To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Łódź: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych , koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy pakiety.
Numer ogłoszenia: 347663 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390726 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych , koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy pakiety..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2) Zakres prac obejmuje: a) Dla Pakietu nr I i nr II 2.1 Sprzątanie na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych (przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - czyszczenie schodów wejściowych do klatek schodowych - utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia - w okresie letnim wylewanie środkami dezynfekującymi - utrzymanie czystości i uprzątanie koszy ulicznych znajdujących się na chodnikach przylegających do nieruchomości , - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie , pakowanie w worki i wywóz na wysypisko .Przy temperaturze powyżej 24 oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień - nie dotyczy sezonu zimowego z opadami śniegu, - codzienne zmywanie chodników (do godziny 7.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych w okresie od kwietnia do października, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania 2.2 Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, - dwa razy w roku mycie okien w terminie uzgodnionym z administracją. 2.3 Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. 2.4 Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. b ) Dla Pakietu nr III 2.1 Sprzątanie na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych (przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - czyszczenie schodów wejściowych do klatek schodowych - utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia - w okresie letnim wylewanie środkami dezynfekującymi - utrzymanie czystości i uprzątanie koszy ulicznych znajdujących się na chodnikach przylegających do nieruchomości , - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie , pakowanie w worki i wywóz na wysypisko .Przy temperaturze powyżej 24 oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień - nie dotyczy sezonu zimowego z opadami śniegu, - codzienne zmywanie chodników (do godziny 7.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych w okresie od kwietnia do października, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania 2.2 Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, - dwa razy w roku mycie okien w terminie uzgodnionym z administracją. 2.3 Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. 2.4 Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. 2.5 Uwaga: Nieruchomości położone przy ul. Sienkiewicza 48 , Sienkiewicza 67 , Sienkiewicza 71 i Nawrot 7 (Pakiet nr III ) są posesjami przejętymi przez A.N po rewitalizacji i objęte są okresem gwarancyjnym w związku z czym należy używać: - odpowiednich środków chemicznych do zmywania i czyszczenia biegów schodowych, korytarzy i lamperii (stiuki), które nie spowodują zniszczenia zmywanych powierzchni, - specjalistyczne środki czyszczące np. zagrzybienia , porosty, mchy, oleje, - specjalistyczne środki konserwujące powierzchnie, - specjalistyczne środki usuwające bardzo uciążliwe zabrudzenia. Zamówienie nie obejmuje mycia szklanej północnej ściany budynku nieruchomości położonej przy ulicy Sienkiewicza 48..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.96.00.00 - 90.96.00.00 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazami adresowymi stanowiącym: - załącznik nr 2a - Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OTiZ Dariusz Brończyk, ul. Bartoka 57 m 111, 92-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147352,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148149,26
Oferta z najniższą ceną: 148149,26 / Oferta z najwyższą ceną: 861925,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazami adresowymi stanowiącym: - załącznik nr 2b - Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OTiZ Dariusz Brończyk ul. Bartoka 57 m 111, ul. Bartoka 57 m 111, 92-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103019,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101972,66
Oferta z najniższą ceną: 101972,66 / Oferta z najwyższą ceną: 582293,64
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazami adresowymi stanowiącym: - załącznik nr 2c - Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OTiZ Dariusz Brończyk, ul. Bartoka 57 m 111, 92-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24224,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40205,10
Oferta z najniższą ceną: 28505,76 / Oferta z najwyższą ceną: 177605,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- Usługa utrzymania czystości i porządku oraz dostarczania korespondencji budynków gminnych w 2025r. - II zadania
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.