Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Międzyrzecz: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu (1 szt.) do transportu osób (mikrobus dziewięciomiejscowy) i jego dostawa do siedziby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku.
Numer ogłoszenia: 347813 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku , Bobowicko, ul. Międzyrzecka 7, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7413218, faks 95 7413202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zsr.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu (1 szt.) do transportu osób (mikrobus dziewięciomiejscowy) i jego dostawa do siedziby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1Wymagania dla przedmiotu zamówienia: a)fabrycznie nowy, rok produkcji 2010 b)przystosowany do transportu 9 osób c)homologacja na osobowe d)silnik wysokoprężny, napędzany olejem napędowym, z turboładowaniem e)moc nominalna silnika: minimum 110 KM f)spełnienie aktualnie obowiązujących norm emisji spalin g)system przeciwdziałający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) h)światła przeciwmgielne i)trzecie światło -stop j)regulacja kąta nachylenia świateł przednich k)lakier: z wyłączeniem czarnego l)centralny zamek m)immobiliser n)autoalarm o)drzwi boczne z prawej strony - przesuwne p)drzwi tylne - dwuskrzydłowe, przeszklone lub podnoszone q) przeszklenie boczne r)wspomaganie kierownicy s)szyby w przestrzeni kierowcy sterowane elektrycznie t)regulacja kolumny kierownicy u)zagłówki wszystkich foteli v)poduszka powietrzna kierowcy w)drugi rząd siedzeń - 3 miejsca, jedno miejsce składane, składane oparcie x)trzeci rząd siedzeń: 3 miejsca, kanapa składana, demontowalna y)pasy bezpieczeństwa dla pasażerów 3 punktowe z)klimatyzacja aa)ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej bb)tapicerka materiałowa cc)oświetlenie w podsufitce w przestrzeni kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej dd)radio z odtwarzaczem CD ee)wycieraczka tylnych szyb ff)szyba tylna ogrzewana gg)czujnik parkowania tyłem hh)koło zapasowe ii)trójkąt ostrzegawczy jj)gaśnica kk)komplet kół zimowych (felgi + opony) ll)minimalne okresy gwarancji: 3 letnia gwarancja na lakier, perforacyjna bez limitu km 6 lat, ogólno pojazdowa bez limitu km 2 lata mm)zapewnienie obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp wykonali co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do wartości i rodzaju do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp., wykonali co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do wartości i rodzaju do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia od takiego producenta, który posiada punkt serwisowy dla przedmiotu swojej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp., wykonali co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do wartości i rodzaju do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp., wykonali co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do wartości i rodzaju do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia od takiego producenta, który posiada punkt serwisowy dla przedmiotu swojej oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp., wykonali co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do wartości i rodzaju do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia od takiego producenta, który posiada punkt serwisowy dla przedmiotu swojej oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zsr.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku ul. Międzyrzecka 7, 66-300 Międzyrzecz tel. (95) 741 32 18 fax 95 741 32 02 e-mail: zsr-bobowicko@miedzyrzecz.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły. ZESPÓŁ SZKÓŁ Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku ul. Międzyrzecka 7, 66-300 Międzyrzecz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Zakup i dostawa samochodu osobowego
- Usługa dowozu wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w 2025 r.
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO
- Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu Gminy Międzyrzecz na okres 12 miesięcy, począwszy od 1.01.2025 r.
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednego wózka inwalidzkiego, w ramach realizacji zadania pn. "Mobilny Senior w gminie Środa Wielkopolska"
- Dostawa 1 samochodu osobowego typu VAN dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- Zakup dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- Zakup i dostawa samochodu osobowego
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO -MINIBUS NA POTRZEBY PROWOD SP. Z O.O."
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.