To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Ulhówek: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek.
Numer ogłoszenia: 347378 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247074 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, woj. lubelskie, tel. 084 6616004, faks 084 6616004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie p.n.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek. I. INFORMACJIE WSTĘPNE 1. Przedmiot zamówienia obejmuje -Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek- w okresie od 01.09.2013 r. do 31.12.2013 r. , oraz udostępnienie worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane w ilości około 1250 szt miesięcznie w kolorach : - zielony z przeznaczeniem na odpady zmieszane ; - żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne , plastik ; - niebieski z przeznaczeniem na papier , tekturę i opakowania wielomateriałowe ; - czerwony z przeznaczeniem na szkło kolorowe i bezbarwne; - brązowe z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji; Obszar Gminy Ulhówek wynosi 147 km2 , w skład Gminy Ulhówek wchodzi 23 miejscowości tj. : Budynin , Dębina , Dębina - Osada , Dyniska , Hubinek , Korczmin , Korczmin - Osada , Krzewica Machnówek , Magdalenka, Oserdów , Podlodów , Rokitno , Rzeczyca , Rzeplin , Rzeplin - Osada , Szczepiatyn , Szczepiatyn - Osada , Tarnoszyn , Ulhówek , Wasylów , Wasylów Wielki , Żerniki. Na terenie Gminy Ulhówek zameldowanych jest 5200 osób (stan na dzień 31.03.2013 r.) , szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi 1400 a niezamieszkałych około 40 . Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ULHÓWEK. 1. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) papieru i tektury c) szkła d) tworzywa sztucznego e) odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych f ) zużytych baterii i akumulatorów g) zużytych opon h) chemikaliów ( środki chemiczne używane w gosp. domowym) i) przeterminowanych leków j) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych k) metali ( puszki aluminiowe po napojach i piwie ) l) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ł) odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku drobnych prac remontowych nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. 2. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Ulhówek odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 650 Mg)rok. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia za osiągnięcie innych wielkości. 3. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, b) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, c) Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, d) Krajowym Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2014 (KPGO 2014), e) Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017, f) Uchwałą Nr XXIV)396)2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017, g) Uchwałą Nr XX)129)2012 Rady Gminy Ulhówek z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do zbiórki odpadów . Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał - folia polietylenowa LDPE , półprzezroczysta , o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj co najmniej 60 mikronów. Obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l i 1100 l oraz worków foliowych zielonych o pojemności 120 l. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia , oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. b) odbiór selektywnie zebranych odpadów będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym . Pojemniki 120 l i 1100 l oraz pięć rodzaje worków o pojemności 120 l. : - zielony z przeznaczeniem na odpady zmieszane, - żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne , plastik, - niebieski z przeznaczeniem na papier, tekturę i opakowania wielomateriałowe, - czerwony z przeznaczeniem na szkło kolorowe i bezbarwne, - brązowy z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, c) obowiązkiem Wykonawcy będzie : - uzupełnienie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze , poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. 5 . Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach: a) 1 raz na tydzień odpady zmieszane - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej, b) 1 raz na dwa tygodnie odpady segregowane - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej, c) 1 raz w miesiącu odpady zmieszane i 1 raz na dwa miesiące segregowane - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej, d) odbioru z terenu nieruchomości niezamieszkałych (szkoły , sklepy , itp. ) odpadów zmieszanych 1 raz w miesiącu i 1 raz na dwa miesiące odpadów segregowanych. 6. Odbieranie mebli innych odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie w ramach kwartalnych zbiórek w systemie - u źródła-( 1 raz na kwartał). III. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu, w szczególności: sprzęt użyty przy realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników i worków z miejsca wystawienia przez właścicieli nieruchomości lub z miejsca wyodrębnionego, a po opróżnieniu pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do odstawienia go w to samo miejsce. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie tak dobrać tabor samochodowy, aby dojechać i odebrać odpady z wszystkich zadeklarowanych przez właścicieli nieruchomości działek na terenie Gminy Ulhówek. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 6. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek. 7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji -zgłoszeń- polegających m.in. na nieodebraniu z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie Zamawiającemu. 8. Wykonawca jest zobowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.). 9. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca załącza protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej nieruchomości to dotyczy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do ww. dokumentacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. sporządzanie oraz przekazanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następnego po kwartale, którego dotyczy, przygotowanych na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. 2012 poz. 630). 12. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. Poz. 645). 13. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. Poz. 676). 14. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Uchwałą Nr XXIV)396)2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017. 15. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów komunalnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Ulhówek, obowiązujący w III i IV kwartale 2013 roku. Powyższy harmonogram odbioru odpadów należy skonsultować z Zamawiającym. 16. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej Gminy Ulhówek( www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl), a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 17. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w razie potrzeby w soboty od 7:00 do 13:00. IV. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE PRZEDSIĘBIORCOM ODBIERAJĄCYM ODPADY KOMUNALNE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości winien spełniać szczegółowe wymagania w zakresie: 1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów; 4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 2. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Ulhówek, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek oraz jego odpowiedniego stanu technicznego Wykonawca: 1) musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. W sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz.U. z 2013r. Poz.122) 2) powinien posiadać pojazdy trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 4. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów Wykonawca winien zapewnić, aby: 1) pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich transportu; 2) pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt. 2; 4) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 5. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby: konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. V. OBOWIĄZEK PROWADZENIA DOKUMENTACJI Z PRZEDSIĘBIORCOM ODBIERAJĄCYM ODPADY KOMUNALNE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI 1. Wykonawca obowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne (w formie papierowej i elektronicznej) w terminie do 14 dni od zakończenia danego miesiąca zawierające informacje związane z zakresem świadczonej usługi, a w szczególności: - dowody dostarczenia odpadów tj. karty przekazania odpadów, pokwitowania z wagi itp. (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), - zbiorcze wykazy nieruchomości, których właściciele zadeklarowali system selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a w pojemnikach na odpady zmieszane Wykonawca stwierdził, że występowały odpady przeznaczone do selektywnej zbiórki, - wykazy nieruchomości, z których nie odebrano odpadów komunalnych z uwagi na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, - inne informacje istotne ze względu na zapisy niniejszej siwz, dot. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: - informacje o ilości (masie) odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, - informacje o rodzaju, ilości (masie) odebranych poszczególnych odpadów selektywnie zebranych , - informacje o miejscu przekazania ww. odpadów (karta przekazania odpadów) ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Wielka 62, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87912,00
Oferta z najniższą ceną: 87912,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.