Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Kluczbork: Wybór kadry zarządzającej w projekcie pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego.
Numer ogłoszenia: 347202 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146757 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku, ul. Byczyńska 7, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 4187249, faks 77 4187249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna placówka doskonalenia zawodowego nauczycieli i doradztwa metodycznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej w projekcie pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektem pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05.00-00-015/12-00 z dnia 9 maja 2013r. Cały zakres zamówienia podzielono na części tj. Cześć I Manager projektu, szacowana liczba godzin w miesiącu 80, Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 1920 godz. Część II Asystent Managera projektu; szacowana liczba godzin w miesiącu 60; Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 1440 godz. Część III Specjalista ds. monitorowania projektu; szacowana liczba godzin w miesiącu 40; Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 800 godz. Część IV Specjalista ds. monitorowania projektu szacowana liczba godzin w miesiącu 40;Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 800 godz. Część V Koordynator merytoryczny projektu szacowana liczba godzin w miesiącu 56; Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 1120 godz. Część VI Administrator podstrony internetowej projektu;szacowana liczba godzin w miesiącu 20; Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy - 480 godz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Manager projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Zamorowska, ul.Wolności 11/3, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Asystent managera projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Malejki, ul. Kościuszki 25, 46-233 Bąków, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26827,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36000,00
Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalista ds. monitorowania projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Neugebauer, ul. Słonecznikowa 3, 46-250 Wołczyn, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14904,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Specjalista ds. monitorowania projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Turczyńska, Gierałcice, ul. Opolska 3D/1, 46-250 Wołczyn, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14904,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Koordynator merytoryczny projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rozalia Słoniowska, ul. Waryńskiego 15A/2, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Administrator podstrony internetowej projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Kazimierczyk, Ul. Staromiejska 3B, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10348,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Budowa Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół nr 2 CKU w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.