To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347300 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320051
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323927
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny
1327003400000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 765 32 90, faks
22 765 32 91, e-mail
starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.24.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2016/2017 na terenie powiatu nowodworskiego. Zamówienie będzie realizowane na terenie gmin: Zakroczym, Pomiechówek, Nasielsk, Czosnów i Leoncin. Wszystkie prace objęte niniejszym postępowaniem należy wykonywać zgodnie z wytycznymi zawar-tymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Realizowane zamówienie obejmuje: 1. Zwalczanie śliskości - likwidacja śliskości pośniegowej mieszanką piasku z solą 40 % oraz gołoledzi i lodowicy chlorkiem sodu wg standardów : a - 2 standard (Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na całej długości). b - 3 i 4 standard (Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana w miejscach wyznaczonych, tj.: skrzyżowania z drogami, z przejazdem kolejowym, odcinki o nachyleniu > 4 %, przystanki autobusowe, okolice szkół oraz łuki poziome, w miejscach wyznaczonych przez zarząd drogi - na odcinkach decydujących o możliwości ruchu). c - w razie zaistnienia konieczności Zamawiający zastrzega sobie możliwość likwidacji śliskości pośniegowej , gołoledzi oraz lodowicy na całej długości drogi. d - zwalczanie śliskości pośniegowej lub gołoledzi (posypywanie) należy rozpocząć w odległości 50 m przed początkiem miejsca niebezpiecznego i zakończyć w odległości 50 m poza nim. 2. Odśnieżanie dróg: a - 2 standard (jezdnia odśnieżona na całej szerokości), b - 3 i 4 standard (jezdnia odśnieżona na całej szerokości, oraz w miejscach zasp - odśnieżo-ny co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek). 3. Przygotowanie mieszanek piaskowo - solnych z własnych materiałów. 4. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych rozumiane jest jako odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg oraz towarzyszących im powierzchni utwardzonych - w tym; chodniki, ścieżki rowerowe, za-toki przystanków autobusowych, zatoki postojowe, itp. 5. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach w obszarach miejskich - technika odśnieżania chodników jest uzależniona od ich długości, szerokości oraz ilości śniegu. Do odśnieżania chodników należy używać zarówno pługów jednostronnych, jak i dwustronnych oraz szczotek mechanicznych i odśnieżarek prowadzonych ręcznie. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię. 6. Wywóz śniegu w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym - wywożenie śniegu tylko w przypadkach zalegania dużej ilości śniegu na chodnikach uniemożliwiające poruszanie się pieszych. Do załadunku należy używać ładowarek, koparek, śniegoładowarek, a do wywozu samochodów samowyładowczych. Śnieg należy wywozić w miejsca uzgodnione z władzami lokalnymi. 7. W szczególnie trudnych warunkach w celu przywrócenia przejezdności zamawiający przewiduje po wcześniejszym uzgodnieniu użycie sprzętu typu ładowarki, równiarki. 8. Sprzątanie piasku przy krawężnikach oraz na chodnikach w terenach zabudowanych po zakończeniu akcji zimowej. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części obejmujące: Część nr 1 - usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Zakroczym, część gminy Pomiechówek. Część nr 2 - usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Nasielsk, część gminy Pomiechówek. Część nr 3 - usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Czosnów, Leoncin. Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac zakres usług w poszczególnych asortymentach może ulec zmianie. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb a płatność ustalona zostanie na podsta-wie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. Podany w formularzu cenowym zakres usług ustalony został szacunkowo jako średnia z ubiegłych sezonów zimowych dla celów porównania ofert oraz określenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia umownego. W załączeniu wykazy dróg z przyjętymi standardami zimowego utrzymania oraz mapka z naniesionym przebiegiem dróg. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które wykonywać będą czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone wyżej w pkt 1 - 8 oraz w § 2 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano odpowiednio w § 5 oraz § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: - dla części 1, 2,3 - CPV 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2 Informacje uzupełniające: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, dwie lub trzy części. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający określa, że zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będą polegały na powtórzeniu usług w stosunku do usług przewidzianych dla zamówienia podstawowego a ich łączna wartość nie przekroczy 50 % wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia ustalonej dla zamówienia podstawowego. Zakres prac przewidzianych do wykonania w poszczególnych asortymentach będzie uzależniony od panujących warunków pogodowych. Zamawiający może udzielić takich zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, gdy warunki pogodowe będą uzasadniały prowadzenie akcji zimowej poza zakresem zamówienia wskazanym w niniejszym postępowaniu oraz posiadania dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego. 4) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Zakroczym, część gminy Pomiechówek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168494.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 180357.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Nasielsk, część gminy Pomiechówek. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT188438.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Czosnów, Leoncin. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT156210.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137430.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.