To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347865 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Rzeszów: Sprzedaż, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu oraz wykonanie usług szkoleniowych w ramach zadania "Rzeszów dostępny od A do Z - dostosowanie pięciu filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie do potrzeb osób starszych, niewidomych i niedowidzących, mające na celu zwiększenie dostępności do zbiorów i obiektów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316859-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323947-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna, krajowy numer identyfikacyjny
27638600000, ul.
ul. Sokoła
13,
35010
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 8535217 i 18, faks
178 532 431, e-mail
grom@wimbp.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wimbp.rzeszow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.wimbp.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu oraz wykonanie usług szkoleniowych w ramach zadania "Rzeszów dostępny od A do Z - dostosowanie pięciu filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie do potrzeb osób starszych, niewidomych i niedowidzących, mające na celu zwiększenie dostępności do zbiorów i obiektów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WiMBP-VI-212/04/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu oraz wykonanie usług szkoleniowych w ramach zadania ,,Rzeszów dostępny od A do Z - dostosowanie pięciu filii Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie do potrzeb osób starszych, niewidomych i niedowidzących, mające na celu zwiększenie dostępności do zbiorów i obiektów". 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sprzedaż, dostawę i montaż fabrycznie nowych i wolnych od wad 5 sztuk: a) urządzeń lektorskich, b) powiększalników elektronicznych dla osób słabowidzących, c) programu powiększającego zawartość ekranu komputera, d) programu udźwiękawiająco - ubrajlawiającego system komputerowy, e) programu dostosowującego system komputerowy do potrzeb osób starszych. 2) Dostarczenie, zamontowanie, podłączenie i przeprowadzenie prób fabrycznie nowych i wolnych od wad w/w urządzeń wraz z niezbędnym oprogramowaniem w sposób umożliwiający korzystanie zgodnie z ich przeznaczeniem do wymienionych placówek Zamawiającego: oFilia nr 2 - ul. Fredry 5 Filia nr 4 - ul. Ofiar Katynia 15 oFilia nr 8 - ul. Okulickiego 3 oFilia nr 9 - ul. Czackiego 5 oPunkt biblioteczny Filii nr 9 - ul. Dąbrowskiego 79a. 3) Uruchomienie urządzeń lektorskich, powiększalników elektronicznych i specjalistycznego oprogramowania, oraz wdrożenie całego systemu wraz z przeszkoleniem piętnastu pracowników Zamawiającego, zarówno w zakresie obsługi, konfiguracji, prawidłowego użytkowania i konserwacji w/w urządzeń oraz specjalistycznego oprogramowania. 4) Sprzedaż fabrycznie nowych i wolnych od wad pól uwagi, linii naprowadzających oraz ograniczników na biegi schodowe i nakładek na poręcze schodowe wraz z ich dostarczeniem, montażem, ustawieniem i przymocowaniem do podłóg w sposób umożliwiający na swobodne korzystanie z w/w urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem oraz planem usytuowania poszczególnych elementów, w następujących placówkach Zamawiającego: oFilia nr 2 - ul. Fredry 5 oFilia nr 4 - ul. Ofiar Katynia 15 oFilia nr 8 - ul. Okulickiego 3 oFilia nr 9 - ul. Czackiego 5 oPunkt biblioteczny Filii nr 9 - ul. Dąbrowskiego 79a. 5) Sprzedaż fabrycznie nowych i wolnych od wad tabliczek informacyjnych w brajlu i druku wraz z ich dostarczeniem, montażem, ustawieniem i przymocowaniem w sposób umożliwiający na bezproblemowe i swobodne korzystanie zgodne ich z przeznaczeniem, w następujących placówkach Zamawiającego: oFilia nr 2 - ul. Fredry 5 oFilia nr 4 - ul. Ofiar Katynia 15 oFilia nr 8 - ul. Okulickiego 3 oFilia nr 9 - ul. Czackiego 5 oPunkt biblioteczny Filii nr 9 - ul. Dąbrowskiego 79a. 6) Sprzedaż, dostawę i montaż po jednej sztuce (razem 5 sztuk) zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem: systemowym, MS Office, oraz oprogramowaniem antywirusowym do niżej wymienionych placówek Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie: oFilia nr 2 - ul. Fredry 5 oFilia nr 4 - ul. Ofiar Katynia 15 oFilia nr 8 - ul. Okulickiego 3 oFilia nr 9 - ul. Czackiego 5 oPunkt biblioteczny Filii nr 9 - ul. Dąbrowskiego 79a. 7) Sprzedaż, dostawę i montaż po jednej sztuce (razem 5 sztuk) zestawu meblowego składającego się z krzesła biurowego obrotowego i biurka komputerowego do niżej wymienionych placówek Zamawiającego: oFilia nr 2 - ul. Fredry 5 oFilia nr 4 - ul. Ofiar Katynia 15 oFilia nr 8 - ul. Okulickiego 3 oFilia nr 9 - ul. Czackiego 5 oPunkt biblioteczny Filii nr 9 - ul. Dąbrowskiego 79a. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera również informację o minimalnym okresie gwarancji na dane elementy/części przedmiotu zamówienia. Oferta zawierająca krótsze okresu gwarancji niż przewidziane przez Zamawiającego w w/w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostanie automatycznie odrzucona. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień w/w wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
31700000-3
Dodatkowe kody CPV:
22000000-0,
22100000-1,
22160000-9,
22458000-5,
22470000-5,
22471000-2,
22900000-9,
30000000-9,
30230000-0,
31000000-6,
31600000-2,
39110000-6,
39134000-0,
48000000-8,
51000000-9,
51100000-3,
79000000-4,
79800000-2,
72000000-5,
80000000-4,
80500000-9,
80510000-2,
80511000-9,
80533100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT226434.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 247790.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Szkolenie studentów PRz w sezonie 2025 poza OKL PRz - część II.
- Remont pomieszczeń budynku RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu badań w ramach zadania badawczego "Ocena biozgodności in vitro, farmakokinetyki i biodystrybucji in vivo kapsułek o przedłużonym uwalnianiu z cytyzyną na
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka polegająca na budowie chodnika w km 6+426 - 6+560 w miejscowości Tyczyn str. prawa
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.