Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Dobroszyce: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla realizacji inwestycji p.n.: Hala sportowa przy Gimnazjum w Dobroszycach
Numer ogłoszenia: 34721 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, faks 071 3141276.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla realizacji inwestycji p.n.: Hala sportowa przy Gimnazjum w Dobroszycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z funkcją Inżyniera Projektu dla realizacji inwestycji p.n. Hala sportowa przy Gimnazjum w Dobroszycach, tj. obsługa techniczna i doradcza zadania inwestycyjnego obejmująca w szczególności: a) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji, b) Nadzór nad dostawą wyposażenia realizowanego obiektu, w tym prace związane z odbiorem dostarczanego przez dostawców sprzętu i wyposażenia, c) Nadzór nad promocją projektu (zadania inwestycyjnego), zgodnie z wytycznymi dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 w zakresie informacji i promocji, w tym odbiory materiałów promocyjnych, d) Ścisłą współpracę z Zamawiającym, e) Sporządzenie Dokumentu inicjującego Projekt obejmującego zakres prac od momentu rozpoczęcia robót budowlanych przy Projekcie. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 3) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o pozwolenie na budowę z dnia 2 września wydane przez Starostę Oleśnickiego nr I-657/2008 na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez ARCHIGRA Biuro projektowe Grażyna Rajewska, ul. Bratnia 7, 56 - 400 Oleśnica. 4) Lokalizacja nadzorowanych robót: budowa hali sportowej przy gimnazjum w Dobroszycach, przy ul. Parkowej w Dobroszycach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 20.02.2009 r. do godz. 12:00 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: o nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, o kwotę gwarancji, o termin ważności gwarancji, o zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy , 56 - 410 Dobroszyce Rynek 16, BS Oleśnica O/Dobroszyce 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001, nr sprawy 704/1/2009. 3) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 4) Termin wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 6) Zwrot wadium. 6.1) Z zastrzeżeniem postanowień dotyczących utraty wadium Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.2) Z zastrzeżeniem postanowień dotyczących utraty wadium Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 6.3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 6.2) lit a) i lit. b), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7) Utrata wadium. 7.1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.2) Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w zakresie doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przynajmniej dwie usługi Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Projektu lub usługi równoważne dla kubaturowych obiektów budowlanych przewidzianych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1 dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 każdy. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2) W zakresie osób i,lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować: a) Do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, pełniącego zarazem funkcję koordynatora inspektorów nadzoru, osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym oraz doświadczeniem polegającym na kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ramach budowy przynajmniej dwóch obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1 dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3. b) Do pełnienia funkcji branżowych inspektorów nadzoru osobami dysponującymi aktualnymi uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, - elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - drogowej. c) Do pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi prawnej - osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze, d) Do pełnienia funkcji zarządzającego Projektem pod względem koordynacji prac związanych ze sprawnym postępem robót budowlanych, współpracy z Zamawiającym, Wykonawcą robót budowlanych, autorem Projektu pn. Hala sportowa przy Gimnazjum w Dobroszycach, wyłączając aspekt finansowy rozliczania budowy - osobą posiadającą doświadczenie przy zarządzaniu projektem na stanowisku koordynatora w ramach budowy przynajmniej dwóch obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1 dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3. Uwaga: Warunki określone w punktach 2a) - 2d) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie (a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 4) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części III SIWZ. 5) Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 6) Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 7) Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełną informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dotycząca niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce
ul. Rynek 16
56 - 410 Dobroszyce
cena: 40 zł + koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56 - 410 Dobroszyce pokój nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego..
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.