eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Aertykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawyGI-BAD-231-07/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Aertykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-07/12
Numer ogłoszenia: 347876 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Aertykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-07/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 42.12.25.00-5, 42.95.50.00-5, 19.52.00.00-7, 38.41.20.00-6, 38.33.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawek podatku VAT określonych w załaczniku nr 1 do umowy (formularz cenowy) Strony sporządzą aneks określający ceny jednostkowe oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu zastosowanie będą miały ceny brutto zapisane w obowiązujacej umowie. Ceny netto sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy nie mogą ulec zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ijhars.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa lub wysłać, z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I Laboratorium Specjalistyczne w Kielcach ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.50.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. M. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 42.12.25.00-5, 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV Centralne Laboratorium w Poznaniu ul Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 19.52.00.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-5002 Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozdział VI Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 38.00.00.00-5, 38.33.00.00-7, 38.41.20.00-6, 42.95.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.