eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Jaraczewo w roku 2012 w rejonach B,C,D,E,F



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Jaraczewo: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Jaraczewo w roku 2012 w rejonach B,C,D,E,F
Numer ogłoszenia: 347863 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321043 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473102, faks 062 7473102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Jaraczewo w roku 2012 w rejonach B,C,D,E,F.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Jaraczewo w roku 2012, w szczególności poprzez sukcesywne odśnieżanie dróg, likwidację zatorów śnieżnych oraz zapewnienie całodobowej gotowości przystąpienia do akcji Zima, na co składa się: utrzymanie w gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, zapewnienie całodobowego dyżuru telefonicznego. Praca powinna być wykonywana tak, by zachować stałą przejezdność dróg. Wykonawca zobowiązany jest do składania dziennych oraz miesięcznych raportów z realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych usług w ramach akcji zimowego utrzymania. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z koordynatorami prac ze strony Zamawiającego, nadzorującymi całość akcji Zima Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg. W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy Wykonawca samodzielnie - bez wezwania - dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca, po telefonicznym powiadomieniu przez koordynatora akcji Zima ustanowionego po stronie Zamawiającego, rozpocznie akcję związaną z odśnieżaniem w przeciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Praca winna być wykonywana w taki sposób, aby zachować stałą przejezdność dróg. Standardy zimowego utrzymania dróg zawarte zostały w załączniku nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonał podziału zadania na następujące grupy zadaniowe: ZADANIE NR 1- REJON B ZADANIE NR 2- REJON C ZADANIE NR 3- REJON D ZADANIE NR 4- REJON E ZADANIE NR 5- REJON F.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.20.00 - 90.63.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1- REJON B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług i Zaopatrzenia Kółek Rolniczych w Jaraczewie, ul. Golska 45, 63-233 Jaraczewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20833,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22410,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2- REJON C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ulic s.c. PHU A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz, ul. Weglowa 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9590,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9590,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9849,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3-REJON D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Krzysztof Kaczmarek, Rusko, ul. Folwarczna 4 a, 63-233 Jaraczewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14166,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14110,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4-REJON E

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ulic s.c. PHU A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz, ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12787,20

  • Oferta z najniższą ceną: 12787,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14169,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5-REJON F

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Krzysztof Kaczmarek, Rusko, ul. Folwarczna 4 a, 63-233 Jaraczewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14166,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15606,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.