Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Kraków: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych. ZP.3/2012
Numer ogłoszenia: 347074 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr "Bagatela" im. T. Boya-Żeleńskiego, ul. Karmelicka 6, 31-128 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245200, faks 012 4245229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych. ZP.3/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia Ogłoszeń reklamowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65339,80
Oferta z najniższą ceną: 65339,80 / Oferta z najwyższą ceną: 65339,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in. jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W przypadku przedmiotowego zamówienia ww. przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki została spełniona. Gazeta Wyborcza ukazuje się od 1989 roku. Jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym o średnim dziennym nakładzie 357 tys. egzemplarzy (źródło: na podstawie danych ZKDP, styczeń - lipiec 2012). Czytelnikami gazety są przede wszystkim mieszkańcy dużych miast (a Kraków jako miasto powyżej 750 tys. mieszkańców niewątpliwie się do takich zalicza - źródło: MIllwardBrown SMG/KRC) wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyliele, wykładowcy, naukowcy, i studenci krakowskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć teatr Bagatela z informacjami o swoich spektaklach. Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupą docelową Teatru Bagatela. Nasze ogłoszenia repertuarowe będą publikowane w dodatkach do krakowskiego wydania dodatku Co Jest Grane pt. Na Afiszu, jest to miejsce wyjątkowe, gdyż zawiera przegląd wszystkich najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Krakowie i w Małopolsce. Ogłoszenia repertuarowe będą się również pojawiać w serwisie internetowym Co jest grane działającym pod adresem http://cjg.gazeta.pl/cjg_Krakow, co daje dodatkowe możliwości precyzyjnego dotarcia do osób zainteresowanych kulturą. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych widzów naszego teatru należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu krakowskim zapewni dotarcie do ww. grupy docelowej oraz skuteczną promocję naszych spektakli. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, tj. udzielenie przedmiotowego zamówienia, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwe jest jedynie Wydawcy dziennika Gazeta Wyborcza.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.