eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Usługi ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Andrychów: Usługi ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
Numer ogłoszenia: 347480 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny , ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8752446, faks 033 8754559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie w zakresie: 1. Ubezpieczenia obowiązkowego odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą 2. Ubezpieczenie dobrowolne odpowiedzialności cywilnej 3. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego i aparatury medycznej od wszystkich ryzyk 5. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji 6. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie trwania umowy. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w następujących przypadkach: a) wzrostu wartości ubezpieczanego mienia, b) nowo nabywanego mienia, c) podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/gwarancyjnych, d) zmiany ryzyka ubezpieczeniowego 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy, a składka określana będzie w systemie pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeśli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. złoży zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zmianami) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeśli Wykonawca: 1. złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia 2. poda faktyczną wartość posiadanego wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na dzień 30.06.2012r. zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest, aby wartość tego wskaźnika była nie mniejsza niż 100%. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest dołączyć do wniosku także stosowne pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile osoba/y składające i podpisujące wniosek nie są ujawnione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Kwalifikacja Wykonawców odbywać się będzie w oparciu o wskazaną we wniosku wartość wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi. Do składania ofert Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, z najwyższym wskaźnikiem pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki ubezpieczenia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień dotyczących umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia mienia w zakresie obejmującym następujące zmiany: a) zmianę przedmiotu ubezpieczenia i sum ubezpieczenia na skutek dokonywanych przez Zamawiającego inwestycji, nabywanych środków trwałych, ich modernizacji i ulepszeniu, b) likwidację środków trwałych, c) zmianę zakresu wykonywanej działalności gospodarczej, zmianie rodzaju i zmianie miejsca prowadzenia działalności, d) uzupełnienie sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowania, e) podwyższenie limitu odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cyrul Dom Brokerski Sp. z o.o., ul. Reymonta 27/5, 30-059 Kraków, tel. 12 661 78 50, fax 12 661 78 51, e-mail: biuro@cyrul.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Cyrul Dom Brokerski Sp. z o.o., ul. Reymonta 27/5, 30-059 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.