eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówDostawa materiałów medycznych - sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. Znak sprawyZP/38/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Głogów: Dostawa materiałów medycznych - sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. Znak sprawy: ZP/38/2011
Numer ogłoszenia: 347253 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych - sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. Znak sprawy: ZP/38/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 33 pakiety. Zamawiający zezwala na składanie oferty na wybrany pakiet/ ty, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakiecie/tach - nie dotyczy pakietu nr 20,21i 33;Pakiety: Nr 1 - strzykawki 2, 5, 10, 20, 50 ml - pakiet niepodzielny obejmuje 10 pozycji; Nr 2 - kaniule - 2 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 3 - igły jednorazowe do iniekcji - 4 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 4 - przyrządy do przetoczeń - pakiet niepodzielny, 10 pozycji; Nr 5 - ostrza chirurgiczne sterylne i przyrząd do zdejmowania ostrzy - 2 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 6 - czujnik do pomiaru rzutu serca; Nr 7 - linia z przetwornikiem oraz akcesoria; Nr 8 - wkłucie centralne z pomiarem saturacji w żyle głównej; Nr 9 - introduktor, elektroda do stymulacji serca; Nr 10 - rurki intubacyjne, tracheostmijne , ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, prowadnice i akcesoria - 13 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 11 - igły ,zestawy i akcesoria do znieczuleń podpajęczynówkowych i zewnątrzoponowych - pakiet niepodzielny składa się z 7 pozycji; Nr 12 - dreny ,zestawy do drenażu jamy opłucnej i klatki piersiowej - 2 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 13 - zestawy do punkcji jamy opłucnej - pakiet niepodzielny składa się z 3 pozycji; Nr 14 - cewniki, katetery, zgłębniki, worki, dreny, zestawy do drenażu pęcherza moczowego, do lewatywy i inne - 27 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 15 - zestawy cewników moczowodowych - 2 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 16 - zestawy do odsysania pola operacyjnego, dreny do odsysania i akcesoria - 6 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 17 - cewniki oddechowe, maski, dreny, filtry - 17 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 18 - igła do znieczuleń splotów nerwowych; Nr 19 - igły medyczne diagnostyczne - 3 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 20 - paski do glukometrów, analizy mleczanów, test gastroskopowy - 4 pozycje, zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje; Nr 21 - przyrządy, dreny, zestawy do żywienia - 5 pozycji, zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje; Nr 22 - wkłucia dotętnicze - pakiet niepodzielny, 2 pozycje; Nr 23 - kaniule, zestawy do wkłuć centralnych typu CAVAFIX, 3 pozycje - pakiet niepodzielny; Nr 24 - wkłucia centralne - 10 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 25 - koreczki, kraniki, porty - 4 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 26 - elektrodiagnostyka (elektrody, żele, papiery) - 13 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 27 - wkłady workowe do zamkniętego systemu do odsysania - 5 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 28 - pojemniki na zużyty sprzęt medyczny - 4 pozycje, pakiet niepodzielny. Wymagane pojemniki w kolorze żółtym, ostrzegawczym, z czerwonym wlotem, zaopatrzone w etykietę z międzynarodowym znakiem ostrzegawczym i instrukcję użytkowania; Nr 29 - koce do ogrzewaczy pacjenta - 4 pozycje, pakiet niepodzielny; Nr 30 - akcesoria do inkubatorów ATOM - 7 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 31 - akcesoria respiratora FABIAN - 7 pozycji, pakiet niepodzielny; Nr 32 - zestaw do pomiaru ICP - 1 pozycja; Nr 33 - asortyment różny - 47 pozycji, zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. w języku polskim. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć nr pakietu oraz numer pozycji pakietu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty; Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa; Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy). Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być przedstawione w formie oryginału, w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącą działalność gospodarczą, zaleca się dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych przedmiotu umowy do wysokości ogólnej wartości umowy zastrzeżonej w umowie, c) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. Kościuszki 15 budynek D - Dział Administracyjny - zamówienia publiczne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp; umowy ramowej; wykorzystania aukcji elektronicznej; ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.