Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Złotów: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi transportowej dla pięciu techników prowadzących kształcenie zawodowe z Powiatu Złotowskiego podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu Moja Zawodowa Perspektywa
Numer ogłoszenia: 347936 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie , Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotow-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi transportowej dla pięciu techników prowadzących kształcenie zawodowe z Powiatu Złotowskiego podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu Moja Zawodowa Perspektywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla pięciu techników prowadzących kształcenie zawodowe z Powiatu Złotowskiego : a) Technikum nr 1 w Zespole Szkół Elektro-Mechanicznych w Złotowie przy ul. Norwida 10, 77-400 Złotów; b) Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie przy Placu Wolności 1/2, 77-400 Złotów; c) Technikum nr 3 w Zespole Szkół Rolniczych w Złotowie przy ul. 8-go Marca 5, 77-400 Zlotów; d) Technikum nr 1 w Zespole Szkół Technicznych im. Leona Kruczkowskiego w Jastrowiu przy ul. Kieniewicza 35,64-915 Jastrowie; e) Technikum w Zespole Szkół Spożywczych im. Stanisława Staszica w Krajence przy ul. St. Polańskiego 3, 77-430 Krajenka, podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu Moja Zawodowa Perspektywa , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie transportu uczestników projektu z miejsca przeprowadzonych szkoleń do miejsca ich zamieszkania. Transport odbywać się będzie na terenie Powiatu Złotowskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki takiej zmiany mogą obejmować m.in.: termin realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotowie
al. Piasta 32, 77-400 Złotów, pok. 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotowie al. Piasta 32, 77-400 Złotów, Sekretariat, pok. 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi transportowej dla pięciu techników prowadzących kształcenie zawodowe z Powiatu Złotowskiego podczas prowadzanych szkoleń w ramach projektu Moja Zawodowa Perspektywa, Nr projektu POKL.09.02.00-30-005/10, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU EUROPEJSKIEGO W ZŁOTOWIE
- "MODERNIZACJA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W ZŁOTOWIE - REMONT PODŁÓG NA PARTERZE"
- Przebudowa drogi powiatowej 1054P i 1050P na odcinku od drogi nr 190 do miejscowości Buntowo
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.