eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzebudowa pomieszczeń Pralni Szpitala w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7 dla potrzeb Fizjoterapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Kępno: Przebudowa pomieszczeń Pralni Szpitala w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7 dla potrzeb Fizjoterapii
Numer ogłoszenia: 347351 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, faks 062 7827401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Pralni Szpitala w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7 dla potrzeb Fizjoterapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń Pralni Szpitala w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7 dla potrzeb Fizjoterapii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 8000 zł (słownie:osiemtysięcyzłotychoo/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a)wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b)wykażą, że dysponują osobą , która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi o specjalnościach instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, c)wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi o specjalnościach instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, d)wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż wartość oferty (np. wykonanie robót remontowych, modernizacyjnych, wykończeniowych w obiektach użyteczności publicznej) 9.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9.1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 9.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w ppkt. 9.1.SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły -spełnia-nie spełnia. 9.3 Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w ppkt. 9.1.1. i 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w ppkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 10.1 oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ, patrz także pkt. 28. 10.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10.5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10.6. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1.2 a) ÷ c) - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 10.7. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w ppkt 10.6. uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osoby we właściwej izbie samorządu zawodowego; 10.8 wykazu wykonanych robót budowlanych określonych w pkt 9.1.2.d- wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 10.9 dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 10.8 zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 10.8, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 10.10 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert) Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców , każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w punktach 10.2-10.5, 10.7, 10.9, 10.11 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63 - 600 Kępno - pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63 - 600 Kępno - pokój nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.