eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrzynnoSprzedaż i dostawa artykułów chemii profesjonalnej i chemii nieprofesjonalnej z podziałem na pakiety dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Skrzynno: Sprzedaż i dostawa artykułów chemii profesjonalnej i chemii nieprofesjonalnej z podziałem na pakiety dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie.
Numer ogłoszenia: 34752 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie , Skrzynno 13, 98-311 Skrzynno, woj. łódzkie, tel. (43) 841 50 60, faks (43) 841 50 60 wew. 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego - instytucja pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów chemii profesjonalnej i chemii nieprofesjonalnej z podziałem na pakiety dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów chemii profesjonalnej i chemii nieprofesjonalnej z podziałem na pakiety dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w asortymencie i ilościach zbliżonych do określonych w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotch Warunków Zamówienia od 2.1. do 2.10. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 10 pakietów: PAKIET 1 (Załącznik nr 2.1. do SIWZ) - Środki czyszczące, PAKIET 2 (Załącznik nr 2.2. do SIWZ) - Środki piorące, PAKIET 3 (Załącznik nr 2.3. do SIWZ) - Preparaty do pielęgnacji różnych powierzchni, PAKIET 4 (Załącznik nr 2.4. do SIWZ) - Środki do dezynfekcji, PAKIET 5 (Załącznik nr 2.5. do SIWZ) - Papier toaletowy i ręcznikowy, PAKIET 6 (Załącznik nr 2.6. do SIWZ) - Artykuły gospodarstwa domowego, PAKIET 7 (Załącznik nr 2.7. do SIWZ) - Produkty do pielęgnacji ciała, artykuły higieniczne, PAKIET 8 (Załącznik nr 2.8. do SIWZ) - Środki owadobójcze, środki przeciw gryzoniom, PAKIET 9 (Załącznik nr 2.9. do SIWZ) - Rękawice, PAKIET 10 (Załącznik nr 2.10. do SIWZ) - Mopy. Ilości poszczególnych produktów podane w pakietch są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3 pn. Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Dostępna w siedzibie Zamawiającego bądź na stronie internetowej Zamawiającego w części Zamówienia Publiczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym nieprzekraczających łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.63.16.00-8, 33.76.00.00-5, 39.83.10.00-6, 39.22.43.00-1, 33.70.00.00-7, 18.42.40.00-7, 33.69.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium dla wszystkich pakietów łącznie wynosi 3.310,00 zł słownie: (trzy tysiące trzysta dziesięć złotych 00/100) w tym dla poszczególnych pakietów: 1) pakiet nr 1 wadium w wysokości 360,00 zł słownie (trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100); 2) pakiet nr 2 wadium w wysokości 490,00 zł słownie (czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100); 3) pakiet nr 3 wadium w wysokości 330,00 zł słownie (trzysta trzydzieści złotych 00/100); 4) pakiet nr 4 wadium w wysokości 370,00 zł słownie (trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100); 5) pakiet nr 5 wadium w wysokości 110,00 zł słownie (sto dziesięć złotych 00/100); 6) pakiet nr 6 wadium w wysokości 570,00 zł słownie (pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100); 7) pakiet nr 7 wadium w wysokości 580,00 zł słownie (pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100); 8) pakiet nr 8 wadium w wysokości 50,00 zł słownie (pięćdziesiąt złotych 00/100); 9) pakiet nr 9 wadium w wysokości 390,00 zł słownie (trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100); 10) pakiet nr 10 wadium w wysokości 60,00 zł słownie (sześćdziesiąt złotych). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet zobowiązany jest do wniesienia sumy wadium na poszczególne pakiety. W terminie otwarcia ofert wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, który należy załączyć do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, nie później niż na dzień składania ofert wykaże w Załączniku nr 6 do SIWZ, że dysponuje minimum jednym samochodem dostawczym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, który należy załączyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, który należy załączyć do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany warunków prawnych w stopniu uniemożliwiającym kontynuowanie realizacji zamówienia na warunkach umowy, np. zmiana podatku VAT, itp., Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy w zakresie dostosowującym ją do wprowadzonych zmian. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do umowy: a) ze względu na asortyment towaru zmiana ceny zawartej w Formularzu cenowym jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego elementów kalkulacyjnych np. zmiany podatku VAT, itp. b) zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie, Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek, w Dziale Księgowo - Administracyjnym w pokoju nr 2 (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie, Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek, w Dziale Księgowo - Administracyjnym w pokoju nr 2 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czyszczących dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.1. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki piorące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków piorących dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.2. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do pielęgnacji różnych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów do pielęgnacji różnych powierzchni dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówioenia stanowi załącznik nr 2.3. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.4. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier toaletowy i ręcznikowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru toaletowego i ręcznikowego dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.5. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły gospodarstwa domowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówiena stanowi załącznik nr 2.6. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty do pielęgnacji ciała, artykuły higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów do pielęgnacji ciała i artykułów higienicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.7. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki owadobójcze, środki przeciw gryzoniom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków owadobójczych oraz środków przeciw gryzoniom dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.8. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.9. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mopów dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.10. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.