Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Olsztyn: Dostawa oprogramowania do przetwarzania grafiki 2D, oscylometru, mikrofonu fonokardiograficznego, karty oscyloskopowej oraz wyposażenia do pracowni robotyki na potrzeby Regionalnego Centrum Informatycznego Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 1), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2).
Numer ogłoszenia: 34741 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do przetwarzania grafiki 2D, oscylometru, mikrofonu fonokardiograficznego, karty oscyloskopowej oraz wyposażenia do pracowni robotyki na potrzeby Regionalnego Centrum Informatycznego Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 1), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do przetwarzania grafiki 2D, oscylometru, mikrofonu fonokardiograficznego, karty oscyloskopowej oraz wyposażenia do pracowni robotyki na potrzeby Regionalnego Centrum Informatycznego Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 1), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2). Część nr 1 Oprogramowanie do przetwarzania grafiki 2D (licencja EDU) - 21 licencji Część nr 2 Oscylometr - 1 Sztuka Część nr 3 Mikrofon fonokardiograficzny - 2 Sztuki Część nr 4 Karta oscyloskopowa do komputera PC z sondą wysokonapięciową - 1 Zestaw Część nr 5 Pracownia robotyki : -Programator ISP - 3 Sztuki -Programator pamięci szeregowych - 3 Sztuki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie części od 2 do 5: folder lub katalog zawierający opis oraz specyfikację oferowanego asortymentu. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej części oraz asortymentu dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuiszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, zmiany terminu realizacji umowy, z uwagi na trwające prace budowlane w obiekcie do którego dostarczony będzie asortyment objęty niniejszą umową. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu TECHNO, ul. Romana Prawocheńskiego 4, 10-720 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Projektu TECHNO, ul. Romana Prawocheńskiego 4, 10-720 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa oprogramowania do przetwarzania grafiki 2D, oscylometru, mikrofonu fonokardiograficznego, karty oscyloskopowej oraz wyposażenia do pracowni robotyki na potrzeby Regionalnego Centrum Informatycznego Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Udoskonalenie infrastruktury i wyposażenia laboratoryjnego nauk technicznych i informatycznych (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 1), (Etap 3, Zadanie 1, Kontrakt 2) (Umowa nr POPW.01.01.00-28-006/09-00 z dnia 22.7.2009 r. Etap III, Zadanie nr 1, Kontrakt nr 1 i 2)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie do przetwarzania grafiki 2D (licencja EDU).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do przetwarzania grafiki 2D (licencja EDU) - 21 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oscylometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscylometr - 1 Sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrofon fonokardiograficzny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrofon fonokardiograficzny - 2 Sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Karta oscyloskopowa do komputera PC z sondą wysokonapięciową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karta oscyloskopowa do komputera PC z sondą wysokonapięciową - 1 Zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownia robotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownia robotyki : - Programator ISP - 3 Sztuki - Programator pamięci szeregowych - 3 Sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.