eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont internatów w podziale na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Olsztyn: Remont internatów w podziale na 3 części
Numer ogłoszenia: 347690 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont internatów w podziale na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty budowlano - montażowe, sanitarne i elektryczne polegające na remoncie internatów w miejscowościach: Suwałki ul. Pułaskiego 24H; Gołdap ul Wolności 8; Morąg ul Wojska Polskiego 33; 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3części: a) Zadanie nr 1- remont internatu w Suwałkach ul. Pułaskiego 24H; b) Zadanie nr 2 - remont internatu w Gołdapi ul Wolności 8; c) Zadanie nr 3 - remont internatu w Morągu przy ul Wojska Polskiego 33; 3) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 4) Zakres robót: a) Zadanie nr 1: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane sanitarne i elektryczne; - wymiana urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem; - malowanie klatek schodowych; - roboty malarskie; b) Zadanie nr 2: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne; - roboty sanitarne - wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach oraz urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem. c) Zadanie nr 3: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, - roboty malarskie, - rozebranie i położenie posadzek; - roboty sanitarne; 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; b) założenia do kosztorysowania; c) przedmiary robót (oddzielne dla każdego zadania); d) wzór umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.34.30.00-3, 45.44.21.80-2, 45.23.24.60-4, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1- remont internatu w Suwałki ul Pułaskiego 24H, - 1 500,00 złotych ( tysiąc pięćset złotych); 2) Zadanie nr 2 - remont internatu w Gołdap ul Wolności 8 - 2 500,00 złotych (dwa tysiące pięćset złotych); 3) Zadanie nr 3 - remont internatu w Morągu ul Wojska Polskiego 33 - 5 000,00 złotych (pięć tysięcy złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) za zgodą Zamawiającego - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w części VIII SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej (bez względu na ile części składa ofertę)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w tym zmiany korzystne dla Zamawiającego, które nie wpływają na warunki zamówienia i treść oferty. Przez nieistotne Zamawiający rozumie takie zmiany, iż wiedza o nich na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością. Skutkiem tych zmian umowy może być zmiana terminu realizacji umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian zakresu rzeczowego robót, określonych materiałów według wyprzedzających decyzji z odpowiednią korektą wynagrodzenia. 4) Zamawiający ma prawo do zmiany zakresu robót, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia i wykonania prac wynikających z tej zmiany po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym wynagrodzenia za ich wykonanie. 5) Gdy zmiana w zakresie robót spowoduje konieczność zaniechania części robót (niewykonane w trakcie umowy), Wykonawcy nie przysługuje prawo do otrzymania za nie wynagrodzenia. Ewentualna korekta wynagrodzenia nastąpi w oparciu o aktualne wskaźniki publikowane w kwartalnym wydawnictwie SEKOCENBUD w okresie wykonywania tych robót. 6) Roboty zamienne - niezbędne, ze względów techniczno użytkowych, wykonane zostaną przez Wykonawcę na podstawie protokółu konieczności i rozliczone kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu średnich wskaźników cenotwórczych oraz średnich cen materiałów i sprzętu publikowanych w biuletynie kwartalnym SEKOCENBUD (2 kw. 2014 r). Kalkulacje sporządzane będą zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu MRRiB z 13.07.2001r metodą szczegółową, przy zastosowaniu KNR zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ - założenia wyjściowe do kosztorysowania. 7) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: zawieszenia robót przez zamawiającego, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych; siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, którego wystąpienie nie jest wynikiem działania Wykonawcy). 8) Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli polecono mu zbadanie przyczyny wady, za którą nie jest odpowiedzialny. 9) Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają pisemnego uzasadnienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn, pokój 113 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- remont internatu w Suwałkach ul. Pułaskiego 24H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla Zadania nr 1: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowychz opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane sanitarne i elektryczne; - wymiana urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem; - malowanie klatek schodowych; - roboty malarskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.80-2, 45.34.30.00-3, 45.23.24.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - remont internatu w Gołdapi ul Wolności 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla zadania nr 2: - przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne; - roboty sanitarne - wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach oraz urządzeń sanitarnych zgodnie z załączonym przedmiarem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.34.30.00-3, 45.23.24.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - remont internatu w Morągu przy ul Wojska Polskiego 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót na zadanie nr 3: przystosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych z opracowaną dokumentacją projektową; - roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, - roboty malarskie, - rozebranie i położenie posadzek; - roboty sanitarne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.34.30.00-3, 45.23.24.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.