Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Gołańcz: WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA REALIZACJĘ ZADANIA
Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy posesji - w tym jedna przepompownia w Smogulcu gm. Gołańcz.
Numer ogłoszenia: 347793 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.golancz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA REALIZACJĘ ZADANIA Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy posesji - w tym jedna przepompownia w Smogulcu gm. Gołańcz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu o następujących parametrach: CPV 66130000-0 1.Kwota kredytu - 230.000,00 PLN (słownie: dwieścietrzydzieścitysięcyzłotych 00/100) 2.okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 30 listopada 2014 roku 3.okres karencji - do 14.02.2009 roku. 4.początek spłaty kapitału - 15.02.2009 rok 5.Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: Data spłaty Wysokość raty 15.02.2009 5000 30.11.2010 20000 30.09.2011 10000 30.06.2012 20000 31.10.2012 45000 30.06.2013 30000 31.05.2014 50000 30.11.2014 50000 RAZEM 230000 6.Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia. 7.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi po podpisaniu umowy kredytowej do 31.12.2008 roku 8.Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane -wypełniony i podpisany formularz ofertowy -podpisane oświadczenie (art. 22, 24 ustawy PZP) -kalkulacja ceny ofertowej. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golancz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta iGminy Gołańcz
ul. Kowalika 2
62-130 Gołańcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta iGminy Gołańcz ul. Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.