To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347360 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Wędrzyn: Wykonanie robót budowlanych podzielonych na : - Część I: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 107/k.2816 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część II: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 66/k.8644 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część III: Naprawa trybuny budowla nr 67/k.2629 w 35 dr OP m.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314894 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
8052101800000, ul.
,
69211
Wędrzyn, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 556 236, faks
957 556 222, e-mail
zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostk Skarbu Ppaństwa podległa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych podzielonych na : - Część I: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 107/k.2816 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część II: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 66/k.8644 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część III: Naprawa trybuny budowla nr 67/k.2629 w 35 dr OP m.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):69/2016/INFRA
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych podzielonych na : - Część I: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 107/k.2816 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część II: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 66/k.8644 w 45 WOG m. Wędrzyn - Część III: Naprawa trybuny budowla nr 67/k.2629 w 35 dr OP m. Skwierzyna CZĘŚĆ I Zakres przedmiotu zamówienia: roboty rozbiórkowe (demontaż ogrodzenia z paneli stalowych ocynkowanych na słupkach osadzonych w gruncie i obetonowanych, demontaż bram stalowych ocynkowanych, demontaż ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, demontaż szlabanu, rozbiórka nawierzchni chodnika, drogi), roboty ziemne (mechaniczne plantowanie ziemi na trasie ogrodzenia), roboty montażowe ogrodzenia panelowego stalowego (nowe ogrodzenie wykonać z paneli ogrodzeniowych stalowych ocynkowanych ogniowo o wysokości 2,03 m, słupki stalowe ocynkowane ogniowo 60x40x3 długości 3,0m na cokole betonowym z elementów prefabrykowanych, bramy stalowe dwuskrzydłowe o wymiarach 5,0x2,10m (6 szt.) Furtka stalowa 1,0x2,10m), roboty elektryczne (ułożenie kabla zasilającego szlabany, montaż szlabanów), utylizacja gruzu. CZĘŚĆ II Zakres przedmiotu zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty betonowe, roboty ślusarsko-kowalskie, roboty malarskie. CZĘŚĆ III Zakres przedmiotu zamówienia, demontaż okładziny posadzki i ścian trybuny, wykonanie okładzin ścian i posadzki z kamienia naturalnego, wykonanie zadaszenia wiaty z poliwęglanu komorowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w "Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych" oraz przedmiarze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9). 3. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". 5. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 6. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: dla części I - min. 15 pracowników budowlanych realizujących niniejsze zadanie, dla części II - min. 10 pracowników budowlanych realizujących niniejsze zadanie, dla części III - min. 2 pracowników budowlanych realizujących niniejsze zadanie. wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). W celu spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ nr 5, że wykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę w ilości osób wskazanych jw. W przypadku składania ofert na kilka części, wykonawca zobowiązany jest zatrudnić pracowników w ilości łącznej etatów, odpowiadającej danej części na którą składa ofertę. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy brutto dla każdej części zamówienia, w tym za naruszenie postanowień wynikających z § 14 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45342000-6
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 107/k.2816 w 45 WOG m. Wędrzyn |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT454187.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 397326.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Częściowy remont ogrodzenia budowla nr 66/k.8644 w 45 WOG m. Wędrzyn - |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT310909.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 226642.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Naprawa trybuny budowla nr 67/k.2629 w 35 dr OP m. Skwierzyna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na postawie art.93 ust.1 pkt1 ustawy Pzp ponieważ w tej części nie wpłynęła żadna oferta Zamawiający unieważnił postępowanie dla tej części | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.