Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Aertykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-07/12
Numer ogłoszenia: 347876 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Aertykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-07/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 42.12.25.00-5, 42.95.50.00-5, 19.52.00.00-7, 38.41.20.00-6, 38.33.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawek podatku VAT określonych w załaczniku nr 1 do umowy (formularz cenowy) Strony sporządzą aneks określający ceny jednostkowe oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu zastosowanie będą miały ceny brutto zapisane w obowiązujacej umowie. Ceny netto sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy nie mogą ulec zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ijhars.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa lub wysłać, z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I Laboratorium Specjalistyczne w Kielcach ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.50.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. M. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 42.12.25.00-5, 38.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV Centralne Laboratorium w Poznaniu ul Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 19.52.00.00-7, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-5002 Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozdział VI Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o szcunkowej wartości zamówienia poniżej 130 000 euro. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 38.00.00.00-5, 38.33.00.00-7, 38.41.20.00-6, 42.95.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.