Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Piła: Stenty
Numer ogłoszenia: 34759 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, fax (067) 212 40 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stenty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stentów pokrytych lekiem wg asortymentu:stent do długich zmian,krętych, substancja czynna-syntetyczna pochodna Sirolimusa, średnica od 2,5 mm, długość do 30 mm- szt. 60; stent pokryty lekiem antyproliferacyjnym -Paklitaksel, przedział śerdnicy od 2,5 do 5mm, długość do min.30mm, ciśnienie RBP dla stentów 3,0 mm nie mniej niz 18atm - szt. 60; stent pokryty lekiem antyproliferacyjnym - Paklitaksel, średnica min. 2,25 do 5 mm, długość do 34 mm RBP min. 16 atm - szt. 60; stent pokryty substancja antyproliferacyjna-ewerolimus, min. średnica 2,5mm, długość do 28 mm, RBP 16 atm. Wartośc zamówienia poniżej 206 tys euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.400 zł (słownie: dwdzieścia trzy tysiące czterysta złotych). Zadanie nr 1 - 5.000,00 zł (pięć tysiecy złotych), Zadanie nr 2 - 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych), Zadanie nr 3 - 4.500,00 zł (cztery tysiącepięćset złotych), Zadanie nr 4 - 4.900,00 zł (cztery tysiące dziewięcset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy spełniający nastepijące warunki: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeji ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia, d) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oswiadczenia, że Wykonawca posiada uprawinienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oswiadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stenty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty pdo długich zmian, krętych, substancja czynna-syntetyczna pochodna Sirolimusa, średnica od 2,5 mm, długośc do 30mm- szt.60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Senty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stent pokryty lekiem antyproliferacyjnym - Paklitaksel, przedział średnicy od 2,5 do 5 mm, długość do min. 30 mm, ciśnienie RBP dla stentów 3,0 mm nie mniej niz 18 atm - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stenty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent pokryty lekiem antyproliferacyjnym - Paklitaksel, średnica min. 2,25 do 5 mm, długość do 34 mm, RBP min. 16 atm - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stenty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent pokryty substancją antyproliferacyjna-ewrrolimus, średnica min.2,5 mm, długość do 28 mm. RBP 16 atm. - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.