierdzona publikacją publikacjami 3) realizacja zadań naukowych w zakresie edytorskim wraz z publikacją wystąpieniem konferencyjnym potwierdzającym przeprowadzenie badań 4) minimum 3-letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie tekstologii i edytorstwa ; część 5 Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych - minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów, konwersatoriów oraz warsztatów z zakresu reklamy, public relations, teorii komunikowania masowego, komunikacji medialnej i politycznej oraz z zajęciami i ze szkoleniami w zakresie e-lerningu oraz redakcji i edycji tekstu - przygotowanie minimum po jednym programie nauczania, sylabusie, ekspertyzie, materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji społecznej i marketingu - opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu komunikacji reklamowej i marketingowej; część 6 Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa (z uwzględnieniem języka serbskiego) 1. Biegła znajomość języka serbskiego poświadczona ukończeniem studiów magisterskich w zakresie języka serbskiego. 2. Minimum 5 letni staż pracy dydaktycznej związanej z nauczaniem języka serbskiego w systemie szkolnictwa wyższego. 3. minimum 3 publikacje z zakresu językoznawstwa serbskiego i lub słowiańskiego językoznawstwa porównawczego z uwzględnieniem języka serbskiego.; część 7 Wykształcenie: minimum wyższe 1. Udokumentowana znajomość języka nowogreckiego poprzez: posiadanie dyplomu ukończenia studiów z zakresu języka nowogreckiego lub posiadanie dyplomu ukończenia studiów na greckiej uczelni z zakresu nauk humanistycznych lub posiadanie certyfikatu znajomości języka nowogreckiego na poziomie C 2. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w nauczaniu języka nowogreckiego.; część 8 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 30 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych z przedmiotowego zakresu; 2. autor min. 10 publikacji, artykułów naukowych z zakresu nowych technologii, 3. wiedza z zakresu digital storytelling.; część 9 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie wiedzy z zakresu możliwości zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0 w reklamie i promocji kultury; 2. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0 i jego praktycznych zastosowań; 3. przygotowanie z metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0), 4. minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i:lub Secend Life, i lub e-learningu, 5. doświadczenie w tworzeniu współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego.; część 10 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach kultury; 2. posiadanie wiedzy z zakresu typologii placówek kulturalnych oraz pełnionych przez nie funkcji, 3. posiadanie wiedzy z zakresu kierunków polityki kulturalnej państwa i jednostek samorządowych; część 11 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. posiadanie umiejętności w zakresie zarządzania projektami finansowanymi z funduszy europejskich i wiedzy dotyczącej zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, 2. minimum 10 lat praktyki w zakresie planowania, pisania komercyjnych i niekomercyjnych projektów, 3. uprawnienia trenera w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami strukturalnymi, 4. autor min. 5 publikacji z zakresu projektowania społeczno- kulturalnego.; część 12 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego min. 2 lata (w tym zajęcia z: marketingu, zarządzania marką, marki miasta miejsca regionu; 2. minimum 50 godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń z zakresu zarządzania marką dla osób dorosłych; 3. autor min. 15 artykułów i lub publikacji, i lub wystąpień konferencyjnych z zakresu PR marketingu marki (w tym min. 2 międzynarodowych); 4. wiedza z zakresu marketingu kultury poparta doświadczeniem zawodowym; 5. doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury w zakresie marketingu i PR; część 13 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie w zakresie psychologii społecznej 1. min. 5 lat doświadczenia zawodowego jako trener i coach, 2. min. 15 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na uczelni wyższej, 3. wiedza z zakresu komunikacji społecznej i interpersonalnej, autoprezentacji, wystąpień publicznych poparta doświadczeniem zawodowym m.in. we współpracy z mediami.; część 14 Wykształcenie minimalne: doktor z zakresu nauk humanistycznych 1. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej; 2. minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line), 3. znajomość tematyki związanej z fenomenologiczną analizą elementów kultury i sztuki współczesnej, poparte publikacją minimum 1 książki i lub 5 artykułów naukowych.; część 15 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w radio, 2. autor min. 10 audycji radiowych, 3. minimum 30-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych.; część 16 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych, 2. reżyser min. 10 filmów dokumentalnych lub programów telewizyjnych lub spektakli teatralnych.; część 17 Wykształcenie minimalne: doktora sztuki filmowej 1. min. 10-letni staż pracy jako operator, 2. autor zdjęć do min. 10 filmów, 3. minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób dorosłych; część 18 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie - przeprowadzenie min. 150 godzin szkoleń z zakresu autoprezentacji, negocjacji i marketingu w ciągu ostatnich 3 lat, - przygotowanie min. jednego programu nauczania lub i ekspertyzy lub i opracowania lub i sylabusa z zakresu wystąpień publicznych, - min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności biznesowej (w obszarze negocjacji, marketingu, sprzedaży), -udział w krajowych i międzynarodowych konferencjach biznesowych (min. 12 w ciągu roku) oraz przynależność (przynajmniej do jednej) organizacji biznesowej - doświadczenie trenerskie (trener biznesu) potwierdzone certyfikatem.; część 19 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. min. 150 godzin doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem w szkołach wyższych różnego typu wykładów i seminariów nt. rozwoju ścieżki kariery i lub komunikacji oraz negocjacji, przywództwa, marketingu 2. minimum 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu doradztwa biznesowego dla firm: negocjacje, marketing, budowanie marki 3. przygotowanie minimum jednego programu nauczania i lub sylabusa i lub materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji w biznesie 4. opublikowanie przynajmniej 15 artykułów nt. rozwoju osobistego i lub obsługi klienta i lub marketingu w prasie fachowej dla managerów; część 20 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Bogate (minimum 100 godzin lub minimum 5 lat) doświadczenie w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji indywidualnej i społecznej ( p. w. praktyczne potrzeby komunikacji w budowaniu ścieżki kariery) 2. Doświadczenie w przygotowywaniu programów szkoleń, sylabusów, materiałów dydaktycznych z zakresu przedmiotu nauczania (min. 1 z każdej kategorii) 3. Autorstwo artykułów związanych z przedmiotem nauczania (min. 3); część 21 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie -kierunek historia specjalność archiwalna/archiwistyczna udokumentowane wykształcenie, co najmniej podyplomowe w zakresie informatyki 1. praca w charakterze wykładowcy akademickiego min. 2 lata, 2. minimum 100 godzin doświadczenia jako trener w zakresie archiwistyki, zarządzania dokumentacją lub record s management.; część 22 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. Organizator turystyki (min. pięcioletnie doświadczenie w organizacji imprez turystycznych krajowych i zagranicznych) 2. Pilot wycieczek (min. pięcioletnie doświadczenie w obsłudze imprez turystycznych krajowych i zagranicznych) 3. Nauczyciel z zakresu przedmiotu (przedmiot wymagana liczba przeprowadzenia zajęć) - Obsługa ruchu turystycznego min. 300 godz. - Tworzenie produktu turystycznego min. 400 godz. - Marketing turystyki min. 200 godz. 4. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć (trener ekspert) z zakresu obsługi ruchu turystycznego i marketingu w turystyce z pracownikami branży turystycznej.; część 23 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie 1. praktyk zatrudniony w organizacji turystycznej 2. doświadczenie w zakresie koordynowania współpracy pomiędzy przedstawicielami samorządów w regionie lubelskim 3. doświadczenie w zakresie przygotowywania programów rozwoju produktów turystycznych 4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z reprezentowaniem regionu lubelskiego na międzynarodowych i krajowych targach turystycznych 5. ukończone szkolenia w zakresie komunikacji medialnej , marketingu i kreowania marki produktów turystycznych 6. ukończone szkolenie w zakresie możliwości i sposobów pozyskiwania środków na rzecz rozwoju turystyki 7. ukończony kurs pilotów wycieczek; część 24 - wykształcenie wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielska konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, ze szczególnym uwzględnieniem dydaktyki translacji 2. minimum czteroletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego, w szczególności kabinowego/konferencyjnego w zakresie języków polski--angielski; część 25 - wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemiecka konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia kursu (min. 120h) z tłumaczenia ustnego 1. minimum trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, ze szczególnym uwzględnieniem dydaktyki translacji 2. minimum czteroletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego, w szczególności kabinowego/konferencyjnego w zakresie języków polski--niemiecki; część 26 - wyższe z translatoryki lub inne neofilologiczne - minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego - minimum trzyletnie doświadczenie praktyki gospodarczej jako tłumacz (nie w ramach umowy o pracę, tzw. in-house), - udział w minimum jednym projekcie biznesowym lub szkoleniowym dla studentów kierunków lub specjalizacji translatorskich (ustnych lub pisemnych, koniecznie w ramach programów akademickich kształcenia tłumaczy, nie praktycznej nauki języka obcego) lub minimum rok pracy w charakterze wykładowcy uczelni wyższej na kierunku lub specjalizacji translatorskiej (ustnej lub pisemnej, koniecznie w ramach programu akademickiego kształcenia tłumaczy, nie praktycznej nauki języka obcego); część 27 - wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej - poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej) 1. minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy na rynku usług translatorskich w roli tłumacza ustnego polski--angielski 2. doświadczenie w zakresie akademickiej lub pozaakademickiej dydaktyki translacji; część 28 -wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--ANG.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makro i mikroekonomia), 3. Prawodawstwo unijne (UE); część 29 -wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--ANG.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna; część 30 - wyższe z translatoryki (angielski-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski-polski lub filologii angielskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia angielskiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL<>ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. energetyka 2. ekologia (zrównoważone wykorzystanie zasobów, zrównoważony rozwój cywilizacji, zrównoważone rolnictwo, itp.); część 31 - wyższe z translatoryki (niemiecki-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki-polski lub filologii germańskiej - w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemieckiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego 1. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela akademickiego, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji 2. minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL--NIEM.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 1. Debaty polityczne i społeczne (w tym debaty na poziomie UE i lub organizacji międzynarodowych) 2. Bankowość (w tym polityka Europejskiego Banku Centralnego i Narodowych Banków Centralnych); część 32 Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie Filologia Angielska bądź Germańska lub Lingwistyka Stosowana 1. minimum dwuletnie praktyczne doświadczenia jako tłumacz symultaniczny 2. wiedza merytoryczna do przeprowadzenia zajęć w j. niemieckim z zakresu kultury, literatury, muzyki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 7 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, przed upływem terminu związania ofertą, z zastrzeżeniem art. 94 ust 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 2) Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający, w przypadku wybrania oferty Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Cyberbezpieczny samorząd
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.