eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektuModernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). Znak sprawyMSD- ZP/271/1/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). Znak sprawy: MSD- ZP/271/1/2014
Numer ogłoszenia: 3479 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). Znak sprawy: MSD- ZP/271/1/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 2.Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w trybie przetargu nieograniczonego. 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 3.2.Celami kursu są: a/pokazanie zastosowania programu chart w hotelarstwie, b/kształtowanie umiejętności w zakresie współpracy programu z zamkami elektronicznymi oraz z programem gastronomicznym Gastro POS, c/przygotowanie uczestników kursu do pracy z uczniem w zakresie dziedziny informatyczno-elektronicznej 3.3 Kurs dla każdej grupy powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna =45 minut. 3.4.Program kursu dla każdej grupy musi obejmować następujące bloki tematyczne: I. Wprowadzanie parametrów programu (pokoje, standardy, recepcjoniści itd.); II. Wygląd diagramu, opisanie znaczenia symboli, funkcje dostępne z poziomu diagramu (dodanie rezerwacji, modyfikacja rezerwacji, usunięcie i blokowanie); III. Zasady tworzenia cenników pokoi (cenniki sezonowe), posiłków i rozmów; IV. Możliwości księgi rezerwacji (dodanie, usunięcie rezerwacji, modyfikacje, opis zakładek w oknie rezerwacji, potwierdzenie rezerwacji, zaliczki, realizacja rezerwacji); V. Opis rezerwacji grupowej modyfikacja takiej rezerwacji; VI. Możliwości księgi meldunkowej (dodanie, modyfikacje, opis zakładek w oknie meldunku, zaliczki, wydłużanie meldunku, wymeldowywanie) VII. Meldowanie większej liczby gości, dokwaterowanie; VIII. Planowanie żywienia: księga żywienia, podczas rezerwacji i meldunku; IX. Zasady wyliczania przez program obciążenia pobyt w hotelu w momencie zameldowania; X. Omówienie konta obciążeń dla gościa, zasady naliczania obciążeń dodatkowych XI. Rozliczanie obciążeń bez wymeldowania i podczas wymeldowania; XII. Scalanie obciążeń, transfer obciążeń między kontami; XIII. Konta inne - rozliczanie grup, konta odroczone - wymeldowanie bez rachunku; sprzedaż usług z ręki; XIV. Wystawianie dokumentów: zasady fiskalizacji rachunków, możliwości poprawiania faktur, korekty, anulowanie, usuwanie; XV. Drukowanie paragonów: paragon do faktury i faktura do paragonu; XVI. Zmiany hotelowe, funkcje recepcjonistów; XVII. Omówienie rozliczania rozmów telefonicznych; XVIII. Dodawanie rozmów do obciążenia gościa, pokoju, firmy; XIX. Rozliczenie rozmów w momencie wymeldowania gościa; XX. Moduł zestawienia; XXI. Generowanie zestawień na przykładzie zestawienia czynności recepcjonisty; XXII. Drukowanie zestawień; XXIII. Archiwum: faktur, gości, firm, grupy rezerwacji; XXIV. Archiwum rezerwacji; XXV. Archiwum meldunków, możliwości odczytu archiwalnych danych o meldunkach i rozliczeniach gościa; XXVI. Archiwum paragonów, rachunki, kp/kw; XXVII. Archiwum usług i towarów, opis definicji towaru XXVIII. Moduł SPA XXIX. Współpraca programu z zamkami elektronicznymi XXX. Współpraca programu z programem gastronomicznym Gastro POS 3.5. Etap I przedmiotu zamówienia- zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi programu Chart . 3.6. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie etapu I obejmuje: a/ przeprowadzenie kursu dla 100 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce w sześciu grupach: I grupa Andrychów(24 osób), II grupa Zakopane(20 osób), III grupa Tarnów(16 osób), IV grupa Bobowa(13osób), V grupa Myślenice(12 osób), VI grupa Gorlice(15 osób) Kurs dla każdej grupy obejmuje 40 godzin dydaktycznych przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. b/ przygotowanie szczegółowego programu kursu w oparciu o bloki tematyczne o których mowa w pkt. 3.4 specyfikacji. c/ przygotowanie harmonogramu kursu w oparciu o wcześniej przygotowany program kursu. d/ zapewnienie kadry kursowej w ilości min. 1 osoby. e/ prowadzenie dokumentacji kursu (łącznie z fotograficzną- min. 10 zdjęć) i przekazanie jej (po zakończeniu kursu) do Zamawiającego f/ opracowanie, powielenie i przekazanie każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, takich jak: instrukcja systemu w wersji elektronicznej, g/ opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom kursu niezbędnych materiałów dydaktycznych, h/ zapewnienie uczestnikom poczęstunku w postaci kawy, herbaty, ciasteczek itp. 3.7. Wykonawca dla każdej grupy winien podczas kursu: a/ zapewnić sprzęt m.in. oprogramowanie (Program chart -wersja komercyjna) na czas kursu oraz komputery PC z zainstalowanym systemem MS Windows ( co najmniej 32 bit, Ram 2-4 GB, Dysk 250-500 GB), w ilości adekwatnej do ilości uczestników kursu danej grupy. b/ zapewnić na czas kursu i przekazać po zakończeniu kursu po 1 wersji edukacyjnej programu Chart dla każdego uczestnika danej grupy. 3.8. Wykonawca winien zabezpieczyć sale dydaktyczną. 3.9. Etap II przedmiotu zamówienia- przeprowadzenie egzaminu końcowego składającego się z części teoretycznej i praktycznej, potwierdzonego wydaniem stosownego certyfikatu, którego zakres obejmuje: a/ przeprowadzenie egzaminu składającego się z części teoretycznej (test) i praktycznej dla 100 nauczycieli - uczestników kursu b/ sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu. c/ wydanie uczestnikom kursu certyfikatów potwierdzającego nabyte umiejętności i kwalifikacje. 3.10. Miejscem przeprowadzenia kursu i przeprowadzenia egzaminu są następujące miasta: I grupa Andrychów, II grupa Zakopane, III grupa Tarnów, IV grupa Bobowa, V grupa Myślenice, VI grupa Gorlice. 3.11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -wzór umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci minimum 1 osobą, posiadającą następujące kwalifikacje/doświadczenie: 1) posiada wykształcenie wyższe informatyczne 2) posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem systemu hotelowego Chart 3) jest pracownikiem firmy, która jest dystrybutorem systemu Chart lub konsultantem autoryzowanego ośrodka firmy wdrążającego system Chart. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do SIWZ dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2.pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum 3.podpisana przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lista podmiotów wraz z oświadczeniem należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacja w formie oświadczenia o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a lub 4b do specyfikacji, 4.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany wysokości stawki VAT, 2. zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ewentualna zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby które posiadają nie niższe kwalifikacje i doświadczenie, których wymagał Zamawiający

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.