Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Zielona Góra: Budowa budynku mieszkalnego 18-rodzinnego z funkcją internatową, niezbędną infrastrukturą zewnętrzną i wyposażeniem w meble, położonego w Żaganiu przy ul. Orląt Lwowskich
Numer ogłoszenia: 34713 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, fax 068 4519230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 18-rodzinnego z funkcją internatową, niezbędną infrastrukturą zewnętrzną i wyposażeniem w meble, położonego w Żaganiu przy ul. Orląt Lwowskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: - wybudowanie budynku mieszkalnego o dwóch kondygnacjach nadziemnych z poddaszem użytkowym, podpiwniczonego, z trzema klatkami schodowymi wyposażonymi w wiatrołapy - CPV 45211340-4; - zagospodarowanie terenu otaczającego budynek - CPV 45111291-4 ; - wyposażenie budynku w meble - CPV 93900000-7 . 2) Wybrane parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia: - powierzchnia zabudowy - 339,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 756,00 m2 - kubatura - 4431,60 m3 - wysokość maksymalna - 12,40 m - ilość klatek schodowych - 3,0 szt 3) Przeznaczenie i program funkcjonalny budynku : budynek mieszkalny, wielorodzinny zawierający nw. mieszkania : 1. 6 mieszkań M3 w tym : - 4 o powierzchni użytkowej 45,3 m2 i - 2 o powierzchni użytkowej 42,8 m2 - na poddaszu 2. 6 mieszkań M3 w tym : - 4 o powierzchni użytkowej 49,3 m2 i - 2 o powierzchni użytkowej 46,5 m2 - na poddaszu 3. 6 mieszkań M2 w tym : - 4 o powierzchni użytkowej 33,9 m2 i - 2 o powierzchni użytkowej 31,7 m2 - na poddaszu Każde mieszkanie posiada balkon o powierzchni 3,1 m2 oraz komórkę lokatorską zlokalizowaną w piwnicy. W piwnicy znajdują się też pomieszczenia do przechowywania wózków i rowerów oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej określone ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity z dnia 28.08.2007r. Dz.U. z 2007r. nr155, poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza że: a) w okresie 5 lat, przed terminem wszczęcia postępowania, określonym przez wytłuszczenie daty ogłoszenia w części II tej SIWZ, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 5 lat, wykonali roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składające się na budowę co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny wielorodzinny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 700 m2. b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art.14, ust.1, pkt2 Pb) oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacji sanitarnych (art.14, ust.1, pkt4 Pb) i instalacji elektrycznych (art.14, ust.1, pkt5 Pb) oraz osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (art.54 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ogł. w Dz.U. z 1997r., nr 54, poz.348, z późn.zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów określonych w części VIII, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć poprzez załączenie do oferty, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części VII, pkt 1, ppkt 2a tej SIWZ i zrealizowanych w nie mniejszym zakresie rzeczowym niż zakres tam wymagany, z podaniem daty, miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2a do SIWZ, osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz posiadanych uprawnień budowlanych i elektrycznych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem, uwierzytelnionych przez Wykonawcę, kserokopii dokumentów potwierdzających, posiadane przez te osoby, uprawnienia. W stosunku do osób objętych obowiązkiem członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (art.12, ust.7 Pb), wymagane jest również załączenie kserokopii zaświadczenia tej izby zawierającego termin jego ważności. 8) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2b do SIWZ, części zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom. 9) Uwierzytelniona przez Wykonawcę kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Kościuszki w Siewierzu
- Modernizacja budynku ujęcia wody pitnej Łaśnica w miejscowości Lanckorona
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ul. 3 Maja oraz przy ul. Chopina w Grodzisku Wielkopolskim
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.