Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Warszawa: Prace związane z pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej położonej wzdłuż dróg gminnych oraz z pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej w parkach, zieleńcach, skwerach, zieleni czasowej i miejscach Pamięci Narodowej w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 347660 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy , ul. Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8187910, faks 022 818 77 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej położonej wzdłuż dróg gminnych oraz z pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej w parkach, zieleńcach, skwerach, zieleni czasowej i miejscach Pamięci Narodowej w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej na terenach położonych wzdłuż dróg gminnych, w parkach, zieleńcach, skwerach, zieleni czasowej oraz miejscach Pamięci Narodowej. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania Zadanie nr 1 Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, wycinka oraz sadzenie drzew i krzewów, utrzymanie czystości w parkach, zieleńcach, skwerach, zieleni czasowej i miejscach Pamięci Narodowej na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy. Realizacja zadania nr 1 obejmuje: wykonanie usług w zakresie całorocznej pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej oraz na wycince oraz sadzeniu drzew i krzewów, a także utrzymaniu czystości w parkach, zieleńcach, skwerach i miejscach Pamięci Narodowej położonych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy. Szczegółowy zakres prac i warunki ich wykonania określają: projekt umowyzałącznik nr 5 do SIWZ, wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia do zadania 1 - załącznik nr 1 do umowy,kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ - będący jednocześnie załącznikiem nr 2 do umowy,specyfikacja techniczna - załącznik nr 3. do umowy. Zadanie 2 Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, wycinka oraz sadzenie drzew i krzewów wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy. Realizacja zadania nr 2 obejmuje: wykonanie usług w zakresie całorocznej pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej oraz na wycince oraz sadzeniu drzew i krzewów na terenach położonych wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy. Szczegółowy zakres prac i warunki wykonania określaprojekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ,wykaz ulic objętych przedmiotem zadania - załącznik nr 1 do umowykosztorys ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ - będący jednocześnie załącznikiem nr 4 do umowyspecyfikacja techniczna - załącznik nr 2 do umowy. Zadania będą realizowane na zasadach określonych w projekcie umowy i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, właściwych dla danego zadania, które są integralną częścią SIWZ. Roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Szczegółowy sposób rozliczenia faktycznie wykonanych robót określa projekt umowy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie 1 wadium 6000,00 zadanie 2 - wadium 4600,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ofert;umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku składania oferty przez takie podmioty;aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 (w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy PzP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (roboty ogrodnicze) z podaniem ich wartości minimum 500 000,00 zł., dat wykonania oraz odbiorców Do wykazu należy dołączyć dokumenty referencje, poświadczenia, dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością; wykaz wymaganego potencjału zasobu ludzkiego; potencjał techniczny dla zadania nr 1 - załącznik nr 10 do SIWZ; potencjał techniczny dla zadania nr 2 - załącznik nr 12 do SIWZ;w celu złożenia oferty przez osobę reprezentującą oferenta wymagane jest posiadanie podpisanego upoważnienia załącznik nr 4 do SIWZ; polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
parafowany wzór umowy wraz z załącznikami jako akceptacja jej treści i warunków uwaga niezbędne jest parafowanie wszystkich załączników do umowy celem akceptacji warunków postawionych przez Zamawiającego w postępowaformularz kosztorysu ofertowego sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; owód wniesienia wadium dla zadania nr 1.parafowany wzór umowy wraz z załącznikami jako akceptacja jej treści i warunków uwaga niezbędne jest parafowanie wszystkich załączników do umowy celem akceptacji warunków postawionych przez Zamawiającego w postępowaniu formularz kosztorysu ofertowego, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ;dowód wniesienia wadium dla zadania nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zptp.waw.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ul. Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ul. Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, wycinka oraz sadzenie drzew i krzewów, utrzymanie czystości w parkach, zieleńcach, skwerach, zieleni czasowej i miejscach Pamięci Narodowej na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie całorocznej pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej oraz na wycince oraz sadzeniu drzew i krzewów, a także utrzymaniu czystości w parkach, zieleńcach, skwerach i miejscach Pamięci Narodowej położonych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, wycinka oraz sadzenie drzew i krzewów wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie całorocznej pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej oraz na wycince oraz sadzeniu drzew i krzewów na terenach położonych wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2025 roku.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.