To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Pabianice: ŚWIADCZENIE USŁUGI ZASTĘPSTWA PROCESOWEGO NA POTRZEBY REPREZENTOWANIA ZAMAWIAJĄCEGO W POSTĘPOWANIU ODWOŁAWCZYM PRZED ZWROTEM CZĘŚCI DOTACJI DLA PROJEKTU DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE POD NAZWĄ POPRAWA DOSTĘPNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA TRANSPORTU MIEJSKIEGO NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ PABIANICE - UMOWA NR UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 Z DNIA 19.02.2010 ROKU.
Numer ogłoszenia: 34791 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11771 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI ZASTĘPSTWA PROCESOWEGO NA POTRZEBY REPREZENTOWANIA ZAMAWIAJĄCEGO W POSTĘPOWANIU ODWOŁAWCZYM PRZED ZWROTEM CZĘŚCI DOTACJI DLA PROJEKTU DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE POD NAZWĄ POPRAWA DOSTĘPNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA TRANSPORTU MIEJSKIEGO NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ PABIANICE - UMOWA NR UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 Z DNIA 19.02.2010 ROKU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Sporządzenie odwołania od decyzji Nr 23/RP/2013 z dnia 8 listopada 2013 r Instytucji zarządzającej dotyczącej zwrotu przez Zamawiającego środków pochodzących ze współfinansowania UE. b) Sporządzenie skargi do sądów administracyjnych (WSA, NSA) w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania, o którym jest mowa w punkcie a). c) Reprezentacji w postępowaniu przed WSA oraz NSA, w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania. 3. Termin i sposób płatności - płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury. Możliwość fakturowania etapowego. Płatne przelewem na wskazane na fakturze konto. 4. Kody CPV: - 79.10.00.00-5 - Usługi prawnicze, - 79.11.20.00-2 - Usługi reprezentacji prawnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA DORADCZA SIENNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA DORADCZA SIENNA SP. Z O.O.
- Grupa Doradcza Sienna Spółka z o. o., ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82287,00
Oferta z najniższą ceną: 82287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82287,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego w bardzo istotnym z punktu widzenia Zamawiającego zamówieniu, tj. w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. Od skuteczności realizacji usługi zależy uchronienie Zamawiającego przed zwrotem znaczącej kwoty z budżetu. Tego rodzaju usługę, w opinii Zamawiającego w sposób należyty i gwarantujący osiągniecie zamierzonego efektu jest w stanie wykonać zaproszony do negocjacji podmiot. Zastępstwo procesowe znajduje się w katalogu usług, dla których przy prowadzeniu postępowania na mocy art. 5 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych można odstąpić od spełnienia przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Wybór podmiotu zaproszonego do negocjacji, w wyniku których może nastąpić udzielenie zamówienia nastąpił po zapoznaniu się z jego doświadczeniem w realizacji podobnych zamówień.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Obsługa prawna projektu pn.: Zielona Infrastruktura Wielkich Jezior Mazurskich
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.