To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Lublin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania
i unieszkodliwiania w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 347866 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161455 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Warunki realizacji i dostawy przedmiotu zamówienia: a. termin dostarczenia produktów - zgodnie ze złożoną ofertą, tj. Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy b. materiały zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w Lublinie - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, Regionalne Biuro Projektu, ul. Czechowska 19 pokój 11 - parter, lub na inny adres wskazany przez Zamawiającego na terenie miasta Lublin. 4. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca. 5. Poszczególne rodzaje artykułów zostaną dostarczone w opakowaniach, na których Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu oraz liczbę sztuk w opakowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Annex sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14392,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7949,62
Oferta z najniższą ceną: 7949,62 / Oferta z najwyższą ceną: 8635,51
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.