Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-01-24
Gliwice: Zmiana konstrukcji dachu budynku Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach przy ul. Nowy ¦wiat 55/57
Numer og³oszenia: 34772 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Teatr Muzyczny , ul. Nowy ¦wiat 55/57, 44-100 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 32 2306718, faks 32 3015193.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatr.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: samorz±dowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zmiana konstrukcji dachu budynku Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach przy ul. Nowy ¦wiat 55/57.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis zakresu robót budowlanych i instalacyjnych do wykonania w ramach tego zadania : 1. wymiana dachu nad widowni± z konstrukcji drewnianej na konstrukcjê stalow± a. rozebranie dachu i sufitu w kszta³cie kopu³y nad widowni± b. wykonanie nowego dachu o konstrukcji stalowej oraz sufitu w kszta³cie kopu³y w systemie p³yt gipsowo-kartonowych c. remont sali widowni z przystosowaniem do aktualnych przepisów p.po¿ oraz w sposób niepogarszaj±cy akustykê sali , odrestaurowanie kolumn z ozdobnymi g³owicami , odrestaurowanie ozdobnych ¿yrandoli wraz z ich ozdobnymi podstawami.( przywrócenie obecnego wygl±du sufitu w kszta³cie kopu³y wraz z wszystkimi ozdobnymi gzymsami na suficie - sufit wykonany na prze³omie XIX i XX wieku ) 2. wymiana dachu nad scen± z konstrukcji drewnianej i stalowej na now± o konstrukcji stalowej ( zwiêkszenie wysoko¶ci sceny ) a. rozebranie dachu drewnianego i konstrukcji stalowej dachu, rozebranie czê¶ci ¶cian sceny b. wykonanie nowych ¶cian sceny c. wykonanie nowego dachu o konstrukcji stalowej d. przebudowa sznurowni i sztankietów e. wykonanie nowych pomostów roboczych f. wykonanie cykloramy g. wymiana pod³ogi na scenie , wraz ze wzmocnieniem konstrukcji stalowej sceny 3. wykonanie nowej wentylacji nawiewno-wywiewnej widowni i sceny a. monta¿ na dachu 3 central wentylacyjnych oraz 2 agregatów wody lodowej b. wykonanie kompletnych kana³ów wentylacyjnych 4. dostosowanie widowni teatru dla potrzeb osób niepe³nosprawnych a. wykonanie 2 podjazdów dla osób niepe³nosprawnych w budynku teatru b. wykonanie nowej ubikacji dla osób niepe³nosprawnych 5. przebudowa szatni, foyer oraz pomieszczeñ Biura Obs³ugi Widzów a. wykonanie nowych toalet dla widzów b. przebudowa Biura Obs³ugi Widzów oraz kasy c. remont istniej±cej szatni oraz foyer 6. przebudowa klatek schodowych przy portierni i Studium a. dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych z sali widowni 7. budowa nowych pomieszczeñ magazynowych i archiwum w czê¶ci strychowej a. wykonanie nowego magazynu kostiumów wraz z wyposa¿eniem (wieszaki) b. wykonanie nowego archiwum danych osobowych wraz z wyposa¿eniem (szafy na dokumenty ) c. wykonanie nowego archiwum dokumentacji artystycznej wraz z wyposa¿eniem (szafy na dokumenty i biurka pod komputery ) 8. przebudowa Patio a. wymiana nawierzchni na now± z kostki betonowej kolorowej b. wymiana ogrodzenia od strony potoku c. wymiana kana³u ciep³owniczego z wymiennikowni do szatni d. budowa nowej studni kanalizacji sanitarnej e. budowa nowych kana³ów kanalizacji sanitarnej f. przeczyszczenie pozosta³ych studni i kana³ów kanalizacji deszczowej na terenie Patio 9. Inne roboty budowlane zwi±zane z remontem a. remont pomieszczeñ i korytarzy: w piwnicach, na parterze, na I piêtrze, na II piêtrze, w czê¶ci budynku teatru z widownia i scen± (biura, pomieszczenia Studium, garderoby, korytarze) 10. roboty wodno-kanalizacyjne a. wykonanie nowej instalacji wod-kan do zaprojektowanych toalet 11. roboty centralnego ogrzewania a. wykonanie instalacji c.o. do nowych pomieszczeñ b. doprowadzenie instalacji do central wentylacyjnych 12. roboty elektryczne a. doprowadzenie nowego zasilania do central wentylacyjnych oraz agregatów wody lodowej b. wykonanie instalacji elektrycznej do nowych pomieszczeñ c. remont i przebudowa o¶wietlenia na sali widowni 13. roboty teletechniczne a. monta¿ nowej centralki na portierni teatru oraz wykonanie nowej instalacji wraz z monta¿em czujek sygnalizacji po¿aru sali widowni, sceny oraz nowych pomieszczeñ powsta³ych w wyniku przebudowy b. doprowadzenie instalacji telefonicznej i komputerowej z serwerowni do czê¶ci strychowej Wykonawca udzieli na wykonane roboty i zainstalowane urz±dzenia gwarancji i rêkojmi na okres 3 lat licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Szczegó³owy zakres prac do wykonania ww. zadania zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 05.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej: - jedn± robotê budowlan± na obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej z sal± na minimum 200 osób o warto¶ci robót minimum 3.000.000 z³ netto, - jedn± robotê budowlan± na obiekcie zabytkowym objêtym ochron± konserwatorsk± na mocy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub wpisanym do rejestru zabytków o warto¶ci robót minimum 1.000.000 z³ netto. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie do¶wiadczenie podlega sumowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których potencja³ techniczny pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: - dysponuj± lub bêd± dysponowaæ kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, - dysponuj± lub bêd± dysponowaæ kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeñ, -dysponuj± lub bêd± dysponowaæ kierownikiem robót instalacyjnych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych bez ograniczeñ, - o zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których ¶rednie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wynosi³o minimum 30 osób. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaj± sumowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: - posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 5.000 000,00 z³ - posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na minimum 1.000.000 z³, W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug lub robót budowlanych oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod nastêpuj±cymi warunkami: 1. Zmiany do umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 144 Prawa zamówieñ publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, a zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu. 2. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie terminu realizacji o czas trwania przeszkody w realizacji umowy w przypadku: - wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków fizycznych, b±d¼ atmosferycznych, - dzia³ania si³y wy¿szej, - zawieszenia przez zamawiaj±cego wykonania robót, - braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - wyst±pienia zamówieñ dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia. 3. Dodatkowo dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany: - rezygnacji z wykonania czê¶ci robót wraz z proporcjonalnym obni¿eniem wynagrodzenia, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, - zmiany podwykonawcy, - zmiany materia³ów i urz±dzeñ na inne o nie gorszych parametrach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.gliwice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy ¦wiat 55/57, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy ¦wiat 55/57, 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarz±dzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±ski Instytut Technologiczny
- Dostawa miêsa, wêdlin i drobiu do sto³ówki Internatu w Zespole Szkó³ Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.