To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347760 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Warszawa: Sprzątanie obiektów Urzędu
Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy ZP-71/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318750
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325378
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43,
00691
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 93 93, faks
22 443 94 85, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy ZP-71/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-71/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy wraz z przyległymi terenami (podwórka, chodniki), położonych w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 43, Mariańskiej 5, Wspólnej 65a, Nowy Świat 39, Marszałkowskiej 87 lok. 85, Mokotowskiej 17 lok. 35 i 36 oraz Nowolipki 2a. Termin realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy strony ustalają na okres do dnia 31 października 2018 r. Przedmiotem umowy jest wykonywanie usług: a) sprzątania powierzchni biurowej i pomieszczeń archiwalnych, toalet, klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń pomocniczych o łącznej powierzchni ok. 7617,18 m^2, b) sprzątania schodów wejściowych, parkingów i terenu zewnętrznego wokół budynku o łącznej powierzchni ok. 1106,50 m^2, c) innych czynności wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy oraz powierzchnie sprzątanych nieruchomości określa załącznik nr 1 do umowy, który stanowi integralną część umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca do realizacji umowy i przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będzie zatrudniał 2 osoby bezrobotne w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013 poz. 674, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi do wglądu Zamawiającemu dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 2 oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w ust. 2, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 2 i 3. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić ewidencję czasu pracy osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 2, dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi do wglądu Zamawiającemu na każde jego żądanie ewidencję czasu pracy osoby zatrudnionej. 7. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymagania w zakresie zatrudnienia 2 osób bezrobotnych, o którym mowa w §5 ust. 2 umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2% miesięcznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §6 ust. 1 umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do "Instrukcji dla Wykonawców - opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej". Zamawiający na stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl zamieścił "INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW - opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej" wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT650406.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 678814,27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.