Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Ostrów Wielkopolski: administrowanie portalem projektu POKL.08.01.02-30-012/11: Sieć Współpracy Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej wraz ze wsparciem marketingowym.
Numer ogłoszenia: 347414 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Holdikom Spółka Akcyjna , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 25 60, faks 0-62 7350100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.holdikom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: administrowanie portalem projektu POKL.08.01.02-30-012/11: Sieć Współpracy Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej wraz ze wsparciem marketingowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług z zakresu budowy i administrowania portalem internetowym z rozszerzoną funkcją marketingu internetowego, który będzie wykorzystywany na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Zadaniem portalu jest eksponowanie i zarządzanie zasobami informacyjnymi zgromadzonymi w projekcie, a także wsparcie marketingowe projektu w celu zwiększania jego efektywności. Główni odbiorcy (użytkownicy) systemu. a.Beneficjenci Ostateczni projektu wykorzystujący zgromadzone zasoby informacyjne do osiągnięcia celów projektu. b.Wszyscy pozostali użytkownicy, którzy będą wykorzystywać zgromadzone zasoby informacyjne w celach niekomercyjnych, dla wzbogacenia swojej wiedzy, wzmocnienia posiadanych kompetencji i nabywania nowych umiejętności. Oczekiwane efekty. Efektem zamówienia powinien być: a.nowoczesny system z interesującą estetyczną stroną internetową o intuicyjnej nawigacji, umożliwiający samodzielne zarządzanie jego zawartością, b.opracowany system wsparcia w zakresie marketingu internetowego. Elementy składowe projektu: Strona lewa - strefa otwarta Informacje o projekcie -Projekt - opis projektu, celów i planowanych rezultatów Baza wiedzy -Analizy i opracowania - analizy i opracowania na temat otoczenia AKO sporządzone przez instytucje i osoby, w tym przez Województwo Wielkopolskie. -Dobre praktyki - przykłady współpracy samorządów w Polsce i Europie Komunikacja: -Newslettery -Zespół Projektowy Strona prawa - strefa zamknięta (dostęp logowany) Beneficjenci: -Informacje bieżące - aktualne informacje o najbliższych wydarzenia w projekcie skierowane bezpośrednio do beneficjentów. -Raporty - raporty, prezentacje, ekspertyzy opracowane w czasie realizacji projektu. -Strategia zamian gospodarczych AKO Dokumentacja Zespołów Ekspertów: -Zespół ds. gospodarczo - społecznych -Zespół ds. IOB -Zespół ds. NGO -Zespół ds. nauki -Zespół ds. współpracy międzynarodowej Ekran środkowy: Baner promocyjny i aktualności, jako kalendarium wydarzeń w projekcie Portal powinien zawierać wszelkie znaki i napisy według obowiązujących zasad promocji w funduszach strukturalnych UE Uwarunkowania techniczne: a.Portal powinien być oparty o funkcjonalny system CMS (System Zarządzania Treścią), tj. wyposażony w polskojęzyczny interfejs zestaw aplikacji internetowych pozwalający na: -samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, -wymianę szablonów graficznych, -bieżącą aktualizację i rozbudowę strony www przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, przez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., -rozwój systemu CMS poprzez dodatkowe moduły i podstrony, -możliwość dodawania i edycji treści oraz struktury serwisu w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, -modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, -dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo, -tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka html (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie html), -wyszukiwanie treści na platformie, -dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, -możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, -tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczanych na stronie WWW, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie, -niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony WWW, -niezawodny, automatyczny system archiwizowania strony WWW oraz tworzenia kopii na nośnikach zewnętrznych; b.Szczegółowe treści dla podstron dostarczone będą Wykonawcy przez Zamawiającego po wyborze oferty. Prezentacja oferty: a.Przygotowanie projektów graficznych poszczególnych elementów portalu. b.Przygotowanie opisu warunków wsparcia technicznego świadczonego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia aż do ostatniego dnia miesiąca po dacie zakończenia projektu w ramach wynagrodzenia przewidzianego w cenie oferty. Minimum świadczeń gwarancyjnych wymaganych przez Zamawiającego: naprawa wszelkich usterek oraz błędów, które zostaną ujawnione w trakcie funkcjonowania systemu, naprawa zgłoszonych błędów nie dłużej niż w ciągu 4 dni kalendarzowych od momentu ich zgłoszenia. c.Zamawiający dopuszcza dołączenie wersji demonstracyjnej systemu CMS lub zrzutów ekranowych prezentujących jego funkcjonowanie. d.Propozycja harmonogramu prac wdrożeniowych, zakładająca wyznaczoną przez Zamawiającego graniczną datę uruchomienia platformy. e.Proponowaną metodologię szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w obsłudze systemu CMS. Kolejne treści będą uaktualniane przez Zamawiającego we własnym zakresie przy wykorzystaniu udostępnionych narzędzi. Usługi dodatkowe: a.Wykonawca powinien w ramach wykonywanej usługi świadczyć następujące czynności: -opracowywać szatę graficzną publikowanych newsletterów i biuletynów informacyjnych, -przedkładać na koniec każdego miesiąca analizę danych statystycznych ilustrujących skuteczność prowadzonej polityki marketingowej za pomocą wskaźnika liczby wizyt w ciągu określonego czasu oraz czasu spędzonego przez internautę w systemie, a także współczynnika link popularity określającego liczbę połączeń prowadzących do portalu z innych miejsc w Internecie oraz wartości tych połączeń. b.Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy powinien: -opracować i przedstawić do akceptacji a następnie realizować założenia polityki informacyjnej projektu w zakresie właściwym dla portalu, w tym m.in. w zakresie: mailingu, cyfrowej publikacji i rozpowszechnianiu newsletterów i biuletynów zgodnie z utworzoną bazą odbiorców, -aktywnie i osobiście uczestniczyć co najmniej dwa razy w miesiącu w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego, w jego siedzibie w Ostrowie Wielkopolskim, w celu skoordynowania zadań i wypracowania, z użyciem portalu, skutecznej i efektywnej internetowej polityki marketingowej w zakresie upowszechniania rezultatów projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.24.30.00 - Usługi programowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wizualizacja - 10
- 3 - Nawigacja - 10
- 4 - Usługi dodatkowe - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 15:00, miejsce: HOLDIKOM S.A. (sekretariat) ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Dobrzyniewo Duże w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II (...)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie audytów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Dostawa oprogramowania zapobiegającego wyciekowi danych klasy DLP w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź" (SE-ZP.271.1.2.2025)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.