eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi ochrony fizycznej 7 nieruchomości położonych przy ul. Jana Kazimierza 62, ul. Marywilskiej 44 działka nr 7, ul. Okopowej 78, ul. Postępu 5, ul. Sokratesa 15, ul. Dobrej 33/35 i ul. Majewskiego 5 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Warszawa: Usługi ochrony fizycznej 7 nieruchomości położonych przy ul. Jana Kazimierza 62, ul. Marywilskiej 44 działka nr 7, ul. Okopowej 78, ul. Postępu 5, ul. Sokratesa 15, ul. Dobrej 33/35 i ul. Majewskiego 5 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 347521 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna m. st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej 7 nieruchomości położonych przy ul. Jana Kazimierza 62, ul. Marywilskiej 44 działka nr 7, ul. Okopowej 78, ul. Postępu 5, ul. Sokratesa 15, ul. Dobrej 33/35 i ul. Majewskiego 5 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje takie czynności jak: - ochrona obiektu, - prowadzenie książki służby, - wykonywanie zleconych prac porządkowych takich między innymi jak: koszenie trawy (sprzęt do koszenia zapewnia Zleceniobiorca), przycinanie gałęzi krzewów, sprzątanie drogi dojazdowej i placów wewnętrznych, zbieranie śmieci i utrzymywanie czystości na trenie obieku, w zimie - odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz posypywanie ich solą i piaskiem, - wykonywanie innych prac porządkowo-zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty określonych w poz. 7.1.5 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Część 1 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Część 2 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Część 3 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto. Część 4 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Część 5 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Część 6 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Część 7 - jedno zadanie ochrony nieruchomości o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 7.1.3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. zadania zostały wykonane z należytą starannością (referencje).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty określonych w poz. 7.1.2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczącej części 7 zamówienia, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie ceny oferty i terminu wykonania Zmiany umowy zostaną wprowadzone w przypadku przejęcia nieruchomości przez Wykonawcę budowy tymczasowego targowiska.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, pok. 401.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Jana Kazimierza 62 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona obiektu, - prowadzenie książki służby, - wykonywanie zleconych prac porządkowych takich między innymi jak: koszenie trawy (sprzęt do koszenia zapewnia Zleceniobiorca), przycinanie gałęzi krzewów, sprzątanie drogi dojazdowej i placów wewnętrznych, zbieranie śmieci i utrzymywanie czystości na trenie obiektu, w zimie - odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz posypywanie ich solą i piaskiem, - wykonywanie innych prac porządkowo-zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Marywilskiej 44 działka nr 7 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona obiektu, - prowadzenie książki służby, - wykonywanie zleconych prac porządkowych takich między innymi jak: koszenie trawy, przycinanie gałęzi krzewów, zamiatania drogi dojazdowej i placów wewnętrznych, zbieranie śmieci i utrzymywanie czystości na terenie obiektu, w zimie - odśnieżanie dróg wjazdowych i wewnętrznych. - wykonywanie innych prac porządkowo-zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Okopowej 78 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona mienia znajdującego się na obiekcie, - wewnętrzna ochrona obiektu wykonywana w systemie patrolowo-obchodowym, - dokonywanie obchodu obiektu z taką częstotliwością i w taki sposób, który umożliwi właściwe wykonywanie powierzonych zadań ochronnych, - wykonywanie prac porządkowych takich jak: zbieranie śmieci, zamiatanie dróg i placów, koszenie trawy - sprzęt do koszenia trawy zapewnia Wykonawca, grabienie trawników, przycinanie gałęzi krzewów, w zimie - odśnieżanie drogi dojazdowej, chodników i ulic wewnętrznych w taki sposób, aby umożliwiało to dokonywanie obchodów nieruchomości, chodników zewnętrznych przylegających do nieruchomości, posypywanie ich solą i piaskiem. - utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu wykorzystywanym na portiernię, - wykonywanie innych prac porządkowych i zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. - strażnicy zobowiązani są do prowadzenia książki służby, w której będą odnotowane: wpisy dotyczące objęcia i zdania służby, godziny obchodów i wszystkie wydarzenia nadzwyczajne. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą wpisywać do książki służby wszelkie uwagi i zalecenia dotyczące przebiegu służby, niezależnie od powiadomień pisemnych i telefonicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Postępu 5 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona obiektu w granicach przedstawionych na szkicu, - prowadzenie książki służby oraz książki ewidencji kluczy, - obsługa osób przybywających na nieruchomość do znajdujących się tam firm, - dostarczanie korespondencji ZMW do najemców (głównie faktury), - utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniu portierni, - wykonywanie innych prac porządkowo-zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona mienia znajdującego się na nieruchomości, - wewnętrzna ochrona obiektu wykonywana w systemie patrolowo-obchodowym, - czuwanie nad przestrzeganiem ładu, porządku i czystości na terenie ochranianego obiektu oraz na terenie na zewnątrz obiektu przylegającym do ogrodzenia. - dokonywanie obchodu obiektu z taką częstotliwością i w taki sposób, który umożliwi właściwe wykonywanie powierzonych zadań ochronnych. Od zmierzchu do świtu obchody należy wykonywać co najmniej co 60 minut. - utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach wykorzystywanych na portiernie własnym sprzętem i własnymi środkami czystości, - 24 godzinna obsługa bram wjazdowych (szlabany) na teren nieruchomości, - 24 godzinna obsługa portierni w budynku biurowym (przekazywanie korespondencji najemcom, informowanie klientów o miejscu lokalizacji firm, wydawanie i przyjmowanie kluczy, zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości do administratora). - wykonywanie innych prac zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Dobrej 33/35 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona obiektu, - prowadzenie książki służby, - utrzymywanie porządku na terenie nieruchomości oraz chodnikach zewnętrznych, - odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz solą chodników na zewnątrz nieruchomości, - ciągłe utrzymywanie chodników zewnętrznych, czarnych, poprzez odśnieżanie likwidację oblodzenia, - wykonywanie innych prac porządkowo-zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi ochrony fizycznej nieruchomości położonej przy ul. Majewskiego 5 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona mienia znajdującego się na obiekcie, - wewnętrzna ochrona obiektu wykonywana w systemie patrolowo-obchodowym, - dokonywanie obchodu obiektu z taką częstotliwością i w taki sposób, który umożliwi właściwe wykonywanie powierzonych zadań ochronnych, - wykonywanie prac porządkowych takich jak: zbieranie śmieci, zamiatanie dróg i placów, w zimie - odśnieżanie drogi dojazdowej, chodników w taki sposób, aby umożliwiało to dokonywanie obchodów nieruchomości, chodników zewnętrznych przylegających do nieruchomości, posypywanie ich solą i piaskiem. - utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu wykorzystywanym na portiernię, - wykonywanie innych prac porządkowych i zabezpieczających zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.