To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347236 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Krosno: Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądu Okręgowego w Krośnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327049
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328224
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny
00064176200000, ul.
ul. Sienkiewicza
12,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 4373661, faks
013 4373661, e-mail
zamowienia@krosno.so.gov.pl; informatyk@krosno.so.gov.pl; adm.gosp@krosno.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądu Okręgowego w Krośnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27 A i ul. Sienkiewicza 12. Zamówienie podzielone jest na dwie części , z możliwością składania ofert częściowych. Część I- wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27 A (28 jednostek wewnętrznych i 4 jednostki zewnętrzne). Część II- wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 ( 3 jednostki wewnętrzne i 1 jednostka zewnętrzna). Zakres zamówienia: 1) wykonanie instalacji klimatyzacji, montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz uruchomienie urządzeń, 2) przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, 3) wykonywanie przeglądu konserwacyjnego (serwisu) urządzeń oraz wykonanych instalacji w okresie trwania gwarancji, tj. 2 razy w roku przez minimum 36 miesięcy wraz z badaniem szczelności układu freonowego zgodnie z wymogami ustawowymi. Po dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń Wykonawca przetestuje pracę instalacji klimatyzacji, dokona oznakowania urządzeń i założy karty obsługi technicznej oraz przeszkoli osoby obsługujące, co potwierdzone zostanie dokumentacja przedłożoną do odbioru umowy, do dokumentacji zostanie załączony projekt powykonawczy instalacji. Szczegółowy zakres prac wskazano w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45331000-6,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Kletówki 27 A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT170734.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 179580 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19756.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
- DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- ,,Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton na potrzeby wykonywania zadań ODM w Dukli"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Miejskim Zespole Szkół Nr 4 wraz z zakupem wyposażenia
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań związanych modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz modernizacją szczegółowej osnowy geodezyjnej"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.