Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Prudnik: przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 347645 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Prudniku , ul. Kopernika 1A, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0-77 4369902, 4369936, faks 0-77 4369908.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.us-prudnik.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi z zakresu ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Prudniku wraz z obsługą automatycznej centralki telefonicznej oraz konwój wartości pieniężnych do banku na terenie miasta Prudnika..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewiduje sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia na podstawie art. 24 ust,1 i 2 ustawy PZP złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami załącznikami oraz zaświadczeniami spełniają określone ustawą PZP oraz zawarte w SIWZ wymagania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualną na dzień złożenia oferty koncesję potwierdzającą posiadanie uprawnień do wykonywania usług ochrony osób i mienia oraz konwoju; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP; wykaz usług ochrony wykonanych w obiektach administracji rządowej i samorządowej, bądź wykonanych u podmiotów mających w swoim zakresie działania obsługę petentów (np. banki, oddziały ZUS itp.) w okresie ostatnich 3 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie; wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamóeiwnia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniach i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamowienia wraz z dokumentami stwierdzającymi że osoby te posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony i mienia (koncesja minimum I stopnia); oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu nieżbędnymi do wykonania zamowienia urządzeniami (umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego, środki łączności bezprzewodowej itp) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności; oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl oraz www.bip.us-prudnik.wbd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Prudniku
ul. Kopernika 1a
48-200 Prudnik
pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Prudniku ul. Kopernika 1a 48-200 Prudnik pok. 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
więcej: przetargi w Prudniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.