eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączRemont boiska sportowego przy Liceum Ogólnokształcącym w Starym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Stary Sącz: Remont boiska sportowego przy Liceum Ogólnokształcącym w Starym Sączu
Numer ogłoszenia: 347588 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące , ul. Partyzantów 15, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 05 83, faks 18 446 05 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska sportowego przy Liceum Ogólnokształcącym w Starym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane związane z boiskiem wielofunkcyjnym z nawierzchnią sportową typu - trawa syntetyczna o wysokości 15/17mm, zasypywaną piaskiem kwarcowym na podbudowie dynamicznej wraz z wyposażeniem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku, Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( budowa, remont boiska sportowego z nawierzchnią syntetyczną ) o wartości nie mniejszej niż 300 000, 00 zł brutto (każda). Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) . Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku, Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga żeby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały wymagane uprawnienia budowlane jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w III.4.1), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku, Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia, określonego w § 10 ust. 1 projketu umowy, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2) terminów zakończenia robót, będących przedmiotem niniejszego postępowania, w przypadku: a) wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy okoliczności nadzwyczajnych, tj. zdarzeń nagłych, nieprzewidywalnych i niezależnych od woli Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub części, którym nie można było zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, takich jak w szczególności złe warunki pogodowe; b) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w tym w razie niezawinionego przez Wykonawcę: wstrzymania robót, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 3) sposobu wykonania i zakresu robót, w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych z uwagi na potrzebę usprawnienia lub zapewnienia prawidłowego wykonania niniejszej umowy. d) wystąpienia konieczności wykonania niniejszej umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 4) danych identyfikujących Strony Umowy, w szczególności w przypadku zmiany firmy, adresu siedziby. 5) innych postanowień umowy, w przypadku gdy zmiana umowy będzie konieczna na skutek wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, tj. zdarzeń nagłych, nieprzewidywalnych i niezależnych od woli Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub części, którym nie można było zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W STARYM SĄCZU 33-340 STARY SĄCZ UL. PARTYZANTÓW 15 SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W STARYM SĄCZU 33-340 STARY SĄCZ UL. PARTYZANTÓW 15 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wykonawców występujących wspólnie szczegółowe warunki określone w pkt. III.4.2) ogłoszenia musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w pozostałych punktach - mogą być spełnione łącznie. Odpowiednio wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.